Opiekun/ka dla Seniora, Kobalencja
Opiekun/ka dla Seniora, Kobalencja Senior mieszka samotnie w trzy-pokojowym mieszkaniu w Koblencji. Cerpi na ogólne osłabienie starcze, ma problemy z poruszaniem się, jednak wciąż pozostaje osobą mobilną. Zadania opiekuna/ki: gotowanie, sprzątanie, pranie, robienie zakupów, towarzyszenie przy codziennych spacerach oraz wizytach lekarskich. Wymagania: komunikatywna znajomość języka niemieckiego, mile widziane prawo jazdy, doświadczenie w opiece nad osobą chorą lub w podeszłym wieku, przyjazne i pogodne usposobienie, cierpliwość oraz życzliwość wobec podopiecznych, dobry stan zdrowia, mile widziane referencje. Oferujemy: legalne i bezpieczne zatrudnienie (druk A1), składki odprowadzone od prognozowanej średniej krajowej (ponad 4263 zł brutto!), wynagrodzenie nawet do 1300 EURO netto! BONUS WAKACYJNY DO 300 EUR!! podpisanie jednej czytelnej umowy, dodatkowe ubezpieczenie NW i OC, atrakcyjne premie świąteczne, pracę dostosowaną do predyspozycji i oczekiwań kandydatki, bezpłatne zakwaterowanie i wyżywienie, pokrycie kosztów podróży w obie strony, opiekę i wsparcie naszego zespołu. W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt: Gdańsk, ul. Wały Piastowskie 1 Tel.: 666 826 907 Email: n.kupecka@interkadra.pl Zapraszamy również na naszą stronę internetową: www.opiekunki.interkadra.pl 1dni temu
Gdańsk
6000 PLN
Opiekun/ka dla Heleny, Starnberg
Opiekun/ka dla Heleny, Starnberg Podopieczna jest osobą leżącą, codziennie rano w utrzymaniu jej higieny ciała pomaga Pflegdienst. Pani Helena mieszka z mężem, cierpi na cukrzyce i ma odleżyny. Mąż jest osoba sprawną, ma 79 lat i nie potrzebuje opieki. Zadania opiekuna/ki: gotowanie, sprzątanie, pranie, robienie zakupów, pomoc w codziennych czynnościach higienicznych i myciu. Wymagania: dobra znajomość języka niemieckiego, mile widziane prawo jazdy, doświadczenie w opiece nad osobą chorą lub w podeszłym wieku, przyjazne i pogodne usposobienie, cierpliwość oraz życzliwość wobec podopiecznych, dobry stan zdrowia, mile widziane referencje. Oferujemy: legalne i bezpieczne zatrudnienie (druk A1), składki odprowadzone od prognozowanej średniej krajowej (ponad 4263 zł brutto!), wynagrodzenie nawet do 1300 EURO netto! BONUS WAKACYJNY DO 300 EUR!! podpisanie jednej czytelnej umowy, dodatkowe ubezpieczenie NW i OC, atrakcyjne premie świąteczne, pracę dostosowaną do predyspozycji i oczekiwań kandydatki, bezpłatne zakwaterowanie i wyżywienie, pokrycie kosztów podróży w obie strony, opiekę i wsparcie naszego zespołu. W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt: Gdańsk, ul. Wały Piastowskie 1 Tel.: 666 826 907 Email: n.kupecka@interkadra.pl Zapraszamy również na naszą stronę internetową: www.opiekunki.interkadra.pl 1dni temu
Gdańsk
6000 PLN
Opieka do Seniorki z cukrzycą,  Solingen
Opieka do Seniorki z cukrzycą, Solingen Pani Adele jest osobą ciepłą i serdeczną. Od dwóch lat pogarsza jej się wzrok. Jest to następstwem choroby cukrzycowej, z którą od lat się boryka. Seniorka potrzebuje wsparcia przy codziennych czynnościach takich jak: gotowanie, podawanie posiłków, pilnowanie pór przyjmowania leków, przestrzegania zaleceń diety cukrzycowej. Dodatkowo podopieczna ma problemy z poruszaniem się, często używa rollatora. Zakwaterowanie: 4-pokojowe mieszkanie, osobny pokój i łazienka do dyspozycji opiekuna. Raz w tygodniu seniorka ma odwiedziny rodziny przez cały dzień. Wymagania: dobra znajomość języka niemieckiego mile widziane prawo jazdy doświadczenie w opiece nad osobą chorą lub w podeszłym wieku przyjazne i pogodne usposobienie, cierpliwość oraz życzliwość wobec podopiecznych dobry stan zdrowia mile widziane referencje Oferujemy: legalne i bezpieczne zatrudnienie (druk A1) składki odprowadzone od prognozowanej średniej krajowej (ponad 4263 zł brutto!) wynagrodzenie nawet do 1300 EURO netto! BONUS WAKACYJNY DO 300 EUR!! podpisanie jednej czytelnej umowy dodatkowe ubezpieczenie NW i OC atrakcyjne premie świąteczne pracę dostosowaną do predyspozycji i oczekiwań kandydatki bezpłatne zakwaterowanie i wyżywienie pokrycie kosztów podróży w obie strony opiekę i wsparcie naszego zespołu W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt: Gdańsk, ul. Wały Piastowskie 1 Tel.: 666 826 907 Email: n.kupecka@interkadra.pl Zapraszamy również na naszą stronę internetową: www.opiekunki.interkadra.pl 1dni temu
Gdańsk
6000 PLN
Opiekun/ka dla Pana Reinholda, Neuss
Opiekun/ka dla Pana Reinholda, Neuss Pan Reinhold cierpi na inkontynencję oraz zaburzenia krążenia. Porusza się samodzielnie, natomiast nie może już prowadzić samochodu ze względu na problemy ze wzrokiem. Senior chętnie spędza czas z innymi osobami starszymi w klubie seniora, a raz w tygodniu jeździ na obiad do restauracji wraz z opiekunem. Na miejscu gotuje się posiłki, pomaga w gospodarstwie domowym oraz pilnuje się terminarza badań lekarskich. Wymagania: dobra znajomość języka niemieckiego, czynne prawo jazdy, doświadczenie w opiece nad osobą chorą lub w podeszłym wieku, przyjazne i pogodne usposobienie, cierpliwość oraz życzliwość wobec podopiecznych, dobry stan zdrowia, mile widziane referencje. Oferujemy: legalne i bezpieczne zatrudnienie (druk A1), składki odprowadzone od prognozowanej średniej krajowej (ponad 4263 zł brutto!), wynagrodzenie nawet do 1300 EURO netto! podpisanie jednej czytelnej umowy, dodatkowe ubezpieczenie NW i OC, atrakcyjne premie świąteczne, pracę dostosowaną do predyspozycji i oczekiwań kandydatki, bezpłatne zakwaterowanie i wyżywienie, pokrycie kosztów podróży w obie strony, opiekę i wsparcie naszego zespołu W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt: Gdańsk, ul. Wały Piastowskie 1 Tel.: 666 826 907 Email: n.kupecka@interkadra.pl Zapraszamy również na naszą stronę internetową: www.opiekunki.interkadra.pl 1dni temu
Gdańsk
6000 PLN
Opiekun/ka dla Pani Rity, Bamberg
Opiekun/ka dla Pani Rity, Bamberg Pani Rita przeszła udar w styczniu b.r. Porusza się samodzielnie, wspierajac sie balkonikiem. Podopieczna jest osobą komunikatywną. Raz w tygodniu uczęszcza na terapie i gimnastykę. Zadania opiekuna/ki: gotowanie, sprzątanie, pranie, robienie zakupów, rozmowy oraz spacery z podopieczną. Wymagania: komunikatywna znajomość języka niemieckiego, mile widziane prawo jazdy, doświadczenie w opiece nad osobą chorą lub w podeszłym wieku, przyjazne i pogodne usposobienie, cierpliwość oraz życzliwość wobec podopiecznych, dobry stan zdrowia, mile widziane referencje. Oferujemy: legalne i bezpieczne zatrudnienie (druk A1), składki odprowadzone od prognozowanej średniej krajowej (ponad 4263 zł brutto!), wynagrodzenie nawet do 1300 EURO netto! BONUS WAKACYJNY DO 300 EUR!! podpisanie jednej czytelnej umowy, dodatkowe ubezpieczenie NW i OC, atrakcyjne premie świąteczne, pracę dostosowaną do predyspozycji i oczekiwań kandydatki, bezpłatne zakwaterowanie i wyżywienie, pokrycie kosztów podróży w obie strony, opiekę i wsparcie naszego zespołu. W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt: Gdańsk, ul. Wały Piastowskie 1 Tel.: 666 826 907 Email: n.kupecka@interkadra.pl Zapraszamy również na naszą stronę internetową: www.opiekunki.interkadra.pl 1dni temu
Gdańsk
6000 PLN
Opiekun/ka dla Pani Rity, Bamberg
Opiekun/ka dla Pani Rity, Bamberg Pani Rita przeszła udar w styczniu b.r. Porusza się samodzielnie, wspierajac sie balkonikiem. Podopieczna jest osobą komunikatywną. Raz w tygodniu uczęszcza na terapie i gimnastykę. Zadania opiekuna/ki: gotowanie, sprzątanie, pranie, robienie zakupów, rozmowy oraz spacery z podopieczną. Wymagania: komunikatywna znajomość języka niemieckiego, mile widziane prawo jazdy, doświadczenie w opiece nad osobą chorą lub w podeszłym wieku, przyjazne i pogodne usposobienie, cierpliwość oraz życzliwość wobec podopiecznych, dobry stan zdrowia, mile widziane referencje. Oferujemy: legalne i bezpieczne zatrudnienie (druk A1), składki odprowadzone od prognozowanej średniej krajowej (ponad 4263 zł brutto!), wynagrodzenie nawet do 1300 EURO netto! BONUS WAKACYJNY DO 300 EUR!! podpisanie jednej czytelnej umowy, dodatkowe ubezpieczenie NW i OC, atrakcyjne premie świąteczne, pracę dostosowaną do predyspozycji i oczekiwań kandydatki, bezpłatne zakwaterowanie i wyżywienie, pokrycie kosztów podróży w obie strony, opiekę i wsparcie naszego zespołu. W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt: Gdańsk, ul. Wały Piastowskie 1 Tel.: 666 826 907 Email: n.kupecka@interkadra.pl Zapraszamy również na naszą stronę internetową: www.opiekunki.interkadra.pl 1dni temu
Gdańsk
6000 PLN
  Starogard Gdański, Gdańsk, Gdynia, Słupsk OPIEKUN KLIENTA W Banku Millennium cenimy różnorodność, bo każdy z nas jest inny i prezentuje swoje, oryginalne spojrzenie na świat. Dzięki temu tworzymy kompletny, zgrany zespół. Dołącz do nas i rozwijaj się w jednej z największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce, ceniącej najwyższe standardy i doskonałą jakość.   CO PRZED TOBĄ: będziesz poznawać wciąż nowych ludzi, podejmować nowe wyzwania, szukać rozwiązań ułatwiających naszym Klientom ich codzienne życie i pracę, dopasowując ofertę do ich potrzeb oraz dbając o najwyższą jakość obsługi bankowej. Będziesz przeprowadzać operacje bezgotówkowe i gotówkowe, a także pozyskiwać nowych Klientów oraz budować z nimi długotrwałe relacje, będziesz rozwijać umiejętności z zakresu prezentacji, negocjacji, a także kształtować pozytywny wizerunek naszego Banku. A to zaledwie początek. NA CO MOŻESZ LICZYĆ: na początek umowa o pracę na 12 miesięcy pakiet socjalny z opieką medyczną kompleksowe szkolenia profesjonalny i zgrany zespół możliwość rozwoju w strukturach Banku Millennium Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 1dni temu
 
