02.11.2018 13:50 17 mike

Pasażerowie MZK łatwiej i szybciej kupią bilety

Fot. TTM

Wejherowski MZK wprowadził udogodnienia dla pasażerów w zakresie zakupu biletów tradycyjnych i elektronicznych. Od kilku dni sprzedaż w siedzibie firmy odbywa się w pomieszczeniach na parterze, gdzie wydzielono dwa odrębne stanowiska obsługi klientów.

Celem wprowadzonych zmian ma być sprawniejsza obsługa pasażerów i maksymalne wyeliminowanie kolejek.

Od kilku dni wszyscy nasi klienci, którzy odwiedzają kasę, mogą sprawniej załatwiać swoje sprawy. Wszystko odbywa się w pomieszczeniu na parterze. Są tam uruchomione dwa stanowiska. Jedno zajmuje się typową obsługą kasową i sprzedażą biletów, a drugie – obsługą związaną z kartą elektroniczną, z biletami elektronicznymi – informuje Czesław Kordel, prezes zarządu MZK Wejherowo.

Oba stanowiska mają działać wymiennie. W razie potrzeby, gdy będzie więcej klientów, powinny pracować jednocześnie. To ma zdecydowanie skrócić czas oczekiwania na załatwienie swojej sprawy.

Dodatkowo, co bardzo istotne, wszystkie sprawy związane z kartą elektroniczną można załatwić na dole budynku, bez konieczności wchodzenia na piętro, gdzie do niedawna trzeba było się przemieszczać. Za kilka dni skończymy ostatnie poprawki – dodaje Czesław Kordel.

Aby usprawnić obsługę administracyjną, MZK zakupił wraz z działką budynek „B”. Obecnie przenoszona jest tam część biur. Adres pozostanie ten sam, a puste pomieszczenia są adaptowane do potrzeb spółki.


Czytaj również:

Trwa Wczytywanie...