Pomorskie Planista produkcji Randstad Engineering od ponad dziesięciu lat specjalizuje się w rekrutacji kadry kierowniczej oraz wysoko wykwalifikowanych specjalistów do sektora produkcyjnego, łańcucha dostaw oraz branży budowlanej. Dla naszego międzynarodowego klienta, prężnie rozwijającej się firmy produkcyjnej  poszukujemy osoby na stanowisko: Planista produkcji Zakres obowiązków:planowanie produkcji długo i krótkoterminowej w oparciu o zapotrzebowanie klientówzarządzanie danymi w systemie klasy ERP oraz tworzenie i aktualizowanie parametrów planistycznychoptymalizację dostaw poprzez zapewnienie dostępności zasobów i materiałówzarządzanie i kontrolę poziomu zapasów magazynowych w zakresie wyrobów gotowych, surowców i opakowańutrzymywanie bardzo dobrych wewnętrznych i zewnętrznych relacji - z zespołami zadaniowymi, z europejskimi i amerykańskimi strukturami firmy, jak również z dostawcami i partnerami handlowymi Oczekiwania: wykształcenie wyższebardzo dobra znajomość języka angielskiego (w piśmie i w mowie)doświadczenie- minimum 1 rok w procesach związanych z planowaniem produkcjiznajomość procesów logistycznychzmysł analitycznyumiejętność pracy pod presją czasuumiejętność współpracy z działami-głównie z produkcją, magazynemgotowość uczenia sie nowych systemów i baz korporacyjnych Oferta:pracę w firmie o zasięgu międzynarodowym o wysokich standardachstabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęcodzienny kontakt z językiem angielskimdostęp do nowoczesnych technologiimożliwość ciągłego doskonalenia się i pogłębiania wiedzy » Aplikuj « Zgodnie z obowiązującym prawem Randstad nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Agencja zatrudnienia (nr licencji 47) Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Array Brukarz Budimex SA to największa i najbardziej dynamiczna spółka giełdowa działająca w branży budowlanej w Polsce nieprzerwanie od 1968r. Naszym głównym udziałowcem jest Ferrovial – światowy lider w infrastrukturze transportowej zatrudniający ponad 70 000 pracowników i działający w ponad 15 krajach na świecie. Mając status generalnego wykonawcy realizujemy inwestycje w sektorach budownictwa: infrastrukturalnego, kubaturowego, przemysłowego i energetycznego.   W związku z intensywnym rozwojem firmy, do zespołu budownictwa infrastrukturalnego poszukujemy osób na stanowisko:Od kandydatów oczekujemy: doświadczenie w pracy na kontraktach infrastrukturalnych, mobilności oraz dyspozycyjności, uprawnień do obsługi sprzętu drogowego. Kandydatom spełniającym nasze oczekiwania oferujemy: możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwój w strukturze naszej organizacji, opiekę medyczną w prywatnych placówkach medycznych oraz bogaty pakiet socjalny (ubezpieczenie na życie, karnet na zajęcia rekreacyjno-sportowe), pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk C++ Developer IT Kontrakt is one of the leading outsourcing and recruitment companies specializing in the IT sector.  The company provides the best specialists for IT projects implemented in key areas of the economy. Along with our Client, a renowned international IT company that creates very complex aviation software, we are looking for a:Requirements: Over two years of professional experience in C++ development Practical knowledge of C++11 features Previous experience in working with Windows or MacOS Very good English knowledge (you will be cooperating with international Teams) Knowledge of SQL will be an asset We offer: Stable employment in a professional and open environment Constant improvement of qualifications in a prestigious company Flexible working hours A variety of benefits, e.g. private medical care, sports card Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk AR Accountant with German Candidate experience in Accounts Receivable department  BA / MA degree preferably in Finance & Accountancy knowledge of languages: English min. B2 level and German B2 level attention to details willingness to learn new things and develop skills experience in SAP (FI) Job description cooperation with the local finance team if needed contacting with Internal Clients in Italian language performing account reconciliations processing and monitoring changes in General Leadger working in accordance to internal rules performing account reconciliations carry out billing, collection and reporting activities according to specific deadlines prepearing and posting invoices and credit and debit memos The offer Opportunity for professional development 
in an international environment and for increasing your abilities and skills in various areas, Employment in a stable company with an established position in the market, Attractive salary and benefits package, Great atmosphere and comfortable working conditions Modern and friendly work environment Opportunity to use and develop foreign languages in a daily work Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Database Engineer - MySQL Jesteśmy firmą o międzynarodowym zasięgu, która od ponad 20 lat z sukcesem działa w branży odzieżowej. Zarządzamy pięcioma rozpoznawalnymi markami: RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY. Dzięki sieci prawie 1700 salonów docieramy do milionów klientów w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. W naszych biurach i strukturach sprzedaży tworzymy miejsca pracy dla ponad 22 tys. osób. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko: WYMAGANIA: posiadają wykształcenie wyższe, preferowane kierunki techniczne (Informatyka i pokrewne), posiadają minimum dwa lata doświadczenia w administracji baz danych (MySQL, PostgreSQL, MariaDB), mają doświadczenie w administracji systemami Linux (CentOS, Ubuntu), potrafią diagnozować problemy wydajnościowe i utrzymywać wysokodostępne środowiska bazodanowye (klastry, repliki, monitoring, zagadnienia), bardzo dobrze znają język SQL, są otwarte, kreatywne i chętne do poszukiwania nowych rozwiązań, posiadają doświadczenie w BigData/NoSQL (MongoDB, Hadoop, Redis) - mile widziane, posiadają znajomość systemu ticketowego JIRA i kontroli wersji GIT/Bitbucket Server - mile widziane, posiadają znajomość kilku z wymienionych technologii: Docker, Varnish, Nginx, Elasticsearch, ProxySQL, Ansible, ELK Stack (Elasticsearch, Logstash, Kibana) - mile widziane. OFERUJEMY: dużą samodzielność, ciekawe zadania, dostęp do nowych technologii, rozwijanie wiedzy, zwinne środowisko pracy oparte na zaufaniu i szacunku, elastyczne formy współpracy: umowa o pracę lub kontrakt B2B, atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym oraz świadczenia dodatkowe (zakupy na preferencyjnych warunkach w brandach LPP SA, możliwość skorzystania z karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego. Dostęp do platformy e-learningowej oraz udogodnienia w postaci służbowych rowerów). Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk, Gdynia Księgowa/y ds. należności lub zobowiązań z językami obcymi Wymagania roczne doświadczenie w obszarze księgowości w dziale AP lub AR Bardzo dobra znajomość języka angielskiego Bardzo dobrą znajomość drugie języka obcego – niemieckiego, francuskiego lub włoskiego (warunek konieczny) Doświadczenie w kontakcie z Klientem biznesowym Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów Mile widziane doświadczenie w pracy w systemie SAP Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel Umiejętność pracy pod presją czasu, dobrej organizacji i terminowość wykonywanych zadań, Stanowisko Obsługa księgowa klientów wewnętrznych w ramach centrum finansowo-księgowego, Uzgadnianie kont klientów i sprawdzanie rozbieżności oraz rozwiązywanie problemów dotyczących rozliczeń z klientami Wykonywanie transakcji finansowych, w tym weryfikacja, klasyfikowanie i rejestrowanie danych dotyczących należności Weryfikacja wprowadzonych danych i zaksięgowanych faktur Zarządzanie dokumentacją klientów Co oferujemy Interesującą i samodzielną pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej, strategii rozwoju i kulturze organizacyjnej Możliwości rozwoju i awansu w strukturach firmy Możliwość udziału w ciekawych projektach o międzynarodowym zasięgu – szansa na wyjazd zagraniczny Możliwości wykorzystania języków obcych w codziennej pracy Szeroki pakiet treningów i szkoleń Konkurencyjne wynagrodzenie i pakiet socjalny (m.in. owocowe dni, elastyczne godziny pracy, szkolenia językowe, wyjazdy integracyjne) Pozytywną atmosfera pracy Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdynia Business Development Manager G-Force Recruitment jest firmą świadczącą usługi rekrutacyjne dla największych firm działających w Europie i na świecie. Realizujemy procesy rekrutacyjne na stanowiska specjalistyczne i managerskie na terenie Polski oraz zagranicą. Do grona naszych Klientów należą globalne firmy z sektorów: BPO/SSC, IT/Telco, Engineering oraz FMCG. Obecnie, dla naszego Klienta poszukujemy kandydatów na stanowisko:Wymagania: Wykształcenie wyższe Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie Znajomość oprogramowania bakowego, mile widziana znajomość Core Banking Software Udokumentowane doświadczenie w obszarze sprzedaży usług finansowych Gotowość do podróży służbowych w kraju i na świecie Oferujemy: Szerokie możliwości rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku Bogaty pakiet socjalny: karta Multisport, plan emerytalny, ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, świeże owoce Parking dla rowerów oraz prysznice Elastyczne godziny pracy Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Security Officer Jesteśmy firmą o międzynarodowym zasięgu, która od ponad 20 lat z sukcesem działa w branży odzieżowej. Zarządzamy pięcioma rozpoznawalnymi markami: RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY. Dzięki sieci prawie 1700 salonów docieramy do milionów klientów w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. W naszych biurach i strukturach sprzedaży tworzymy miejsca pracy dla ponad 22 tys. osób. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko:  WYMAGANIA: posiadają doświadczenie zawodowe min. 2 letnie w pracy w obszarze bezpieczeństwa informacji, posiadają wykształcenie wyższe, preferowane kierunki techniczne (specjalizacja sieci komputerowe, bezpieczeństwo IT), potrafią efektywnie komunikować się oraz współpracować z osobami z różnych obszarów i szczebli organizacji, posiadają wysokie kompetencje z zakresu technologii, narzędzi i procedur bezpieczeństwa IT, mogą pochwalić się rozległą wiedzą o bieżących zagrożeniach w aplikacjach internetowych i technikach skutecznej obrony przed nimi, potrafią administrować urządzeniami sieciowymi takimi jak: firewall, router, load balancer, serwer proxy, vpn, znają standardy i metodologie prowadzenia wewnętrznych audytów bezpieczeństwa, bardzo dobrze znają Linux (Ubuntu/CentOS), są otwarte, kreatywne, chętnie poszukują nowych rozwiązań, znają i pracowały w metodologii Agile/Scrum/Kanban (mile widziane), posiadają znajomość systemu ticketowego JIRA i kontroli wersji GIT/Bitbucket Server (mile widziane), posiadają certyfikaty takie jak: CISM czy CISA (mile widziane). OFERUJEMY: dużą samodzielność, ciekawe zadania, dostęp do nowych technologii, rozwijanie wiedzy, zwinne środowisko pracy oparte na zaufaniu i szacunku, elastyczne formy współpracy: umowa o pracę lub kontrakt B2B, atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym oraz świadczenia dodatkowe (zakupy na preferencyjnych warunkach w brandach LPP SA, możliwość skorzystania z karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego. Dostęp do platformy e-learningowej oraz udogodnienia w postaci służbowych rowerów). Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Tester Oprogramowania Twoja następna firma Międzynarodowa firma, która dostarcza innowacyjne rozwiązania na rynek telekomunikacji mobilnej. Ze względu na dynamiczny rozwój Nasz Klient poszukuje do swojego R&D w Gdańsku osoby na stanowisko Testera Oprogramowania. Twoje następne stanowisko Jako Tester Oprogramowania będziesz współpracował z członkami zespołu testerów oraz z działem programistów, zarówno w zakresie aplikacji mobilnych, jak i webowych. Będziesz miał okazję testować oprogramowanie do zarządzania smarfonami i tabletami. Do Twoich głównych obowiązków będzie należało poszukiwanie i identyfikacja nieprawidłowości tworzonego oprogramowania, analiza i projektowanie przypadków testowych, tworzenie i wykonywanie scenariuszy testowych oraz analiza dokumentacji procesu testowego. Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces? Poszukujemy osoby, posiadającej doświadczenie na stanowisku Testera Oprogramowania, który potrafi testować aplikacje mobilne na systemach iOS, Android, Windows Phone. Idealny Kandydat powinien również posiadać umiejętność pracy z systemami raportowania błędów oraz zdolność tworzenia przypadków testowych. Jeżeli znasz również dobrze język angielski i potrafisz pracować w grupie, to ta oferta jest dla Ciebie. Posiadanie certyfikatu ISTQB, doświadczenie w pracy z systemami kontroli wersji GIT bądź SVN, znajomość zagadnień z zakresu IT Security będą dodatkowym atutem. Co zyskujesz? Na co dzień będziesz pracował z nowoczesnymi technologiami w dynamicznie rozwijającej się firmie na rynku międzynarodowym, w kameralnym zespole ciekawych i zaangażowanych osób. Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie, elastyczne godziny i konkurencyjne warunki zatrudnienia. Ponadto pracodawca zapewnia szereg świadczeń pozapłacowych takich jak prywatna opieka medyczna, karta benefit, imprezy integracyjne oraz budżet szkoleniowy. Co powinieneś zrobić? Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv. Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk IT Service Desk with Dutch Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Wyróżnia nas wiedza o rynku oraz angażowanie najlepszych w danej dziedzinie ekspertów. Dla naszego Klienta poszukujemy obecnie osoby na stanowisko: IT Service Desk with Dutch Lokalizacja: Gdańsk Realizacja: współpraca długofalowa Stawka: 600-700 PLN netto + VAT / dzień Forma zatrudnienia: B2B lub Umowa zlecenie (via HAYS) Zadania: zapewnianie procesu pierwszej i drugiej linii oraz wsparcie techniczne dla personelu wewnętrznego firmy utrzymanie środowisk baz danych testowych i produkcyjnych praca z aplikacjami / systemami w celu analizy, diagnostyki i rozwiązywania problemów informatycznych personelu analiza wydajności administrowanych baz danych i podnoszenie ich jakości. zapewnienie obsługi zgłaszanych incydentów i zgłaszanych żądań automatyzacja prac administratorskich wstępna ocena, badanie i rozwiązywanie podstawowych incydentów i wniosków dotyczących korzystania z produktów oprogramowania aplikacyjnego i / lub składników infrastruktury   Obowiązki: Odbieranie, rejestrowanie i zarządzanie połączeniami od pracowników wewnętrznych za pośrednictwem telefonu, poczty e-mail, czatu, poczty głosowej, samoobsługi itp. Wsparcie 1. i 2. linii - rozwiązywanie problemów związanych z IT od wewnętrznego oprogramowania do sprzętu Przekazywanie nierozstrzygniętych przypadków do zespołów wsparcia infrastruktury Rejestr wszystkich połączeń w narzędziach sprzedaży biletów Service Desk, takich jak ServiceNow, BMC Remedy, HPSM itp. Identyfikacja problemu i kategoryzowanie / ustalanie priorytetów incydentów i zgłoszeń serwisowych Odpowiedzialność za problemy użytkowników i monitorowanie statusu problemów w imieniu użytkownika i informowanie o postępach w odpowiednim czasie Utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klienta dla wszystkich zapytań pomocniczych i przestrzeganie wszystkich zasad zarządzania usługami Tworzenie kont użytkowników, resetowanie haseł, tworzenie grup itp.  