  Gdańsk, Gdynia OPIEKUN KLIENTA W Banku Millennium cenimy różnorodność, bo każdy z nas jest inny i prezentuje swoje, oryginalne spojrzenie na świat. Dzięki temu tworzymy kompletny, zgrany zespół. Dołącz do nas i rozwijaj się w jednej z największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce, ceniącej najwyższe standardy i doskonałą jakość.   CO PRZED TOBĄ: będziesz poznawać wciąż nowych ludzi, podejmować nowe wyzwania, szukać rozwiązań ułatwiających naszym Klientom ich codzienne życie i pracę, dopasowując ofertę do ich potrzeb oraz dbając o najwyższą jakość obsługi bankowej. Będziesz przeprowadzać operacje bezgotówkowe i gotówkowe, a także pozyskiwać nowych Klientów oraz budować z nimi długotrwałe relacje, będziesz rozwijać umiejętności z zakresu prezentacji, negocjacji, a także kształtować pozytywny wizerunek naszego Banku. A to zaledwie początek. NA CO MOŻESZ LICZYĆ: na początek umowa o pracę na 12 miesięcy pakiet socjalny z opieką medyczną kompleksowe szkolenia profesjonalny i zgrany zespół możliwość rozwoju w strukturach Banku Millennium Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 1dni temu
 
  Gdynia Web/Application Server Admin Administrator (or IT Wizard) placed in the development unit. Application management in complex IT environment. Application (integration) testing in complex IT environment. System documentation (deployment, operations). Web and application servers: Tomcat, Apache and WebLogic. Databases: Oracle, DB2. Platforms: Linux (RedHat). Messaging: JMS, MQ. Standards: ISO20022 (SEPA payments). Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 1dni temu
 
  Słupsk Menedżer Filii Nationale-Nederlanden jest liderem na rynku ubezpieczeń na życie i emerytur. Oferujemy proste i zrozumiałe produkty, dzięki którym zabezpieczamy przyszłość naszych Klientów i ich bliskich. Działamy uczciwie, a Klientom oferujemy zawsze rzetelne porady z myślą o ich przyszłości. Wierzymy, że wspólna praca owocuje lepszymi wynikami. Jeśli chcesz dołączyć do organizacji, w której swoich Klientów i Pracowników traktujemy tak, jak sami chcemy być traktowani aplikuj już dziś. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 1dni temu
 
  Gdańsk/Gdynia Doradca Bankowości Detalicznej w Oddziale SMART Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 1dni temu
 
