Wiadomości

Kibicowanie przy kieliszku? Centrala: „Tylko przypominamy o meczu”

2017-11-13 08:50 Redakcja
Kibicowanie przy kieliszku? Centrala: „Tylko przypominamy o meczu”
Fot. Czytelnik

Artykuł na temat domniemanego zachęcania do kibicowania przy kieliszku, do którego doszło w jednym z wejherowskich marketów spożywczych, wzbudził sporo kontrowersji. Do sprawy odniosła się też centrala zarządzająca siecią sklepów.

Przypomnijmy, że jeden z naszych Czytelników poczuł się urażony zamieszczaniem w czwartek (9 listopada) informacji o meczu reprezentacji Polski na stoisku z wysokoprocentowym alkoholem. Czynności sprawdzające w tej sprawie wszczęła również wejherowska policja. Całe zdarzenie opisaliśmy w tym artykule.

Nasi Czytelnicy byli podzieleni w powyższej sprawie. Przeważały jednak głosy, że problem… w zasadzie nie istnieje.

Niektórym ludziom chyba naprawdę się w życiu nudzi... Nie chcesz, to nie kupuj, i tyle w temacie […] – pisał addy.

Jednak zarówno pod artykułem, jak i na naszym Facebooku pojawiały się też opinie, że łączenie alkoholu z kibicowaniem jest co najmniej niefortunne.

[…] Zgodzę się z Czytelnikiem. Nikomu (oczywiście mam na myśli osoby dorosłe) nie można zabraniać picia nawet wódki podczas oglądania meczu, jednak moim zdaniem kartka informująca o meczu nie powinna być zawieszona na półce z wódką. O czym może pomyśleć małe dziecko, gdy z jednej strony słyszy, że alkohol to zło czy wróg, a z drugiej strony widzi coś takiego […] – zauważa Andrzej.

W piątek (10 listopada) w późnych godzinach popołudniowych do sprawy odniosło się Biuro Prasowe Jeronimo Martins Polska SA. Przede wszystkim podziękowano za sygnał o wywieszeniu informacji w swojej placówce w Wejherowie. Z treści maila, który dotarł do naszej redakcji, można wywnioskować, że celem sieci nie było łączenie kibicowania z zakupem napojów wyskokowych. Akcja miała charakter ogólnopolski.

Informujemy, że takie kartki zostały powieszone głównie przy stoiskach z chipsami i innymi przekąskami, jak również przy tzw. strefach kibica, tworzonych w niektórych sklepach. W strefach tych, oprócz artykułów spożywczych, które cieszą się zainteresowaniem kibiców piłkarskich, mogą być także dostępne flagi i inne akcesoria pomocne przy kibicowaniu – czytamy w liście. – Celem akcji jest przypomnienie o dzisiejszym (10 listopada – przyp. red) meczu reprezentacji Polski z Urugwajem, do czego Biedronka jako sponsor piłkarskiej reprezentacji Polski ma szczególne prawo.

Jednocześnie biuro prasowe wyraziło zrozumienie dla kontrowersji dotyczących miejsca ekspozycji kartki informacyjnej w wejherowskim markecie. Jak zapewniają przedstawiciele biura, uczulą pracowników, aby kolejne tego typu akcje nie odbywały się w otoczeniu stoisk z alkoholami wysokoprocentowymi.

Redakcja

skomentuj

Klikając "wyślij", akceptujesz regulamin dodawania opinii.

komentarze (1)

eniu 2017.11.13 12:16
Oceń:

ludzie są teraz tak zawistni, że potrafia się do wszystkiego przypiertolic... smutne

Komentarze publikowane na portalu Nadmorski24.pl są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Portal nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Program Telewizyjny
opublikuj swój tekst!

Lubisz pisać i masz coś ciekawego do powiedzenia?
W Portalu nadmorski24 możesz opublikować własny artykuł.

napisz do nas

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z "Polityką Prywatności". Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies zmieniając ustawienia w Twojej przeglądarce. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na Twoim urządzeniu końcowym. [x] AKCEPTUJ