30.05.2019 07:30 4 PM

Roweru MEVO już nie zarezerwujesz. System się nie sprawdził

Fot. Marek Trybański/TTM

Firma obsługująca system MEVO wprowadza zmiany w funkcjonowaniu rezerwacji rowerów. Na czas ich wdrażania – od czwartku, 30 maja – możliwość rezerwacji zostanie czasowo wyłączona. W czerwcu rozpoczną się testy nowych rozwiązań.

Operator roweru metropolitalnego MEVO przyznaje, że opcja rezerwacji w jej dotychczasowym kształcie nie sprawdziła się. W środę (29 maja) około godz. 22:00 wydał komunikat dotyczący funkcjonowania rezerwacji.

Opcja rezerwacji w jej dotychczasowym kształcie nie sprawdziła się, szczególnie w obliczu częściowego uruchomienia systemu. Ograniczała dostępność niepełnej jeszcze floty, postanowiliśmy więc zareagować i znaleźć inne rozwiązanie – mówi Paweł Orłowski, prezes Nextbike.

Funkcja rezerwacji na czas wprowadzania zmian zostanie wyłączona. W czerwcu rozpoczną się testy nowych rozwiązań, mających na celu optymalizację korzystania z rowerów.

Jak zapewnia operator cały czas trwają również intensywne prace nad wprowadzeniem na ulice pełnej floty. W tej chwili są już testowane kolejne partie rowerów.

Od uruchomienia systemu minęły ponad trzy miesiące. Od startu wypożyczono rowery ponad 500 tysięcy razy. W MEVO zarejestrowało się niemal 100 tysięcy użytkowników.


Czytaj również:

Trwa Wczytywanie...