  Gdańsk Senior - Business Tax Advisory EY to międzynarodowa firma świadcząca usługi doradcze w zakresie: audytu, doradztwa podatkowego, biznesowego i transakcyjnego. Zatrudniamy ponad 2500 profesjonalistów w naszych biurach w Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku. Wszystkie nasze działania są wspierane wiedzą i doświadczeniem ponad 212 000 pracowników z 700 biur w 150 krajach. EY jest pracodawcą równych szans, doceniamy różnorodność w zakresie wiedzy i doświadczenia naszych pracowników. EY zapewnia wszystkim kandydatom jednakowe szanse w procesie rekrutacji, niezależnie od płci, wieku, rasy, wyznania, orientacji seksualnej, pochodzenia, niepełnosprawności lub jakiejkolwiek innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.  Kim jesteśmy?Zdejmujemy z naszych klientów ciężar samodzielnego rozliczania podatków. W naszej pracy łączymy wiedzę doradcy podatkowego i praktykę czytania sprawozdań finansowych. Nasze usługi w zakresie Business Tax Advisory są zaprojektowane tak, aby oferować pełen zakres usług doradczych w zakresie podatkowym. Nasi specjaliści czerpią z różnych perspektyw aby doradzać w zakresie planowania, rachunkowości, przepisów czy utrzymywania relacji z organami podatkowymi. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 1dni temu
 
  Gdańsk Specjalista ds. Zakupów Dołącz do Naszego Klienta z branży morskiej w Gdańsku! Poszukujemy osób na stanowisko Specjalisty w Zespole Wsparcia Procesów Zakupowych. Osoba pracująca na tym stanowisku będzie pełnia rolę punktu kontaktowego dla klientów ds. zapytań związanych z procesami P2P, będzie odpowiedzialna za operacyjne wsparcie procesów zakupowych i administracyjnych, procesowanie dokumentacji i aktualizację danych w systemie SAP, wsparcie specjalistów ds. zakupów oraz raportowanie. Od osób, które chcą wziąć udział w rekrutacji oczekujemy wykształcenia wyższego, doświadczenia w dziale zakupów min. 6 miesięcy, bardzo dobrej znajomości języka angielskiego oraz środowiska Excel. Ponad to nasz klient oczekuje umiejętności analitycznego myślenia, determinacji do rozwoju oraz proaktywnej postawy.  Nasz Klient oferuje możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowym, dynamicznym i przyjaznym środowisku. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 1dni temu
 
  Gdańsk Order Fulfillment and Purchase Specialist Currently we are looking for Candidates interested in the position of Order Fulfillment and Purchase Specialist to join Logistics & Purchasing team at our global service center. Our Client is a global leader in the offshore and marine industry. The position is located in Gdansk. Order Fulfillment and Purchase Specialist will be responsible for procurement of products and parts, preparing purchase order documents and invoicing. Candidate will also update Customer Offer with needed price and delivery information. This position will include working on the company’s ERP system and following up with suppliers.     We are looking for Candidates with around 2-3 years of experience on similar positions within procurement and logistics (transportation, warehousing, custom brokerage services, etc.), preferably a graduate with a commercial / technical degree. To succeed in this role you will need to be team-oriented and have excellent interpersonal, communication and analytical skills. Additionally, we require fluent command of English and very good knowledge of Excel. Experience using EPR systems, such as SAP will be an asset. Our Client offers a competitive salary, possibility to develop in a professional and innovative global company. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 1dni temu
 
  Gdańsk Office Assistant Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Office Assistant wchodzić będą następujące obowiązki: bieżąca obsługa administracyjna biura, rejestrowanie faktur, a także obsługa korespondencji i telefonów, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, pomoc w organizowaniu spotkań oraz podróży służbowych. Od Kandydatów oczekujemy wyższego wykształcenia, pierwszych doświadczeń zawodowych w dziale administracji (lub na podobnym stanowisku) oraz znajomości języka angielskiego na bardzo dobrym poziomie. Konieczna jest także znajomość pakietu MS Office i dostępność w pełnym wymiarze godzin. Poszukujemy osób rzetelnych, zaangażowanych i komunikatywnych. Nasz klient oferuje możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej firmie, atrakcyjne wynagrodzenie wraz z pakietem benefitów pozapłacowych oraz możliwość dalszego rozwoju w strukturach firmy.  Co powinieneś zrobić? Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv. Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 1dni temu
 
  Poborowo Doradca Klienta Neonet S.A. jest firmą prężnie działającą w handlu detalicznym, hurtowym i internetowym. Opierając się na wspólnych staraniach i doświadczeniach Naszych Pracowników, tworzymy najkorzystniejszą ofertę handlową sprzętów RTV, AGD, IT w Polsce. Weź udział w rekrutacji i dołącz do najlepszych!Od Kandydatów oczekujemy: - wykształcenia minimum średniego - rocznego doświadczenia na stanowisku Sprzedawcy - łatwości nawiązywania kontaktów - „żyłki handlowca” - samodzielności w pracy, odpowiedzialności i uczciwości - potrzeby podnoszenia kwalifikacji i uzupełniania wiedzy Wybranym Kandydatom oferujemy: - wysoką podstawę i atrakcyjny system premiowy- zatrudnienie na umowę o pracę- szkolenia rozwijające umiejętności sprzedażowe i wiedzę produktową- możliwość awansu i kariery- bogaty pakiet benefitów (mi.n. prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, ubezpieczenie grupowe, bony świąteczne) Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 1dni temu
 
  Przodkowo Doradca Klienta Neonet S.A. jest firmą prężnie działającą w handlu detalicznym, hurtowym i internetowym. Opierając się na wspólnych staraniach i doświadczeniach Naszych Pracowników, tworzymy najkorzystniejszą ofertę handlową sprzętów RTV, AGD, IT w Polsce. Weź udział w rekrutacji i dołącz do najlepszych!Od Kandydatów oczekujemy: - wykształcenia minimum średniego - rocznego doświadczenia na stanowisku Sprzedawcy - łatwości nawiązywania kontaktów - „żyłki handlowca” - samodzielności w pracy, odpowiedzialności i uczciwości - potrzeby podnoszenia kwalifikacji i uzupełniania wiedzy Wybranym Kandydatom oferujemy: - wysoką podstawę i atrakcyjny system premiowy- zatrudnienie na umowę o pracę- szkolenia rozwijające umiejętności sprzedażowe i wiedzę produktową- możliwość awansu i kariery- bogaty pakiet benefitów (mi.n. prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, ubezpieczenie grupowe, bony świąteczne) Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 1dni temu
 
  Sierakowice Doradca Klienta Neonet S.A. jest firmą prężnie działającą w handlu detalicznym, hurtowym i internetowym. Opierając się na wspólnych staraniach i doświadczeniach Naszych Pracowników, tworzymy najkorzystniejszą ofertę handlową sprzętów RTV, AGD, IT w Polsce. Weź udział w rekrutacji i dołącz do najlepszych!Od Kandydatów oczekujemy: - wykształcenia minimum średniego - rocznego doświadczenia na stanowisku Sprzedawcy - łatwości nawiązywania kontaktów - „żyłki handlowca” - samodzielności w pracy, odpowiedzialności i uczciwości - potrzeby podnoszenia kwalifikacji i uzupełniania wiedzy Wybranym Kandydatom oferujemy: - wysoką podstawę i atrakcyjny system premiowy- zatrudnienie na umowę o pracę- szkolenia rozwijające umiejętności sprzedażowe i wiedzę produktową- możliwość awansu i kariery- bogaty pakiet benefitów (mi.n. prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, ubezpieczenie grupowe, bony świąteczne) Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 1dni temu
 