Wymagania: Znajomość języka holenderskiego na poziomie min. B2 Doskonałe umiejętności komunikacyjne i telefoniczne. Doskonałe umiejętności organizacyjne Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku (IT Service Desk i / lub Call Center      (Chętnie porozmawiamy z osobami z mniejszym doświadczeniem) Mocna znajomość systemów operacyjnych Microsoft, aplikacji Microsoft Office i systemów operacyjnych MAC  Praca w systemie zmianowym 24/7, grafik ustalany z wyprzedzeniem. Oferujemy: Benefity pozapłacowe: m.in. Medicover, Multisport , Elastyczność formy zatrudnienia – umowa podwykonawcza (B2B) lub umowa zlecenie. Zapraszam do aplikowania! Istnieje możliwość dołączenia do projektu ASAP. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Junior Travel and Expanses Specialist On behalf of our Client, a very well-known company from the digital branch, we are currently looking for a person to hold the position of Travel Expenses Specialist. Your new role  as a T&E Specialist you will be responsible for ensuring that employees travel expense reports are processed on timely manner in accordance with travel policies. You will be processing employee claims accurately and in a timely manner, assuring claim compliance with policy and process and advising on legal and tax requirements. Also, you will need to resolve employee queries, handle all e-mail communication within set timelines, and identify process improvement needs.  To be successful in this role you will need to have a university degree (educational background in accounting or economics will be an advantage) as well as at least 1 year of experience in corporate travel & expenses accounting / accounts payable department. You should possess working knowledge of SAP, MS Excel, and preferably Mobex or equivalent of an expenses tool (e.g. Concur). Exposure to international shared service environment and ability to operate in an international environment as well as work within tight deadlines will be a great advantage. A good candidate would need to have strong interpersonal skills along with great organizational and time management skills. Fluency in English is a must.  Our Client offers stable work conditions and opportunities for professional development in start-up organization. Benefit package and trainings are also included. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Tczew Inżynier Rozwoju Procesów WymaganiaOczekiwania: Wykształcenie wyższe techniczne, Doświadczenie w pracy jako Inżynier Procesu, Inżynier ds. LEAN lub optymalizacji lub na stanowiskach analogicznych, Mile widziane doświadczenie w pracy z zakładzie produkcji komponentów elektroniki, Znajomość narzędzi LEAN w praktycznym zastosowaniu, (Kaizen, 5S, Lean Man.,itp.) Znajomość norm ISO 9001, 14001, 16949, Bardzo dobra znajomość programów projektowo- graficznych 2D – Catia, AutoCad lub pokrewne, Umiejętność prowadzenia projektów oraz negocjacji we współpracy z załogą zakładu oraz klientem, Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – minimum B2, StanowiskoZakres obowiązków: Przygotowanie i koordynacja procesów inżynierskich w firmie, Przeprowadzanie szkoleń dla nowych pracowników i stałej załogi w zakresie wymagań jakościowych, faz procesu, technik i metod pracy, Opracowywanie rozwiązań przepływu na liniach produkcyjnych w powiązaniu z planowaniem produkcji i innymi działami, Aktywny udział w procesie przenoszenia linii produkcyjnych i projektów z innych zakładów firmy, Analiza procesów produkcji pod kątem ich wydajności i możliwości ich zoptymalizowania, Opracowywanie narzędzi i oprzyrządowania, które będzie wspierało produkcję, Współpraca z innymi działami firmy, a także z klientem w zakresie pierwszych próbek, zmian w produkcji czy dokumentacji, Aktywny udział we wdrażaniu metodologii LEAN i innych metod ciągłego doskonalenia zarówno w zakresie procesów jak i jakości, Korzystanie z zasad norm ISO obowiązujących w zakładzie m.in. 9001, 14001 oraz 16949. Udział w audytach wewnętrznych oraz klientów, Analiza produkcji, jej trendów, koniecznych zmian i optymalizacji w czasie, Permanentny kontakt z przełożonym w zagranicznej jednostce firmy – stanowisko jest nowe w polskim zakładzie firmy, Co oferujemyOferujemy: Pracę w międzynarodowej firmie oferującej stabilne zatrudnienie oraz sprzyjające rozwojowi warunki pracy, Nowe stanowisko w firmie, podległe pod międzynarodowy dział RnD, co wiąże się z bardziej wyeksponowanym stanowiskiem w całej spółce, Rozwój wiedzy i umiejętności w zakresie procesów, metodologii LEAN oraz prowadzenia procesów, Dostęp do nowoczesnych technologii, Pracę w firmie o dobrej renomie, nastawionej na długofalową współpracę w zdrowej atmosferze. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdynia Specjalista ds. Operacyjnych Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Senior Payroll Specialist Candidate Minimum 3 years of experience in EMEA payroll Fluent English and very good knowledge of Italian or German or Dutch or French Flexible, “can do” attitude High attention to detail Very good Excel skills Working knowledge of HRIS and payroll systems required Drive to learn and develop own expertise Job description Coordination of work of modification, creation and implementation of new processes/policies Participation/coordination of local and global projects Coordinates and ensures effective and timely flow of critical information to all relevant parties/vendors/third parties and follows up on administrative details within or across divisions that includes handling confidential and sensitive information that pertains to employee personal sensitive data. Supports junior colleagues – providing guidance especially in the area of HR administration/benefits/payroll; coaching and work coordination. Tracking changes in labor law, share knowledge with team members Effectively communicate and collaboration with all leadership levels as a key partner and local lead The offer Work in new structures Good atmosphere at work and comfortable working environment: own canteen and a few relax rooms  Team building meetings, family events, work life balance Broad opportunity for professional developmentand promotion Stable working conditions based on employment contract Trainings, knowledge sharing & experience gained by working with experts Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdynia OSB Engineer for PlatformDev Bring environments management activities toward a goal of 100% automation.  Design and build fault tolerant solution.  Design and build highly scalable, secure and easy to manage solutions.  Research and recommend innovative approaches for system administration tasks.   Solid experience with Oracle stack (Database, Weblogic, Oracle Service Bus).  Solid experience in Linux administration. Solid experience in multi-server farms management. Experience in network topology design, security, performance and fault tolerant architecture.  Experience with application virtualization and containerization technologies (Docker, Kubernetes). Experience deploying Java applications. Excellent analysis and troubleshooting skills.  Good understanding of network and server virtualization.  Application development or engineering experience.  Experience with Red Hat and Openshift. Hands on J2EE operations experience Experience with Big Data infrastructure (Hadoop, Kafka, etc). Experience implementing logging and monitoring tools like Splunk.  Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Polska Północna Konstruktor Do prężnie rozwijającej się polskiej firmy z branży HVAC poszukujemy konstruktora z pasją szukającego nowych wyzwań zawodowych w dziale badań i rozwoju. Jeśli szukasz dla siebie miejsca, w którym będziesz odpowiedzialny za rozwój produktu i projektowanie rozwiązań konstrukcyjnych, z możliwością testowania rozwiązań technologicznych ta oferta jest dla Ciebie.  