13.10.2021 13:30 2 WH/UM w Gdyni

Urząd w centrum handlowym – Gdynia podsumowała pierwszy miesiąc

Źródło: UM Gdynia

We wrześniu w Centrum Riviera w Gdyni uruchomiono Centrum Obsługi Mieszkańca. Teraz nadszedł czas na bilans pierwszego miesiąca. Dotychczas z usług skorzystało blisko 15 tysięcy interesantów.

Przypomnijmy, że Centrum Obsługi Mieszkańca działa od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-18:00. Na wizytę trzeba się uprzednio umówić, można to zrobić telefonicznie dzwoniąc na infolinię: 58 626 26 26. Więcej informacji w tym temacie w naszym artykule.

Powstanie tego miejsca to odpowiedź na oczekiwania osób, którym z uwagi na codzienne obowiązki trudno było odwiedzić gdyński urząd w godzinach pracy. Pierwszy miesiąc funkcjonowania Centrum Obsługi Mieszkańca potwierdził, że jego otwarcie było bardzo dobrą decyzją – zwraca uwagę prezydent Gdyni Wojciech Szczurek w rozmowie z portalem gdynia.pl.

Urząd w centrum handlowym wystartował 2 września. W tym czasie obsłużonych zostało blisko 15 tysięcy osób, z czego tylko we wrześniu dokładnie 10 909. Największym zainteresowaniem cieszą się rejestracja pojazdów oraz punkt informacyjny, w którym można między innymi wyrobić kartę mieszkańca.

Pod koniec miesiąca najczęściej odwiedzane było zaś stanowisko nr 1 poświęcone spisowi powszechnemu. Od 2 do 30 września w COM spisały się 2 223 osoby. Wraz z zakończeniem spisu, stanowisku nr 1 - zgodnie z zapowiedziami - zmieniło zakres obsługi – informują urzędnicy.

Od października stanowisko działa jako miejsce składania deklaracji do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków oraz wniosków o dotacje z programu „Czyste Powietrze”.

Centrum Obsługi Mieszkańca znajduje się na pierwszym piętrze Centrum Riviera.


Czytaj również:

Trwa Wczytywanie...