  Kartuzy Doradca Klienta Neonet S.A. jest firmą prężnie działającą w handlu detalicznym, hurtowym i internetowym. Opierając się na wspólnych staraniach i doświadczeniach Naszych Pracowników, tworzymy najkorzystniejszą ofertę handlową sprzętów RTV, AGD, IT w Polsce. Weź udział w rekrutacji i dołącz do najlepszych!Od Kandydatów oczekujemy: - wykształcenia minimum średniego - rocznego doświadczenia na stanowisku Sprzedawcy - łatwości nawiązywania kontaktów - „żyłki handlowca” - samodzielności w pracy, odpowiedzialności i uczciwości - potrzeby podnoszenia kwalifikacji i uzupełniania wiedzy Wybranym Kandydatom oferujemy: - wysoką podstawę i atrakcyjny system premiowy- zatrudnienie na umowę o pracę- szkolenia rozwijające umiejętności sprzedażowe i wiedzę produktową- możliwość awansu i kariery- bogaty pakiet benefitów (mi.n. prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, ubezpieczenie grupowe, bony świąteczne) Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 1dni temu
 
  Kartuzy Kierownik Sklepu RTV-AGD Neonet S.A. jest firmą prężnie działającą w handlu detalicznym, hurtowym i internetowym. Opierając się na wspólnych staraniach i doświadczeniach Naszych Pracowników, tworzymy najkorzystniejszą ofertę handlową sprzętów RTV, AGD, IT w Polsce. Weź udział w rekrutacji i dołącz do najlepszych!CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY? doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku wykształcenia minimum średniego, preferowane wyższe umiejętności zarządzania i motywowania podległego zespołu silnej motywacji osiągnięć i sukcesów zorientowania na osiąganie wyznaczonych celów wysoko rozwiniętych umiejętności sprzedażowych inicjatywy i samodzielności w działaniu otwartości na zmiany poczucia humoru i optymizmu życiowego :) CO OFERUJEMY? umowę o pracę w nowoczesnej Firmie bardzo atrakcyjne wynagrodzenie: wysoką podstawę + atrakcyjny system premiowy! pakiet dodatkowych benefitów (m.in.: karta Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe) szkolenia rozwijające kompetencje menadżerskie, umiejętności sprzedażowe i wiedzę produktową (min.: szkolenia stacjonarne, e-learningi i szkolenia prowadzone przez producentów i dostawców) możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w nowocześnie zarządzanej firmie z Centralą we Wrocławiu Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 1dni temu
 
  Gdańsk Kierownik Sklepu RTV-AGD-IT Neonet S.A. jest firmą prężnie działającą w handlu detalicznym, hurtowym i internetowym. Opierając się na wspólnych staraniach i doświadczeniach Naszych Pracowników, tworzymy najkorzystniejszą ofertę handlową sprzętów RTV, AGD, IT w Polsce. Weź udział w rekrutacji i dołącz do najlepszych!CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY? doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku wykształcenia minimum średniego, preferowane wyższe umiejętności zarządzania i motywowania podległego zespołu silnej motywacji osiągnięć i sukcesów zorientowania na osiąganie wyznaczonych celów wysoko rozwiniętych umiejętności sprzedażowych inicjatywy i samodzielności w działaniu otwartości na zmiany poczucia humoru i optymizmu życiowego :) CO OFERUJEMY? umowę o pracę w nowoczesnej Firmie bardzo atrakcyjne wynagrodzenie: wysoką podstawę + atrakcyjny system premiowy! pakiet dodatkowych benefitów (m.in.: karta Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe) szkolenia rozwijające kompetencje menadżerskie, umiejętności sprzedażowe i wiedzę produktową (min.: szkolenia stacjonarne, e-learningi i szkolenia prowadzone przez producentów i dostawców) możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w nowocześnie zarządzanej firmie z Centralą we Wrocławiu Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 1dni temu
 
  Pruszcz Gdański Kierownik Sklepu RTV-AGD-IT Neonet S.A. jest firmą prężnie działającą w handlu detalicznym, hurtowym i internetowym. Opierając się na wspólnych staraniach i doświadczeniach Naszych Pracowników, tworzymy najkorzystniejszą ofertę handlową sprzętów RTV, AGD, IT w Polsce. Weź udział w rekrutacji i dołącz do najlepszych!CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY? doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku wykształcenia minimum średniego, preferowane wyższe umiejętności zarządzania i motywowania podległego zespołu silnej motywacji osiągnięć i sukcesów zorientowania na osiąganie wyznaczonych celów wysoko rozwiniętych umiejętności sprzedażowych inicjatywy i samodzielności w działaniu otwartości na zmiany poczucia humoru i optymizmu życiowego :) CO OFERUJEMY? umowę o pracę w nowoczesnej Firmie bardzo atrakcyjne wynagrodzenie: wysoką podstawę + atrakcyjny system premiowy! pakiet dodatkowych benefitów (m.in.: karta Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe) szkolenia rozwijające kompetencje menadżerskie, umiejętności sprzedażowe i wiedzę produktową (min.: szkolenia stacjonarne, e-learningi i szkolenia prowadzone przez producentów i dostawców) możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w nowocześnie zarządzanej firmie z Centralą we Wrocławiu Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 1dni temu
 
  Gdańsk Pracownik Magazynu Polska Grupa Farmaceutyczna S.A.- spółka działająca w ramach Grupy Kapitałowej Pelion*, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje kandydatów na stanowisko: Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 1dni temu
 
  Gdańsk, Gdynia, Sopot Regionalny Przedstawiciel Handlowy Wymagania Wykształcenie wyższe (techniczne z obszaru budownictwa mile widziane); Doświadczenie w pracy na stanowisku managera sprzedaży, doradcy techniczno-handlowego; Doświadczenie we współpracy z klientami B2B (warunek konieczny) Komunikatywna znajomość języka angielskiego; Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej; Wysokie zdolności interpersonalne i orientacja biznesowa; Bardzo dobra obsługa komputera; Prawo jazdy kat B (warunek konieczny).   Stanowisko Rozwój współpracy z partnerami biznesowymi firmy; Rozwój sieci sprzedaży na podległym obszarze; Monitorowanie zmian otoczenia rynkowego i działań konkurencji; Prowadzenie spotkań i prezentacji handlowych; Prowadzenie doradztwa technicznego; Prowadzenie negocjacji handlowych; Zapewnianie efektywnej współpracy z innymi działami firmy.  Co oferujemy Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; Wynagrodzenie podstawowe oraz rozbudowany system prowizyjny; Program szkoleń wdrażających i podnoszących kompetencje (w kraju i za granicą); Narzędzia niezbędne do wykonywania obowiązków służbowych: samochód, telefon, komputer; Samodzielne stanowisko pracy z dużą swobodą działania; Pracę w nowoczesnym i rozwijającym się środowisku pracy; Realne szanse na rozwój w strukturach organizacji. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 1dni temu
 