Kluczowe wymagania, które musisz spełnić to wykształcenie wyższe techniczne (mechanika/konstrukcje blaszane/klimatyzacja) oraz znajomość AutoCad / Solid Edge / Inventor. Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów oraz osiągnięcia na polu optymalizacji mile widziane. Od naszego klienta możesz oczekiwać stabilnego zatrudnienia i udziału w ciekawych projektach w dziale Badań i Rozwoju, dostępu do prototypowni, a także szerokiego pakietu świadczeń pracowniczych, czy dofinansowania kursów i szkoleń. Jeśli uważasz, że to rola jest dla Ciebie prześlij nam swoje aktualne CV.  Jeśli ta oferta nie spełnia Twoich oczekiwań, ale szukasz dla siebie nowych wyzwań zawodowych skontaktuj się z naszym konsultantem.  Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Frontend Developer Twoja następna firma Międzynarodowa firma produktowa, która dostarcza innowacyjne rozwiązania na rynek telekomunikacji mobilnej. Ze względu na dynamiczny rozwój Nasz Klient poszukuje do swojego R&D w Gdańsku osoby na stanowisko Front-end Developer. Twoje następne stanowisko Jako Front-end Developer będziesz brał czynny udział w tworzeniu oprogramowania dla firm do zarządzania smarfonami i tabletami. Do Twoich obowiązków będzie należał rozwój warstwy front – end, projektowanie i efektywne wytwarzanie oprogramowania, diagnostyka błędów i stałe zwiększanie wiedzy prowadzącej do realizowania wyznaczonych celów. Będziesz miał okazję poruszać się w takich obszarach jak ograniczanie funkcjonalności, blokowanie mediów społecznościowych bądź wymuszanie stosowania haseł. Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces? Poszukujemy osoby z bardzo dobrą znajomością Angular JS, Bootstrap, HTML 5, CSS (LESS) i jQuery oraz doświadczeniem w implementacji aplikacji opartych o wywołania JSON-RPC w podejściu RWD. Jeżeli oprócz tego znasz dobrze język angielski, odznaczasz się komunikatywnością, poczuciem humoru i zaangażowaniem, to szukamy właśnie Ciebie. Znajomość Backbone, Node.js, doświadczenie w pracy w metodykach zwinnych (SCRUM) oraz umiejętność pracy z systemami kontroli wersji (SVN, GIT) będzie dodatkowym atutem. Co zyskujesz? Na co dzień będziesz pracował z nowoczesnymi technologiami w dynamicznie rozwijającej się firmie na rynku międzynarodowym, w kameralnym zespole ciekawych i zaangażowanych osób. Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie, elastyczne godziny i konkurencyjne warunki zatrudnienia. Ponadto pracodawca zapewnia szereg świadczeń pozapłacowych takich jak prywatna opieka medyczna, karta benefit, imprezy integracyjne oraz budżet szkoleniowy. Co powinieneś zrobić? Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv. Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Dyrektor Centrum handlowo – usługowego Poszukujemy osoby gotowej podjąć pracę na stanowisku Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdynia Młodszy Programista Full Stack Asseco Poland to największa spółka informatyczna notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i szósta firma IT w Europie. Specjalizujemy się w produkcji i rozwoju oprogramowania dla wszystkich sektorów gospodarki i jesteśmy zaangażowani w największe w Polsce projekty IT. Jako Grupa Kapitałowa Asseco działamy w 54 krajach na całym świecie (m.in. Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Bałkany, Niemcy, Hiszpania, Portugalia, Skandynawia, Izrael, Stany Zjednoczone, RPA). Nasza firma to miejsce nowoczesne i przyjazne pracownikowi. Zatrudniamy około 20 tys. wysoko wykwalifikowanych specjalistów, w tym ok. 5 tys. w Polsce.Jeśli: Jesteś studentem ostatnich lat kierunków informatycznych i pokrewnych (elektronika, automatyka, itp.) lub ukończyłeś liceum lub technikum informatyczne Znasz minimum jeden język obiektowy spośród C# (preferowany) lub Java Znasz język SQL Znasz język angielski na poziomie umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznych oraz zasobów sieci www Jesteś otwarty, umiesz pracować w zespole i masz rzetelne podejście do obowiązków A dodatkowo: Znasz WPF, ASP.NET, HTML, JavaScript, TypeScript, Angular Chętnie powitamy Cię na naszym pokładzie!Możemy Ci zaoferować: Pracę w firmie, będącej szóstym producentem oprogramowania w Europie Pracę z wykorzystaniem ciekawych technologii przy bardzo fajnym projekcie dla branży usługowej Wspaniały i przyjazny zespół, który zawsze służy pomocą Nieformalną kulturę pracy zespołowej - mówimy do siebie po imieniu, nie narzucamy sztywnego dress codu, a w  kuchni czeka na Ciebie pyszna kawa i owoce Dodatkowe benefity (szkolenia merytoryczne i językowe, opieka medyczna, karta sportowa, program ubezpieczeń  grupowych) Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Embedded Engineer Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdynia Kierownik spedycji FTL Lobo HR jest agencją rekrutacyjna (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.Aktualnie dla Naszego Klienta znanego na rynku krajowym i międzynarodowym lidera TSL, który działa w Polsce od 50 lat, poszukujemy kandydata na stanowisko:Profil Kandydata: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku Gruntowna wiedza i znajomość produktu spedycji całopojazdowej Bardzo dobre kompetencje menedżerskie, w tym efektywne zarządzanie podległym zespołem Umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów przy jednoczesnym koncentrowaniu się na celach firmy i jej wartościach Nastawienie na osiąganie założonych celów, umiejętność efektywnego działania, również pod wpływem stresu i w dynamicznym środowisku pracy Wykształcenie wyższe kierunkowe Bardzo dobra znajomość MS Office (głównie Excel) Mile widziana znajomość programu TMS Co oferuje Klient i dlaczego warto aplikować? Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Możliwość rozwoju zawodowego Pracę w młodym i dynamicznym zespole Szereg benefitów (prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie i wiele innych) Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Nowa Wieś Lęborska Specjalista ds. Planowania Produkcji i Zaopatrzenia W związku z dynamicznym rozwojem naszych zakładów w Nowej Wsi Lęborskiej, poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. Planowania Produkcji i Zaopatrzenia. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za współpracę z klientem w zakresie planowania produkcji i zaopatrzenia.Zadania: Analiza i potwierdzanie zamówień klienta zgodnie z terminem proponowanym przez klienta; Tworzenie zleceń produkcyjnych na podstawie analizy zamówień klienta oraz analizy stanów magazynowych;. Harmonogramowanie zleceń produkcyjnych; Nadzór nad zapewnieniem odpowiedniej jakości i terminowości realizacji zleceń produkcyjnych;  Analiza zapotrzebowania na komponenty oraz ich zamawianie; Ścisła współpraca z działem logistyki, produkcji i magazynu; Ścisła współpraca z oddziałem ABB we Francji. Wymagania: Wykształcenie wyższe (ekonomiczne, logistyczne lub techniczne); Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – mile widziane; Dobra znajomość języka angielskiego; Mile widziana znajomość języka francuskiego; Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office; Zdolności analityczne. Oferujemy: Interesującą pracę w firmie nastawionej na innowacyjne rozwiązania i nowoczesne technologie; Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku i podnoszenia kwalifikacji zawodowych w różnych obszarach; Stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej; Atrakcyjne warunki zatrudnienia uzależnione od doświadczenia i posiadanych umiejętności; Miłą atmosferę pracy. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV za pośrednictwem naszej strony internetowej lub wybierając przycisk „Aplikuj” na dole strony. Równocześnie zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty. Wszystkie oferty powinny zawierać klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. 2002.101.926. z późn. zm.) dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Tczew Doradca klienta indywidualnego Oczekiwania: wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki w obszarze bankowości i finansów) doświadczenie w aktywnej sprzedaży produktów znajomość technik sprzedaży znajomość podstawowych produktów depozytowych, kredytowych i inwestycyjnych biegła obsługa komputera (MS Office, Internet, aplikacje i systemy bankowe) Mile widziane: doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych dla klientów indywidualnych znajomość/zainteresowanie obszarem rynku kapitałowego i pieniężnego, sytuacji ekonomicznej, makroekonomii komunikatywna znajomość języka angielskiego Jeśli jesteś osobą otwartą, komunikatywną, łatwo nawiązującą kontakty, a do tego systematyczną i dynamiczną - zapraszamy do aplikowania.Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na długoterminowe zastępstwo z możliwością kontynuacji współpracy  szeroki wachlarz szkoleń produktowych i sprzedażowych przyjazne środowisko pracy możliwości rozwoju zawodowego w jednym z najlepszych banków w Polsce atrakcyjny system wynagradzania i pakiet socjalny Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Doradca klienta indywidualnego Oczekiwania: wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki w obszarze bankowości i finansów) doświadczenie w aktywnej sprzedaży produktów znajomość technik sprzedaży znajomość podstawowych produktów depozytowych, kredytowych i inwestycyjnych biegła obsługa komputera (MS Office, Internet, aplikacje i systemy bankowe) Mile widziane: doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych dla klientów indywidualnych znajomość/zainteresowanie obszarem rynku kapitałowego i pieniężnego, sytuacji ekonomicznej, makroekonomii komunikatywna znajomość języka angielskiego Jeśli jesteś osobą otwartą, komunikatywną, łatwo nawiązującą kontakty, a do tego systematyczną i dynamiczną - zapraszamy do aplikowania.Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na długoterminowe zastępstwo z możliwością kontynuacji współpracy  szeroki wachlarz szkoleń produktowych i sprzedażowych przyjazne środowisko pracy możliwości rozwoju zawodowego w jednym z najlepszych banków w Polsce atrakcyjny system wynagradzania i pakiet socjalny Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk TESTER W TRAKCIE PRACY BĘDZIESZ: przeprowadzać testy funkcjonalne, modułowe i regresywne wyszukiwać, monitorować i obsługiwać błędy systemów informatycznychprojektować przypadki i tworzyć scenariusze testowe tworzyć skrypty do automatyzacji procesu testowania analizować wyniki i raportować przebieg prac POSZUKUJEMY CIEBIE, JEŻELI: posiadasz wykształcenie wyższe informatyczne, matematyczne lub ekonomiczne myślisz analitycznie (praca z algorytmami) umiesz tworzyć przypadki testowe na podstawie specyfikacji posiadasz wiedzę z zakresu baz danych SQL posiadasz umiejętności konfiguracji i przygotowywania środowisk testowych lubisz i umiesz pracować w grupie, jesteś osobą komunikatywną MILE WIDZIANE: znajomość Transact SQL wiedza z zakresu bankowości, rachunkowości, ubezpieczeń znajomość języków programowania C#, Python lub Java znajomość narzędzi do testowania: Robot Framework, Selenium, Jenkins certyfikat ISTQB, ISEB Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdynia Doradca Klienta Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdynia Księgowy w dziale AP ze znajomością języka duńskiego G-Force Recruitment jest firmą świadczącą usługi rekrutacyjne dla największych firm działających w Europie i na świecie. Realizujemy procesy rekrutacyjne na stanowiska specjalistyczne i managerskie na terenie Polski oraz zagranicą. Do grona naszych Klientów należą globalne firmy z sektorów: BPO/SSC, IT/Telco, Engineering oraz FMCG.Obecnie dla naszego Klienta z Gdyni poszukujemy osób zainteresowanych pracą jako:Od Kandydatów na to stanowisko oczekujemy: Zaawansowanej znajomości języka duńskiego (od poziomu B2) dobrej znajomości języka angielskiego (od poziomu B1) Min. 1,5 rocznego doświadczenia w dziale zobowiązań (AP) Znajomości programu SAP Komunikatywności, umiejętności pracy w zespole Nasz Klient oferuje: Pracę w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie, nastawionej na rozwój pracowników Możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych Pracę w przyjaznej atmosferze Atrakcyjne wynagrodzenie Pakiet benefitów pozapłacowych Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdynia Księgowy w dziale AP ze znajomością języka angielskiego G-Force Recruitment jest firmą świadczącą usługi rekrutacyjne dla największych firm działających w Europie i na świecie. Realizujemy procesy rekrutacyjne na stanowiska specjalistyczne i managerskie na terenie Polski oraz zagranicą. Do grona naszych Klientów należą globalne firmy z sektorów: BPO/SSC, IT/Telco, Engineering oraz FMCG.Obecnie dla naszego Klienta z Gdyni poszukujemy osób zainteresowanych pracą jako:Od Kandydatów na to stanowisko oczekujemy: Zaawansowanej znajomości języka angielskiego (od poziomu B2) Min. 1,5 rocznego doświadczenia w dziale zobowiązań (AP) Znajomości programu SAP Komunikatywności, umiejętności pracy w zespole Nasz Klient oferuje: Pracę w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie, nastawionej na rozwój pracowników Możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych Pracę w przyjaznej atmosferze Atrakcyjne wynagrodzenie Pakiet benefitów pozapłacowych Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdynia Księgowy AP z j. niemieckim G-Force Recruitment jest firmą świadczącą usługi rekrutacyjne dla największych firm działających w Europie i na świecie. Realizujemy procesy rekrutacyjne na stanowiska specjalistyczne i managerskie na terenie Polski oraz zagranicą. Do grona naszych Klientów należą globalne firmy z sektorów: BPO/SSC, IT/Telco, Engineering oraz FMCG. Aktualnie dla naszego Klienta w Gdyni poszukujemy Kandydatów na stanowiska: Wymagania: Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie Komunikatywna znajomość języka angielskiego Znajomość pakietu MS Office Doświadczenie w obszarze księgowości - mile widziane Nasz Klient oferuje: Ciekawą i stabilną pracę w międzynarodowym zespole Konkurencyjne wynagrodzenie z pakietem świadczeń Możliwość osobistego rozwoju w międzynarodowym środowisku Intensywny pakiet szkoleniowy Przyjazna atmosfera pracy Dogodna lokalizacja oraz wysokie standardy miejsca pracy Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Regular/Senior w dziale księgowości (SSC/BPO) Wymagania Minimum roczne doświadczenie w dziale księgowym Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację Znajomość dodatkowego języka obcego będzie wartością dodaną Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności analityczne Dobra znajomość MS Excel Chęć rozwoju i doskonalenia warsztatu pracy Znajomość systemu SAP mile widziana Wykształcenie kierunkowe mile widziane Stanowisko Uzgadnianie kont (w ramach jednego z działów: AP/AR/GL) Aktywny udział w zamknięciach miesięcznych, kwartalnych i rocznych Przygotowywanie sprawozdań finansowych Współpraca z innymi działami firmy Przygotowywanie raportów finansowych Przestrzeganie ustalonych norm jakościowych oraz ilościowych w wykonywanych zadaniach Kontrola poprawności danych / dokumentacji Przestrzeganie międzynarodowych standardów księgowych oraz wewnętrznych procedur firmy Co oferujemy Praca w zgranym, zaangażowanym zespole, w przyjaznej atmosferze Umowa o pracę, premie uzależnione od wyników i szeroki pakiet benefitów (karta Multisport, zajęcia językowe, opieka medyczna, dofinansowanie do kursów księgowych i studiów podyplomowych, ubezpieczenie