08.05.2018 07:54 0 mat. pras. Artykuł sponsorowany

Jakimi promocjami pożyczkodawcy kuszą klientów

Mat. pras.

W obecnej rzeczywistości rynkowej praktycznie wszyscy pożyczkodawcy decydują się na zastosowanie podobnych mechanizmów zachęcających do zaciągnięcia zobowiązania. Są to oczywiście promocyjne warunki dla nowych klientów, którzy wezmą pierwszą pożyczkę – coraz częściej takie pierwsze pożyczki bez bik udzielane są na wyjątkowo preferencyjnych warunkach.

Najczęściej klient liczyć może na to, że po otrzymaniu swojej pierwszej chwilówki online będzie musiał oddać dokładnie tyle samo pieniędzy – bez prowizji, opłat przygotowawczych itp.

Jest to więc forma promocji, na którą nie mógłby porwać się żaden komercyjny bank i m.in. dlatego tak wielu nowych klientów wciąż decyduje się zaciągnąć chwilówki bez bik. Wizja zwrócenia tej samej kwoty, którą się pożyczyło, jest niewątpliwie bardzo kuszącym sposobem na przyciągnięcie nowych klientów. To jednak nie jedyna metoda, po jaką sięgają współcześni pożyczkodawcy, aby przyciągnąć do siebie nowego klienta. Najskuteczniejszy sposób to także odroczenie terminu pierwszej płatności i wydłużenie harmonogramu spłaty dla klienta o dodatkowy miesiąc lub dwa. Firmy ceniące sobie stałych i zaufanych klientów starają się jednak także mieć coś w zanadrzu dla tych, którzy zaciągnęli już więcej niż jedną pożyczkę w przeszłości i wszystkie dotychczas spłacali.

Najczęściej taki stały klient może liczyć na regularne podwyższanie maksymalnego pułapu chwilówki. Jednak z punktu widzenia czystej ekonomii i finansów klienta, dużo korzystniejsze byłoby dla niego obniżenie oprocentowania takiej pożyczki i rzeczywiście na rynku istnieje kilka firm, które wraz z wydłużającą się owocną współpracą, premiują klientów lepszymi warunkami właśnie w zakresie oprocentowania.

Ostatnią metodą na zachęcanie klientów do udziału w kampaniach pożyczkowych przez firmy oferujące pożyczki bez bik, są konkursy oraz programy lojalnościowe i partnerskie. Dzięki rekomendowaniu firmy swoim znajomym, klient może liczyć na całkiem spore gotówkowe wypłaty, jeśli z tych rekomendacji faktycznie uda się pozyskać nowego klienta.

Konkursy są najczęściej tworem sezonowym i szczególnie często odbywają się przy okazji wakacji czy świąt – kiedy klienci biorą najwięcej pożyczek. Główną wygraną jest najczęściej spłacenie całego zobowiązania za klienta.

Artykuł opracowany przy współpracy https://gcompare.co.


Czytaj również:

Trwa Wczytywanie...

Chcesz przeczytać więcej?

Wyłącz adblocka.

Dziękujemy :)


ODBLOKUJ NADMORSKI24