  Gdańsk, Gdynia Specjalista ds. obsługi klienta Wymagania znajomość języka niemieckiego/francuskiego w stopniu zaawansowanym, przynajmniej podstawowa znajomość języka angielskiego, wysoka kultura osobista, doświadczenie w pracy z klientem mile widziane, otwartość na kontakty z ludźmi. Stanowisko utrzymywanie profesjonalnych kontaktów z klientami przez telefon i czat,  udzielanie odpowiedzi na zgłaszane problemy,  wparcie klienta przy składaniu rezerwacji, dbałość o etykę zawodową, oraz o dobry wizerunek firmy. Co oferujemy umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem, szkolenia kompetencyjne z zakresu obsługi klienta, przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku, przejrzysta ścieżka kariery, uzależniona od stażu, możliwość wszechstronnego rozwoju w międzynarodowej firmie, szlifowania języków obcych i rozwoju kompetencji miękkich, biuro zlokalizowane blisko morza, elastyczny grafik, pakiet benefitów poza płacowych. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 1dni temu
 
  Gdańsk, Gdynia Księgowy Wymagania Ukończone studia wyższe o profilu ekonomicznym / finansowym lub filologiczne, Komunikatywna znajomość języka angielskiego, Bardzo mile widziana znajomość innego języka obcego na poziomie B2 (niemiecki, norweski, szwedzki, włoski i inne europejskie), Doświadczenie w księgowości lub w obszarze finansowym, Umiejętność analitycznego myślenia. Stanowisko Księgowanie dokumentów, Uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej, Przygotowywanie przelewów bankowych, Obsługa przychodzących faktur zakupowych, not kredytowych, Przegląd kont dostawców i rozliczeń z dostawcami, Obsługa przychodzących płatności, Rozliczanie kont bilansowych. Co oferujemy Umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie, Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach biznesowych, Szeroki pakiet benefitów (opieka medyczna, MultiSport, ubezpieczenie, bony zakupowe), Dofinansowanie do kursów języków obcych, Użycie języka obcego w codziennej pracy, Szeroka oferta szkoleniowa, gwarantująca podnoszenie kwalifikacji, Owocowe poniedziałki oraz wysoki standard środowiska pracy, Eventy oraz spotkania integracyjne, Dogodna lokalizacja biura, Realne możliwości rozwoju Twoich kompetencji poprzez stawianie ambitnych celów; możliwości awansu pionowego i poziomego oraz poszerzania wiedzy z różnych obszarów. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 1dni temu
 
  Gdynia Pracownik działu telefonicznego wsparcia technicznego – nie wymagamy doświadczenia Lobo HR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi. Nasz  klient to jeden z liderów w branży telekomunikacyjnej. Firma zrzesza młodych, nastawionych na rozwój pracowników oferując komfortowe warunki pracy, świetną atmosferę, pakiety szkoleń i benefitów.  Aktualnie nasz klient do swojego zespołu poszukuje osoby na stanowisko:Wymagania: Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, Internet). Swobodne wypowiadanie się w języku polskim. Otwartość i swoboda w nawiązywaniu kontaktów. Zaangażowanie w pracę i samodyscyplina. Umiejętność pracy pod presja czasu oraz szybkiego przyswajania wiedzy. Mile widziana umiejętność usuwania podstawowych problemów technicznych z dostępem do Internetu, konfiguracji programów w środowisku Windows oraz konfiguracji urządzeń podłączonych do Internetu, a także znajomość zagadnień związanych z TVK (DTV, DVB, telefon, Internet). Oferujemy: Pracę w nowoczesnym budynku. Kryty parking samochodowy dostępny dla każdego pracownika. Kryty parking dla rowerów. Prysznice i toalety w garażu dla rowerzystów!. Przestrzeń relaksacyjna z możliwością korzystania z Play Station, fliperów i piłkarzyków. Bardzo dobra lokalizacja w pobliżu stacji SKM i przystanku autobusowego. Karta Multisport po okresie próbnym. Pakiet motywacyjny, dofinansowanie do muzyki Spotify i dojazdy SkyCash. Praca w świetnej atmosferze z zespołem lubiącym wyzwania. Szkolenia wstępne i w trakcie pracy. Usystematyzowaną ścieżkę rozwoju – możliwość awansu. Elastyczne godziny pracy. Pracę na pełen etat w systemie zmianowym od 6 do 22, 7 dni w tygodniu. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 1dni temu
 
  Gdańsk DevOps Engineer in Fraud Prevention Solutions 3+ years as a developer. Experience in Big Data. Java. If possible a couple of other languages as well. Bash is most welcome as well as Python and other scripting languages. Version control with Git or SVN. Linux and shell scripting. Experience with the following technologies will be also considered as advantage: RHEL, Puppet, Hadoop, Oracle, Couchbase. Previous experience with working in a Scrum Team. Challenging international project in a Scandinavian business culture. Long term cooperation. Transparently built relations based on trust and fair play. Benefits: Medicover card, Multisport card. Relocation package/bonus and internal reference bonus. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 1dni temu
 
  Gdańsk Starszy Doradca Klienta Lubisz wino? My też! Faktoria Win to innowacyjny i szybko rosnący projekt Grupy Eurocash, promujący kulturę picia wina i rozwijający handel winem w Polsce. Aktualnie poszukujemy entuzjasty sprzedaży, który razem z nami weźmie udział w podbijaniu rynku wina w Polsce! Co musisz mieć i wiedzieć? Doświadczenie na podobnym stanowisku pracy, czyli w pozyskiwaniu lokalnych sieci na rynku tradycyjnym (niezależne sklepy spożywcze) Doświadczenie w sprzedaży w branży FMCG Umiejętność szybkiego uczenia się i dostosowywania do zmieniających warunków rynkowych Nastawienie na cel, zaangażowanie oraz przedsiębiorczość Umiejętność nawiązywania relacji z klientem Prawo jazdy kat. B. – konieczne do wykonywania codziennych zadań Super, gdybyś tak, jak my: Był(a) aktywną i kreatywną osobą, dla której sprzedaż jest pasją, a nie tylko pracą Miał(a) głowę pełną pomysłów i pozytywnej energii Uwielbiał(a) wino i chciał(a) o nim wiedzieć jak najwięcej Co dla Ciebie mamy? Udział w najszybciej rozwijającym się projekcie z dziedziny sprzedaży wina w Polsce Konkrety i benefity – umowę o pracę na pełny etat, bogaty pakiet benefitów (np. karty sportowe, opieka medyczna, paczki i bony na święta, bilety na wydarzenia kulturalne, atrakcje dla dzieci pracowników, imprezy integracyjne, program stypendialny) Niezbędne narzędzia pracy: auto służbowe, telefon, tablet Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 1dni temu
 
