12.10.2018 08:30 0 Mat. red. Artykuł sponsorowany

Rezerwacja noclegów nad polskim morzem

Fot. archiwum/Tomasz Iwaniuk

Badając nadmorski rynek hotelarski w trakcie tegorocznych wakacji, w oczy szczególnie rzucił się fakt, że nadbałtyckie miejscowości zmierzyć się musiały z niemałym kryzysem.

Blisko połowa hotelarzy, twierdzi, że mieli znacznie mniej rezerwacji względem poprzednich wakacji. Booking Solutions szczegółowo przebadało polski rynek, jakie wnioski nam się nasunęły?

Aspektem, który mógł mieć na to niezwykle duży wpływ może być fakt, że Polacy upodobali sobie szczególnie zagraniczne rezerwacje first minute. Dlaczego? Badając rynek konsumencki spotkać się można z wieloma opiniami, że Polskie morze nie jest wcale taką atrakcyjną finansowo alternatywą.

Dodatkowo, pamiętaj o tym, że w tym roku mieliśmy do czynienia z wyjątkowo uciążliwą plagą sinic, co spowodowało zamknięcie mnóstwa plaż, co zdecydowanie musiało nieuchronnie wiązać się ze spadkiem liczby rezerwacji.

Jak hotel może poprawić swoją sytuację?

Wychodząc naprzeciw potrzebom hotelarzy przygotowaliśmy https://bookingsolutions.pl/uslugi/audyt-silnikabooking-com/, usługa opiera się na szczegółowym audycie, dzięki któremu sprawdzamy wszystkie elementy na wizytówce. Następnie optymalizujemy wszystkie zawarte na niej elementy (ponad 100!), aby szła sukcesywnie w górę i przynosiła trwałe zyski.

Sama obecność na Booking.com nie wystarczy więc uzupełnienie wizytówki jest absolutnie kluczowe. Zdjęcia, udogodnienia, tagi, otoczenie obiektu, dodatki, jak wspomniałem ponad sto elementów musi być odpowiednio wykonane, żeby wizytówka przynosiła odpowiednie efekty.

Kolejnym elementem, są plany cenowe i dostępność pokoi, tak często bagatelizowana przez polskich hotelarzy, bez tego efekty będą ograniczone i zysk przez to będzie mniejszy niż mógłby być, gdyby zwrócić uwagę na wszystko.

Dlaczego to takie ważne i z czego korzystają turyści?

W najpopularniejszej na świecie wyszukiwarce noclegów, czyli Booking.com, widnieje obecnie 8249 obiektów noclegowych dostępnych nad Bałtykiem, przyznasz więc, że to dość obszerne pole do wyboru tego, którego szukamy, warto więc, żeby turyści znali najlepsze możliwości rezerwacji oraz rzecz jasna, warto, żeby hotelarze byli na to przygotowani.

Filtry wyszukiwania dają wiele możliwości wyboru, od kategorii obiektu, przez lokalizację, po dostępne dodatki oraz udogodnienia, dlatego właśnie hotel powinien zwrócić uwagę, czy wszystkie elementy są odpowiednio oznaczone. Filtrowanie daje ogromne możliwości nie tylko turystom ale również hotelarzom.

Odpowiednie plany cenowe, i oferty specjalne

Oferty first i last minute są ostatnimi czasy niezwykle popularne, w związku z tym warto wyjść naprzeciw turystom, i swoje plany cenowe w wyszukiwarkach rozbudować tak, aby dać jak najwięcej możliwości. Oprócz tego hotel także idzie do góry w wynikach wyszukiwania na swoją lokalizację, więc przyznasz, że zdecydowanie warto zwrócić na to uwagę.

Odpowiednio wykonana wizytówka daje turystom więcej opcji wyboru i większą możliwość znalezienia obiektu, natomiast hotelarzom pozwala obniżyć płaconą prowizję i zrezygnować z płatnych opcji promocji w portalach rezerwacyjnych.


Czytaj również:

Trwa Wczytywanie...