na życie) Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych projektach i wyjazdach Możliwość rozwoju osobistego w prężnym, nowoczesnym środowisku pracy i wpływ na otoczenie Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdynia Regular/Senior w dziale księgowości (SSC/BPO) Wymagania Minimum roczne doświadczenie w dziale księgowym Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację Znajomość dodatkowego języka obcego będzie wartością dodaną Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności analityczne Dobra znajomość MS Excel Chęć rozwoju i doskonalenia warsztatu pracy Znajomość systemu SAP mile widziana Wykształcenie kierunkowe mile widziane Stanowisko Uzgadnianie kont (w ramach jednego z działów: AP/AR/GL) Aktywny udział w zamknięciach miesięcznych, kwartalnych i rocznych Przygotowywanie sprawozdań finansowych Współpraca z innymi działami firmy Przygotowywanie raportów finansowych Przestrzeganie ustalonych norm jakościowych oraz ilościowych w wykonywanych zadaniach Kontrola poprawności danych / dokumentacji Przestrzeganie międzynarodowych standardów księgowych oraz wewnętrznych procedur firmy Co oferujemy Praca w zgranym, zaangażowanym zespole, w przyjaznej atmosferze Umowa o pracę, premie uzależnione od wyników i szeroki pakiet benefitów (karta Multisport, zajęcia językowe, opieka medyczna, dofinansowanie do kursów księgowych i studiów podyplomowych, ubezpieczenie na życie) Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych projektach i wyjazdach Możliwość rozwoju osobistego w prężnym, nowoczesnym środowisku pracy i wpływ na otoczenie Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Senior C++ Developer IT Kontrakt jest Managerem Specjalisty na rynku IT. Od ponad 13 lat wspieramy naszych pracowników w budowaniu i kształtowaniu spersonalizowanej ścieżki kariery. Nasz zespół to ponad 1300 entuzjastów technologii, dla których ważne jest nieszablonowe podejście do współpracy, różnorodność projektów oraz rozwój zawodowy.Obowiązki:   Rozwój serca systemu- silnika, który zawiera kluczowe elementy dla funkcjonowania rozwiązania in-memory. Współtworzenie nowoczesnej, autorskiej platformy służącej do optymalizacji procesów biznesowych oraz zarządzania i raportowania Praca w technologiami: C++ 14/17, Visual Studio, .NET Częste uczestniczenie w wyjazdach służbowych głównie do klientów w Szwecji Opieka mentorska jako wsparcie dla programistów   Wymagania: Chęć do współtworzenia oryginalnego i nowoczesnego oprogramowania Komercyjne doświadczenie w zakresie C++ Bardzo dobra znajomość standardu C++ 14/17 Mile widziane doświadczenie w pracy z Visual Studio oraz platformą .NET Doskonała znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację Komercyjne doświadczenie w pracy z bazami danych Dodatkowym atutem będzie doświadczenie z zakresu pracy z CMake Umiejętność pisania czystego i czytelnego kodu Dobre nastawienie do tworzenia nowych technologii, otwartość na naukę, podążanie nowinkami technologicznymi Gwarantujemy: Pracę z nowatorskim rozwiązaniem Możliwość poszerzać swoją wiedzę i projektować nowe rozwiązania Możliwość uczestniczenia w specjalistycznych szkoleniach Szeroki pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowa) Elastyczne godziny pracy oraz możliwość wykonywania części prac zdalnie, co pozwoli na wygodne połączenie obowiązków zawodowych i osobistych Możliwość kontaktu z międzynarodowymi klientami i wyjazdy zagraniczne na teren Skandynawii, które umożliwią doskonalenie języka angielskiego i poznanie nowych, ciekawych ludzi. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Modelka Techniczna w marce Cropp Jesteśmy firmą o międzynarodowym zasięgu, która od ponad 20 lat z sukcesem działa w branży odzieżowej. Zarządzamy pięcioma rozpoznawalnymi markami: RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY. . Dzięki sieci prawie 1700 salonów docieramy do milionów klientów w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. W naszych biurach i strukturach sprzedaży tworzymy miejsca pracy dla ponad 22 tys. osób. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko: WYMAGANIA: Ściśle określone wymiary (rozmiar M): Wzrost: 170 cm- Obwód biustu: 92 cm- Obwód bioder: 98 cm- Obwód talii: 72 cm Umiejętność pracy w grupie, Miłe usposobienie, Dyspozycyjność ok. 2-3 godziny dziennie. OFERUJEMY: Pracę w oparciu o umowę o zlecenie Możliwość obcowania z modą w przyjaznej atmosferze, Realne możliwości rozwoju. Spełnienie wyżej wymienionych wszystkich wymiarów rozmiaru S lub M jest warunkiem koniecznym do podjęcia współpracy. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Dyrektor Biura Regionu (Region Północny) Obsługujemy ponad 5 mln klientów detalicznych, którym zapewniamy wygodny dostęp do finansów online, mobilnie oraz w sieci ponad 130 placówek stacjonarnych. Codziennie pracujemy nad rozwojem produktów i usług, by klienci mogli korzystać z mBanku jeszcze wygodniej, szybciej i bezpieczniej.Jako dyrektor regionu będziesz odpowiadać za… realizację celów sprzedażowych, planowanie i realizację zadań biznesowych i operacyjnych,  współtworzenie i realizację strategii działania i strategii sprzedaży sieci oddziałów mBanku w regionie północnym, Masz to coś? wykazujesz inicjatywę, przedsiębiorczość i zaangażowanie, masz energię do osiągania ambitnych celów, potrafisz myśleć strategicznie, jesteś innowacyjny, potrafisz motywować i angażować ludzi do działania, potrafisz sprawnie poruszać się w złożonej organizacji i wywierać wpływ w celu realizacji powierzonych zadań, potrafisz efektywnie współpracować w organizacji na różnych szczeblach, posiadasz doskonałe zdolności komunikacyjne, masz minimum 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym 5-letnie doświadczenie menedżerskie, znasz język angielski na poziomie komunikatywnym posiadasz wykształcenie wyższe. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Rekruter Stażysta Rekruter Stażysta Numer referencyjny: STA/037/PSZ Nasze oczekiwania: Nie mamy (prawie) żadnych wymagań! Szukamy zmotywowanych studentów lub absolwentów zainteresowanych pracą oraz budowaniem swojej kariery w branży Human Resources. W codziennych zadaniach na pewno pomoże Ci komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy własnej, dobry język angielski (lub inny obcy) na poziomie B1/B2 i znajomość pakietu MS Office. Challenge accepted? :) Poszukujemy ambitnych, otwartych na naukę, kreatywnych i zorientowanych na sukces praktykantów, którzy wzbogacą nasze gdańskie Centrum Rekrutacyjne. Podczas naszego stażu będziesz codziennie współpracować z Konsultantami w zakresie prowadzonych projektów rekrutacyjnych. Będziesz wykorzystywać swoją kreatywność podczas poszukiwań kandydatów różnorodnymi kanałami. Dowiesz się jak i gdzie zamieścić ogłoszenia, co to jest Direct Search oraz jak z sukcesem przeprowadzić wstępną rozmowę rekrutacyjną z kandydatem. Krótko mówiąc - nauczymy Cię zawodu! Oto, co oferujemy: Podczas 2 miesięcznego bezpłatnego stażu zdobędziesz bogate doświadczenie w wiodącej agencji rekrutacyjnej na światowym rynku. Poznasz warsztat Rekrutera i dostaniesz szansę by samodzielnie realizować projekty rekrutacyjne. Dla najlepszych, po zakończeniu stażu, oferujemy zatrudnienie w naszej firmie. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk, Gdynia, Sopot Koordynator Zespołu Sprzedaży Gdy rozwiązujesz problemy, nie szukasz dróg na skróty. Chcesz rozumieć wszystkie procesy zachodzące w zmieniającym się świecie. Tak jak Ty, chcemy reagować na zmiany w dziedzinie finansów i tworzyć najlepsze rozwiązania dla naszych Klientów. Dlatego  cieszymy się, że możemy Cię poznać. Jeżeli masz otwarty umysł doskonale odnajdziesz się w naszym środowisku.Oferujemy: Elastyczną formę zatrudnienia na umowie agencyjnej Atrakcyjny system wynagradzania Dynamiczną, ciekawą, pełną wyzwań pracę w renomowanej instytucji finansowej Możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia nowych doświadczeń i podnoszenia kwalifikacji zawodowych – chcemy, byś mógł w pełni realizować swoje cele Atrakcyjny pakiet szkoleń Niezbędne narzędzia pracy – w trosce o Twój komfort oferujemy Ci możliwość korzystania z laptopa i telefonu Konkursy motywacyjne z atrakcyjnymi nagrodami Uczestnictwo w pakiecie sportowym w jednej z wiodących firm – byś mógł zrelaksować się po ciężkim dniu pełnym wyzwań Możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej Jesteś urodzonym przywódcą? Cechują Cię samodzielność, silna motywacja, komunikatywność i dążenie do wyznaczonego celu?Jesteś człowiekiem pełnym entuzjazmu i potrafisz zarazić nim zespół, cenisz bezpośredni kontakt z ludźmi, a wyzwania są dla Ciebie motywacją? Jeśli tak – szukamy właśnie Ciebie! Stawiamy na rozwój, dlatego do obowiązków Kierownika należeć będą: Rekrutacja wykwalifikowanych Doradców Finansowych, szkolenia oraz wdrożenie ich do pracy Zarządzanie zespołem Doradców Finansowych w celu zapewnienia odpowiedniej realizacji celów biznesowych Przeprowadzanie cyklicznych spotkań mających na celu omówienie wyników, podejmowanie działań skutkujących osiąganiem wyznaczonych celów oraz rozwiązywanie zaistniałych problemów Rozwijanie współpracy z niezależnymi, lokalnymi pośrednikami Uczestnictwo w spotkaniach z Klientami Dbamy o jakość – jako Kierownik zespołu będziesz pilnować przestrzegania przez Doradców Finansowych procedur i regulacji Banku Wierzymy, że do osiągnięcia celu niezbędna jest motywacja, dlatego jako Kierownik Zespołu będziesz odpowiedzialny za wsparcie zespołu Doradców Finansowych poprzez coaching, określanie celów i ustalanie planów rozwoju Jesteśmy nowoczesnym Bankiem, otwartym na pomysły i sugestie, dlatego również od Ciebie oczekujemy propozycji i wykonywania innych czynności zwiększających jakość i efektywność pracy zespołu Doradców Finansowych, mających na celu zapewnienie należytej i terminowej obsługi Klientów Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Account Manager Dla naszego Klienta, lidera dystrybucji materiałów służących do komunikacji wizualnej i artykułów biurowych oraz opakowań, poszukujemy osoby na stanowisko Account Managera dla działu Print. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za sprzedaż na terenie województwa pomorskiego oraz w zachodniej części warmińsko-mazurskiego produktów i usług wśród istniejących klientów oraz pozyskiwanie nowych. W zakres obowiązków będzie wchodziło doradztwo biznesowe i techniczne, negocjacje, zarządzanie sprzedażą w celu realizacji celów i budżetu na powierzonym rynku. Oczekujemy 2-3 letniego doświadczenia sprzedażowego na stanowisku handlowym odpowiedzialnym za pozyskiwanie i obsługę klientów biznesowych, preferowane doświadczenie w branży poligraficznej, biurowej. Mile widziane jest doświadczenie we współpracy z drukarniami i punktami poligraficznymi. Doświadczenie w sprzedaży papierów, kartonów i folii będzie dodatkowym atutem. Na tym stanowisku sprawdzi się osoba wykazująca dużą inicjatywę i samodzielność w działaniu, dynamiczna oraz nastawiona na realizację celów. Klient oferuje możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie o złożonych strukturach i szerokich możliwościach rozwoju, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjny system prowizyjny i premiowy, dostęp do szkoleń technicznych i handlowych, benefity pozapłacowe oraz niezbędne narzędzia pracy, tj. samochód również do użytku prywatnego, laptop oraz telefon. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk, Gdynia AR Accountant with English Candidate Accounting background/ education and experience Good practical knowledge of English or German Strong mathematical and analytical skills High attention to detail Highly developed communication skills, team player Professional attitude, with the ability to interact with employees and vendors in a professional manner Ability to work independently and with a team in a fast-paced and high volume environment with emphasis on accuracy and timeliness Experience in SAP Accounts Receivable system preferably Good all round Excel skills Job description Bank booking Cash allocation Credit hold management Dunning process coordination AR reporting  Direct debit Active analysis of client’s accounts and taking corrective action Dispute management Close cooperation with AP and RTR teams The offer Fun, friendly and casual work environment Access to training, language courses, and professional development Multisport Card Life Insurance Private Medical Care Daily fruits  Everyday contact with Multinational Environment    Does this sound like you? If yes, we are looking forward to receiving your application via e-mail: milena.dziura@antal.pl Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Trójmiasto HR Consultant (k/m) Sukces zależy od pracy zespołowej! STRABAG jest europejskim koncernem w branży technologii budowlanych. Dzięki zaangażowaniu kompetentnych pracowników oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizuje z sukcesem inwestycje na całym świecie. Nie byłoby to możliwe bez pracy zespołowej – łączącej ze sobą różne kraje i branże budownictwa. Zostań częścią naszego zespołu! Do naszego zespołu HR poszukujemy w Trójmieście osoby na stanowisko:Wymagania:  Kilkuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w obszarze HR lub jako HRBP Wykształcenie wyższe – preferowane: psychologia, zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewne Proaktywność w działaniu, zaangażowanie, samodzielność i dobra organizacja pracy oraz wysoki poziom umiejętności interpersonalnych Doświadczenie we wdrażaniu i realizacji procesów HR Mobilność i gotowość do podróży służbowych Bardzo dobra znajomość jęz. niemieckiego (preferowany) i/lub jęz. angielskiego Oferujemy umowę o pracę, szeroką ofertę szkoleń, prywatną opiekę medyczną oraz możliwości rozwoju w międzynarodowym środowisku pracy Prosimy o przesłanie CV  i listu motywacyjnego przez formularz aplikacyjny on-line za pomocą przycisku APLIKUJ: Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk, Gdynia AP Accountant with English Candidate Accounting background/ education and experience Good practical knowledge of English (B2) or German Strong mathematical and analytical skills High attention to detail Highly developed communication skills Professional attitude, with the ability to interact with employees and vendors in a professional manner  Ability to work independently and with a team in a fast-paced and high volume environment with emphasis on accuracy and timeliness Job description Processing invoices using SAP Accounting System, including coding of these invoices and monitoring the approval process Managing vendor inquiries Monitoring and clearing ‘on hold’ invoices in a timely manner Supporting General Ledger teams with month-end processes and requests Analyzing and reconciling accounts Managing AP related documentation Proposing and implementing Continuous Improvements initiatives to increase the efficiency of performed processes Taking responsibility for own professional development and growth The offer Fun, friendly and casual work environment Access to training, language courses, and professional development Multisport Card Life Insurance Private Medical Care Daily fruits     Does this sound like you? If yes, we are looking forward to receiving your application via e-mail: milena.dziura@antal.pl Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Doradca Biznesowy Czego od Ciebie oczekujemy? Minimum rocznego doświadczenia w sprzedaży do klientów biznesowych  Doskonałych zdolności interpersonalnych Znajomości technik sprzedaży Dyspozycyjności i gotowości do pracy w terenie Dobrej organizacji pracy własnej