  Gdynia Agent Nieruchomości Jesteśmy firmą łączącą w sobie zalety małych i dużych biur nieruchomości. Marką znaną w branży, o stabilnej pozycji na rynku lokalnym, posiadającą świetną opinię, dbającą o klienta. Jesteśmy pionierami nowoczesnych rozwiązań IT i marketingowych w branży nieruchomości. Nasz cel to miejsce numer 1 wśród biur nieruchomości. Podoba Ci się ta wizja? Jesteś pracowity i ambitny? Ta branża to Twoje powołanie? Umów się z nami na spotkanie, poznaj nas i dołącz do nas! Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 1dni temu
 
  Gdańsk Doświadczony Asystent / Senior – Zespół Cen Transferowych EY (dawniej Ernst & Young) to światowy lider w zakresie profesjonalnych usług doradczych. Ponad 212 000 specjalistów w zakresie audytu, doradztwa biznesowego, podatkowego i prawnego oraz transakcyjnego, zatrudnionych w 150 krajach, łączy swoją wiedzę i międzynarodowe doświadczenie ze znajomością lokalnych uwarunkowań. EY to również  największa firma doradcza na polskim rynku, zatrudniająca ponad 2900 profesjonalistów w Warszawie, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu i Gdańsku. Poprzez swoje działania ma ambicję budować lepszy świat pracy dla swoich pracowników, klientów i całej społeczności.  Ceny transferowe są związane z wieloma aspektami działalności firmy. Szacuje się, że ponad połowa obrotów handlowych na świecie odbywa się w ramach transakcji wewnątrzgrupowych. Projekty realizowane przez Zespół Cen Transferowych EY obejmują szczegółową analizę transakcji od strony finansowej i podatkowej oraz uwarunkowań i celów biznesowych grup kapitałowych, tak aby ograniczyć ryzyko zakwestionowania przez ograny podatkowe cen stosowanych w transakcjach z podmiotami powiązanymi, a tym samym narażenia grupy na dodatkowe koszty. EY jest pracodawcą równych szans, doceniamy różnorodność w zakresie wiedzy i doświadczenia naszych pracowników. EY zapewnia wszystkim kandydatom jednakowe szansew procesie rekrutacji, niezależnie od płci, wieku, rasy, wyzwania, orientacji seksualnej, pochodzenia, niepełnosprawności lub jakiejkolwiek innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 1dni temu
 
  Pomorskie przedstawiciel handlowy (branża sanitarno-grzewcza) Randstad Polska jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Już od ponad 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy. Dla naszych Pracowników Tymczasowych przygotowaliśmy pakiet benefitów Randstad PLUS. Odkryj PLUSy pracy z Randstad! Dowiedz się więcej na www.randstad.pl/kandydat/randstad-plus/Dla swojego stałego Klienta, dostawcy szerokiej gamy urządzeń grzewczych prowadzimy rekrutację na stanowisko:  przedstawiciel handlowy (branża sanitarno-grzewcza) Zakres obowiązków:Promowanie i sprzedaż produktów grzewczychBudowanie poprawnych relacji ze środowiskiem projektantówPozyskiwanie inwestycji budowlanych w regionieRealizacja planów sprzedaży i zadań promocyjnych w regionieUtrzymywanie relacji biznesowych z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych kontrahentówMonitorowanie rynku – raportowanie do przełożonegoObsługa w zakresie doradztwa technicznego i sprzedaży oferowanych produktówProwadzenie prezentacji i szkoleń Oczekiwania: Doświadczenie w sprzedaży mobilnejDoświadczenie w sprzedaży produktów sanitarno-grzewczych i podstawowa znajomość branży będzie dodatkowym atutemOdpowiedzialność, kreatywność i zaangażowanie w wykonywaną pracęSamodzielność i inicjatywa w działaniu - praca w trybie mobilnym, wymagająca samodzielnej organizacji zadańOtwartość do podejmowania wyzwańŁatwość nawiązywania dobrych relacji z klientamiUkierunkowanie na wynikiBardzo dobra organizacja własnej pracyPrawo jazdy kategorii BBardzo dobra umiejętność posługiwania się komputerem, znajomość pakietu MS Office Oferta:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub własną działalność gospodarcząMożliwość rozwoju zawodowego i poznania ciekawej branżySamodzielne stanowisko ukierunkowane na podnoszenie poziomu sprzedaży w rejonie TrójmiastaMożliwość współpracy z największymi i nowoczesnymi inwestycjami w regionieAtrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz prowizyjne » Aplikuj « Zgodnie z obowiązującym prawem Randstad nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Agencja zatrudnienia (nr licencji 47) Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 1dni temu
 
  Gdańsk RTR/GL ACCOUNTANT WITH ITALIAN AND ENGLISH WHAT WE EXPECT FROM THE CANDIDATE: >Fluency in English and Italian is a must, >2-3 years of related experience, in GL processes, >Finance and Economic educational background, >Ability to work productively in a fast-paced, changing and dead-line driven environment, >Ability to work efficiently as a part of a team as well as independently, >Highly developed interpersonal skills and proactive approach, >Excellent written and verbal communication skills, including ability to interact effectively with all levels throughout Company organization, >Strong analytical skills and attention to details, >Excellent Microsoft Excel and database skills.WHY WOULD CANDIDATE BE INTERESTED? >Location: Gdańsk, >Stable work conditions in a prestigious global company, >Possibility to engage in an international projects, >Excellent opportunities for progression, >Competitive salary, >Multicultural, positive and dynamic team, >Attractive benefits Package: Life insurance, private medical care, >Discount on company products, >Relocation package.  Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 1dni temu
 
  Gdańsk RTR/GL Accountant with Italian Candidate>Fluency in English and Italian is a must, > 2-3 years of related experience, in GL processes, > Finance and Economic educational background, > Ability to work productively in a fast-paced, changing and dead-line driven environment, > Ability to work efficiently as a part of a team as well as independently, > Highly developed interpersonal skills and proactive approach, > Excellent written and verbal communication skills, including ability to interact effectively with all levels throughout Company organization, > Strong analytical skills and attention to details, > Excellent Microsoft Excel and database skills.Job description> Performing General Ledger Accounting, > Complete period-end closing procedures and reports as specified, > Preparation and compilation financial data in a timely manner to support established schedules and deadlines, > Monthly expense variance analysis, > Balance sheet accounts reconciliations, > Preparing the financial or cost flow statements, > Resolving the outstanding balancing issues, > Making sure that the accounting department adheres to the standard accounting principles and procedures of the company.    The offer> Location: Gdańsk, > Stable work conditions in a prestigious global company, > Possibility to engage in an international projects, > Excellent opportunities for progression, > Competitive salary, > Multicultural, positive and dynamic team, > Attractive benefits Package: Life insurance, private medical care, > Discount on company products, > Relocation package.   Please contact me if you would like to get more details, or just send your Resume in English on e-mail address: milena.dziura@antal.pl⏳ Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 1dni temu
 
  Gdańsk, Gdynia AP Accountant Candidate Bachelor or Master degree preferably in Finance and Accountancy or Economy knowledge of English at B2 level, knowledge of Spanish at B2/C1 level experience in Accountancy, preperably in Accounts Payable department openminded person  good knowledge of Microsoft Office Job description account reconciliation and reporting processing accounts payable transactions entering the invoices ensuring high value of payments making sure that all payments are delivered on time The offer work in International Company and Environment attractive Benefit package internal and external trainings possibility of gaining valuable experience and use Spaish language on daily basis excellent opportunity to develop your professional skills Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 1dni temu
 
