29.10.2013 19:00 0

Progres HR przenosi siedzibę do Gdańska

mat.prasowe

Spółka Progres HR, ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy i doradztwa personalnego, przenosi swoją siedzibę do Gdańska. Jej nowe biura znajdą się w wieży Aurum kompleksu wielofunkcyjnego Alchemia i zajmą powierzchnię ponad 300 mkw. Umowa najmu zawarta została na okres 10 lat.

  • Przeniesienie naszej siedziby z Pruszcza Gdańskiego do Gdańska jest naturalnym następstwem ciągłego i dynamicznego rozwoju spółki. Realizujemy coraz większą ilość projektów, współpracując już z ponad 600 firmami na terenie całego kraju. Zwiększają się też nasze potrzeby względem własnego komfortu pracy, dlatego przenosimy się do nowoczesnej przestrzeni w Alchemii. Ta zmiana ma dla nas także duże znaczenie wizerunkowe. Wierzę, że ułatwi nam budowanie rozpoznawalności i ekspansję na rynku europejskim – mówi Piotr Zając, prezes zarządu spółki Progres HR.

Z relokacji do ekspansji

Grupa kapitałowa Progres HR istnieje na rynku od ponad 10 lat. Jest ogólnopolskim dostawcą rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. Cały czas rozwija oferowany wachlarz usług, obecnie rozpoczynając projekt Progres Permanent Recruitment – linia biznesowa wspierająca procesy rekrutacji na stanowiska średniego i wyższego szczebla. W ubiegłym roku spółka znalazła się w pierwszej dziesiątce polskiego rynku Agencji Pracy Tymczasowej. Nowa siedziba spółki w gdańskiej Alchemii mieścić się będzie na 7 piętrze wieży biurowej Aurum (wyższa z dwóch wież I etapu inwestycji) i zajmie powierzchnię ponad 300 mkw. Jej oficjalne otwarcie nastąpi w pierwszych tygodniach 2014 roku.

Przeniesienie siedziby spółki do Gdańska wpisuje się w dostrzegalny na rynku trend relokacji. – Na trójmiejskim rynku dostrzegamy wyraźny ruch w kierunku przenoszenia się ze starszych budynków, klasy B i C, często zaadoptowanych tylko na powierzchnie biurowe, do nowoczesnej powierzchni klasy A. Oferuje ona znacznie wyższy komfort pracy i bogatą ofertę dodatkowych usług, często też jest lepiej skomunikowana. Taka relokacja to realna korzyść dla firm i duża nobilitacja dla ich pracowników. Optymalizacja przestrzeni i znacznie niższe koszty eksploatacji wynikające z energooszczędnych rozwiązań, wbrew pozorom, pozwalają często utrzymać zbliżony poziom całkowitych kosztów najmu – komentuje Maciej Brożek z firmy Torus, będącej deweloperem Alchemii.


Czytaj również:

Trwa Wczytywanie...