Samodzielności i dynamizmu w działaniu Dokładności i sumienności w raportowaniu oraz prowadzeniu dokumentacji Stałego podnoszenia swoich kwalifikacji Czynnego prawa jazdy kategorii B Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk , Gdynia, Sopot Przedstawiciel Handlowy Inżynier sprzedaży - Junior Key Account Manager (High Tech industrial machines) Jedna z 20 najbardziej innowacyjnych firm na świecie - Forbes Magazine Nr. 1 global market share holder - High Tech Automation system Nasz klient: Międzynarodowa firma (Innowacyjna technologia przemysłowa) jest liderem w technologiach dla automatyki (High-Tech industrial machines) - Numer jeden w udziale rynkowym na świat (Nr 1 global market share holder) Międzynarodowa firma (Innowacyjna technologia przemysłowa) poszukuje obecnie kandydatów na stanowisko: Inżynier ds. Sprzedaży Key Account Przedstawiciel Handlowy. To wspaniała okazja dla uzdolnionych kandydatów, którzy chcieliby pracować w międzynarodowym zespole. Jeśli posiadasz min. 0~3  letnie doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znajomość angielskiego na co najmniej poziomie dobrym, nie wahaj się, aby aplikować na wspomniane stanowisko. UWAGA: PLEASE SEND ENGLISH CV Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdynia Pracownik administracyjno - biurowy   Jako Agencja Pośrednictwa Pracy "Serwis Personalny", nr certyfikatu 14765, od wielu lat wspieramy swoich klientów w zakresie usług związanych z doradztwem personalnym, leasingiem pracowniczym i pośrednictwem pracy. Obecnie dla jednego z naszych klientów, z branży meblarskiej, poszukujemy pracowników na stanowisko pracownika administracyjnego:   Czego oczekujemy w zamian: ·         biegła znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie ·         doświadczenie w pracy biurowej ·         komunikatywność i wysoka kultura osobista ·         znajomość pakietu MsOffice ·         zaangażowanie i motywacja ·         skrupulatność, rzetelność  Na początek możemy zaoferować: ·         stabilną pracę od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16 ·         umowę o pracę ·         szereg szkoleń specjalistycznych ·         motywacyjny system premii ·         pracę w środowisku profesjonalnego biznesu Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdynia SOA / ESB Developer This role is about working closely with infrastructure architects to design, implement and ensure robustness and long term viability of infrastructure components. Experience with OSB, ESB and Java. Good analytical and problem-solving skills. Experience deploying Java applications. Strong English communication skills (oral and written). Nice to have: Some experience working with BPM, Database (DB2, Oracle or MSSQL), SQL, XML, XPath, XQuery, WebServices, Integration Frameworks. Experience in network topology design, security, performance and fault tolerant architecture. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk/Gdynia Doradca Bankowości Detalicznej w Oddziale SMART Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk/Gdynia Doradca Bankowości Detalicznej w Oddziale SMART Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Tczew Recruitment Consultant On-site W związku z ogromnym rozwojem PEOPLE zapraszamy do naszego zespołu osoby, którym zależy na realizacji swoich ambicji zawodowych, ciągłym rozwoju i tworzeniu unikalnej wartości dla klientów poprzez ekspertyzę, zaangażowanie i troskę o najwyższe rezultaty. People Sp. z o.o. jest firmą rekrutacyjną, działającą na rynku od 1997 roku, specjalizującą się w kompleksowej rekrutacji i doradztwie personalnym. Oferujemy usługi w zakresie rekrutacji stałych, pracy tymczasowej, outsourcingu oraz doradztwa HR. Obecnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko:Wymagania Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów rekrutacyjnych. Dobra znajomość j. angielskiego. Determinacja i ambicja w osiąganiu założonych celów, kreatywność i elastyczność w obliczu wyzwań. Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i otwartość w relacjach z ludźmi. Samodzielność i kreatywne podejście do pracy. Umiejętność pracy w trybie wielozadaniowym. Oferujemy Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony oraz pakiet benefitów (opieka zdrowotna, Multisport). Samodzielność w wykonywaniu zadań, prowadzenia projektów oraz prezentowania i realizowania własnych inicjatyw. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Analityk Systemowy Przekładanie wymagań i procesów biznesowych na rozwiązania techniczne i systemowe. Tworzenie i aktualizacja projektów technicznych. Aktualizowanie modelu danych. Ocenianie wpływu proponowanych zmian na obecny system. Zbieranie wymagań biznesowych i określanie sposobu ich realizacji. Planowanie i przeprowadzanie analiz procesów biznesowych. Identyfikowanie luk w bazowej funkcjonalności. Zapewnienie pomocy technicznej przy identyfikowaniu, ewaluowaniu i wdrażaniu systemów i procedur. Minimum 2- letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Analityka Systemowego, w tym przynajmniej jeden projekt zrealizowany na bazie systemu Oracle CC&B. Znajomość w zakresie metodologii modelowania, opisu i zarządzania wymaganiami oraz zdolność do przełożenia oczekiwań klienta na wymagania systemowe. Wiedza w obszarze narzędzi CASE (Enterprise Architect) oraz UML w wersji 1.4 lub wyżej. Znajomość cyklu produkcji oprogramowania. Język angielski a poziomie czytania dokumentacji technicznej. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Programme PMO Assistant Divisional large scale strategic programme portfolio, with 19 projects in run phase, which target change and improvements for 500 IT applications. Collecting data, preparing reports and presentations. Progress and financial reporting and communication towards managers and project committees. Assistance for line managers and project managers in resource planning process as well as demand vs supply balancing. Communication towards the organization and implementation new or changing standards, providing trainings. Being a guard for data quality. Good knowlege of project value chain and how programme portfolio operates in relation to line organization. Experience in gathering data and preparing reports for various stakeholders. MS Office tools knowledge and experience on advanced level. Excellent communication skills, both verbal and in writing. Experience in programme and project management. Experience of building strong stakeholder relationships and in quality control and assurance. Fluent English (written and spoken). Scrum knowlege - nice to have. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Kontroler stanów magazynowych Idealny kandydat powinien: Posiadać wykształcenie średnie, Posiadać doświadczenie w pracy biurowej w obszarze magazynowania, Posiadać aktualną książeczke sanitarno – epidemiologiczna, Posiadać uprawnienia na wózki widłowe – mile widziane, Wykazać się dobrą znajomością pakietu MS Office (Excel), Być odpowiedzialny, uczciwy, samodzielny w działaniu, zaangażowany, Wykazać się bardzo dobrą organizacją pracy własnej. Na tym stanowisku zapewniamy: Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,Wynagrodzenie zasadnicze + premia. Pakiet benefitów pozapłacowych tj.: opieka medyczna, karta multisport. Bogaty pakiet socjalny: bony i paczki świąteczne, dofinansowanie do kolonii dla dzieci pracowników, grupowe ubezpieczenie na życie, różnego rodzaju akcje socjalne i inne. Możliwość rozwoju kompetencji zawodowych oraz motywacyjny system wynagrodzeń. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z "Polityką Prywatności". Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies zmieniając ustawienia w Twojej przeglądarce. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na Twoim urządzeniu końcowym. [x] AKCEPTUJ