  Gdynia Inżynier ds. wsparcia systemów płatności Monitorowanie oraz maksymalizowanie dostępnych zasobów, utrzymanie dostępności systemu poprzez zarządzanie środowiskiem. Zapewnienie 2-giej linii wsparcia dla Centrum Serwisowego oraz  3-ciej linii wsparcia dla członków zespołu Wsparcia-IT. Wiedza oraz umiejętności pozwalające na współpracę ze: Specjalistami ds. Baz Danych, Specjalistami ds. Sieci oraz Developerami w zakresie instalacji, obsługi oraz utrzymania infrastruktury IT oraz aplikacji. Gotowość do pracy w systemie zmianowym 24/7. Doświadczenie w obsłudze, utrzymaniu oraz zarządzaniu aplikacjami biznesowymi. Bardzo dobra znajomość środowiska UNIX. Mile widziane doświadczenie w pracy z: SPLUNK, AppDynamics, Weblogic, Open Payment Framework, Seeburger. Wykształcenie wyższe. Certyfikat ITL Foundation v3. Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację – poziom B2/C1. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 1dni temu
 
  Gdynia IT Project Manager - projekty regulacyjne w banku 5 lat doświadczenia w nadzorowaniu projektów IT w banku, mile widziane doświadczenia z wdrażaniem zmian w systemach w oparciu o wymagania/ regulacje KNF, UE itp. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, który jest głównym językiem projektu (B2/C1). Bardzo wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne, pozwalające na budowę porozumienia ze wszystkimi szczeblami organizacyjnymi. Znajomość metodologii zarządzania projektami (PRINCE2/PMP) oraz zwinnych metodyk prowadzenia projektów informatycznych (SCRUM) wraz z certyfikatami potwierdzającymi wiedzę. Doświadczenie w pracy w zmiennym środowisku. Wysokie zdolności managerskie i umiejętność egzekwowania przydzielonych zadań. Współpracę pełną wyzwań i nowych możliwości. Udział w międzynarodowym projekcie. Atrakcyjne wynagrodzenie a modelu B2B. Dofinansowanie pakietu opieki medycznej oraz karty Multisport. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 1dni temu
 
  Gdańsk Kierownik Działu Handlowego Lobo HR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi. Dla naszego klienta, firmy z branży spedycyjno-transportowej, działającej na europejskim rynku od 20 lat i mającej roczne obroty rzędu 30 milionów złotych, poszukujemy:Wymagania: Doświadczenie sprzedażowe w branży transportowo-spedycyjnej poparte wynikami. Rozbudowana baza kontaktów wśród klientów i przewoźników. Kompetencje menadżerskie niezbędne do zarządzania zespołem sprzedażowym. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, znajomość innego języka (francuski/niemiecki) będzie dodatkowym atutem. Samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji oraz duża determinacja w dążeniu do sukcesów handlowych. Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do odbywania wyjazdów służbowych. Co chcemy Ci zaproponować: Ambitne stanowisko dające możliwość dużego rozwoju. Praca w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku i międzynarodowym zasięgu. Współpraca z największymi graczami branży logistycznej w Europie. Decyzyjność w kluczowych sprawach firmy. Wszystkie potrzebne narzędzia pracy: samochód, komputer, tablet, telefon. Atrakcyjne warunki zatrudnienia. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 1dni temu
 
  Gdynia Senior JavaScript Developer Strong proficiency in JavaScript, including DOM manipulation and the JavaScript object model. Thorough understanding of React.js and its core principles. Experience with popular React.js workflows (such as Flux or Redux). Familiarity with newer specifications of EcmaScript. Familiarity with RESTful APIs. Knowledge of modern authorization mechanisms, such as JSON Web Token. Familiarity with modern front-end build pipelines and tools. Ability to understand business requirements and translate them into technical requirements. Familiarity with code versioning tool such as Git. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 1dni temu
 
  Cała Polska Android Developer Lobo HR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.  Poszukuję Android Developerów dla firmy specjalizującej się w wytwarzaniu oprogramowania dla klientów z branży zbiórki i przetwarzania odpadów. Istnieje możliwość pracy całkowicie zdalnej, częściowo-zdalnej bądź stacjonarnej w biurze w Gdańsku. Wymagania: Przynajmniej dwuletnie doświadczenie w programowaniu na platformie Android. Oferujemy: Dowolną formę zatrudnienia (B2B/UOP), Wynagrodzenie: 14 000 PLN netto na B2B lub 14 000 PLN brutto na UOP, Parking, Relax room, Żłobek na terenie budynku, Możliwe dodatkowo szkolenia organizowane przez Gdańską Fundację Przedsiębiorczości. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 1dni temu
 
  Gdańsk Kierownik Wysyłek i Magazynu Wyrobów Gotowych Producent precyzyjnych łożysk ślizgowych, wchodzący w skład międzynarodowej korporacji, będącej wiodącym dostawcą dla światowej branży motoryzacyjnej poszukuje pracownika na stanowisko: Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 1dni temu
 
  Polska Północna Principal Supplier Quality Engineer Naszym klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna zlokalizowana w okolicach Trójmiasta. Firma zapewnia usługi inżynieryjne, produkcyjne i logistyczne do branż elektronicznej, automotive itp.. Do swojego zespołu poszukują wiodącego inżyniera ds. zapewnienia jakości dostawców. Wyzwania, których możesz się spodziewać na tym stanowisku to przygotowywanie i obsługa reklamacji materiałów niezgodnych z winy dostawcy, a także współpraca z Inspekcją Wejściową i innymi działami w zakresie zarządzanej grupy materiałowej. Będziesz również odpowiedzialny/-a za analizę materiału niezgodnego odrzuconego przez produkcję, przygotowanie i analizę raportów niezgodności oraz uczestnictwo w procesie odzyskiwania kosztów dodatkowych związanych z materiałem niezgodnym z winy dostawcy. Jako wiodący inżynier będziesz również odpowiedzialny za grupę inżynierów i techników. Aby sprawdzić się w tej roli istotne jest doświadczenie na podobnym stanowisku z ugruntowanymi umiejętnościami w zarządzaniu zespołem i wysoko rozwiniętymi umiejętnościami komunikacyjnymi. Praktyczna znajomość narzędzi jakościowych wykorzystywanych w procesie reklamacji (8D, 5Why, PDCA itp.) oraz znajomości zasad logistyki reklamacji są absolutnie konieczne. Istotne oczekiwania na tym stanowisku to również zaawansowana znajomość angielskiego i praktyczna znajomość metrologii i narzędzi pomiarowych. Wykształcenie wyższe techniczne i orientacja w elektronice i elektromechanice będą na pewno mile widziane. Dołączając do zespołu możesz liczyć na udział w projektach o międzynarodowym zasięgu oraz współpracę z wysokiej klasy specjalistami, dostęp do nowoczesnych technologii, różne formy dofinansowania rozwoju zawodowego a także bogaty pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, karty sportowe, bezpłatna siłownia na terenie firmy, bonus relokacyjny). Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv. Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 1dni temu
 
  Gdańsk Talent Manager (3 miesiące) Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży consultingowej/usługowej, poszukujemy osoby na stanowisko: Talent Manager (3 miesiące) Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie, koordynowanie i wspieranie wielu procesów związanych z obszarem HR. Talent Manager będzie odpowiadał za proces ocen pracowniczych, motywacji, badanie satysfakcji pracowników , wynagrodzenia, onboarding i raportowanie w wyznaczonym obszarze. Co więcej, będzie zarządzał komunikacją i organizacją wydarzeń HRowych, takich jak dni otwarte, targi pracy, a także będzie ekspertem w dziedzinie Prawa Pracy. Talent Manager będzie współpracować z dostawcami usług HR, zespołem Rekrutacji i Payroll oraz koordynować procesy administracji personalnej. Poszukujemy osoby z około 4-letnim doświadczeniem na analogicznym bądź podobnym stanowisku, zdobywanym najchętniej sektorze SSC / BPO. Wymagamy biegłości w posługiwaniu się j. angielskim ze względu na pracę w międzynarodowym środowisku. Poszukujemy osób mogących podjąć pracę „od zaraz”. Oferujemy pracę w dynamicznym, pełnym ciekawych wyzwań środowisku na okres 3 miesięcy. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 1dni temu
 
  Gdańsk Specjalista ds. zarządzania łańcuchem dostaw Dla naszego klienta, globalnego lidera produkcji urządzeń elektronicznych, poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalista ds. zarządzania łańcuchem dostaw. Kluczowymi zadaniami osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należało zapewnienie terminowej realizacji zamówień, analiza prognoz, zamówień, terminowości dostaw i wysyłek wraz z poziomem zapasów. Specjalista ds. łańcucha dostaw jest również odpowiedzialny za kontakt z firmami kurierskimi i logistycznymi,  optymalizację procesów logistycznych oraz aktywne podejmowanie działań zmierzających do poprawy przepływu materiałowego. Poszukujemy osób płynnie posługujących się j. angielskim (poziom B2/C1), potrafiących organizować swój czas, ustalać priorytety oraz pracować pod presją czasu. Mile widziane jest wykształcenie z zakresu Logistyki, Supply Chain oraz pokrewnych dziedzin oraz wcześniejszego doświadczenie na stanowisku w obszarze planowania, logistyki, zakupów. W naszej firmie będziesz mógł rozwinąć skrzydła poprzez realizację ciekawych i samodzielnych projektów. Otoczymy Cię ludźmi, którzy w przyjaznej atmosferze będą wspierać twój rozwój w międzynarodowej organizacji. Zaoferujemy Ci umowę o pracę z pełnym wymiarem godzin oraz będziesz mógł skorzystać z bogatego pakietu benefitów firmowych. Oferujemy stabilne zatrudnienie w organizacji, która jest światowym liderem w swojej branży, realne szanse rozwoju zawodowego w międzynarodowym centrum biznesowym oraz konkurencyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów. Brzmi interesująco? Zapraszam do wysłania CV poprzez opcję "Aplikuj teraz"! Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 1dni temu
 
  Kartuzy Pomocnik sprzedawcy Firma o międzynarodowym kapitale poszukuje Kandydatów/Kandydatek na stanowisko: wykształcenie minimum średnie łatwość nawiązywania kontaktów samodzielność w pracy, odpowiedzialność i uczciwość umowa zlecenie możliwość rozwoju zawodowego w nowocześnie zarządzanej firmie Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 1dni temu
 
  Gdynia CUSTOMER SERVICE TEAM LEADER WITH GERMAN AND ENGLISH Qualifications: > Fluency in German and English - both written and spoken, > 2-3 years of experience in people management and customer service, > Leadership, problem solving and customer service skills, > Highly developed and communication and analytical skills, > Ability to work efficiently within a dynamic and fast paced environment, > Intermediate knowledge in  Microsoft Office products, > High energy, passion and good sense of humor.What you will get: > Location: Gdynia, > The possibility to use foreign languages knowledge on a daily basis at work, > Trainings and courses tailored to help achieving individuals potential, > Social benefit packages: private medical care, life insurance, Multisport Card, shop vouchers, cinema tickets, > Very convenient office location, > Friendly atmosphere and multicultural work environment. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 1dni temu
 
  Gdańsk Lekarz   Czynne prawo wykonywania zawodu lekarza bez ograniczeń Pełnienie dyżurów lekarskich - w dni robocze 14 godzinne dyżury w godz. 18.00 – 8.00 następnego dnia oraz w niedzielę, święta i dni wolne od pracy (soboty) 24 godzinne dyżury w godzinach 8.00 - 8.00 następnego dnia Formy zatrudnienia: Umowa zlecenie dla osób nie prowadzących indywidualnej praktyki lekarskiej Umowa kontraktowa dla osób prowadzących indywidualną praktykę lekarską. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 1dni temu
 
  Gdańsk Senior Depositary Analyst Candidate fluency in Italian, very good level of English (B2), familiar with MS Office, strong communicational skills, analyzing  and organizational skills, accuracy, ability to learn quickly, 1 year of experience in finance or fund administration will be asset.  Job description monitor work of Depositary Analyst, write the reviewers’ checklist, collecting and reviewing questionnaires for clients and transfer agencies, cooperate with Review Team, analyze risk assessment of trades, cash and income not timely settled. The offer wide choice of benefits, friendly work atmosphere, supportive international team environment, multisport card, life insurance. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 1dni temu
 
  Gdańsk Depositary Team Leader Candidate fluency in Italian, very good knowledge of English (B2), familiar with MS Office, strong leadership and individual, good interpersonal skills ability to work under pressure, 2 years of experience in finance or fund administration would be recommended.  Job description answering for general queries, contact with an internal departments, providing opportunity for development and growth to the team, search for resolution of outstanding issues and exceptions with other departments, maintaining and fostering a team environment, solving problems between team members.  The offer benefits package ( for example: multisport card, private health care, life insurance), possibility of development in an international organization, high company standards and culture, attractive salary, friendly atmosphere. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 1dni temu
 
  Gdynia CUSTOMER SERVICE TEAM LEADER Candidate> Fluency in German and English - both written and spoken, > 2-3 years of experience in people management and customer service, > Leadership, problem solving and customer service skills, > Highly developed and communication and analytical skills, > Ability to work efficiently within a dynamic and fast paced environment, > Intermediate knowledge in  Microsoft Office products, > High energy, passion and good sense of humor.Job description> Providing quality Customer Service through the daily management of a team, > Setting priorities and managing KPI’s, >Recognizing and celebrating team and team member accomplishments and exceptional performance, > Resolving employee/customers problems and enquires,  > Providing leadership, support and development within members of a team, > Managing day-to-day workflow of the team in an organized and efficient manner, >Supervising team schedules.The offer   > Location: Gdynia, > The possibility to use foreign languages knowledge on a daily basis at work, > Trainings and courses tailored to help achieving individuals potential, > Social benefit packages: private medical care, life insurance, Multisport Card, shop vouchers, cinema tickets, > Very convenient office location, > Friendly atmosphere and multicultural work environment. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 1dni temu
 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z "Polityką Prywatności". Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies zmieniając ustawienia w Twojej przeglądarce. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na Twoim urządzeniu końcowym. [x] AKCEPTUJ