Prosta Praca Online
Prosta Praca Online Jeżeli jesteś osobą, która nie posiada zbyt dużo wolnego czasu a myśli o pracy, ta oferta jest właśnie dla Ciebie ! Brak sztywnych godzin, pracujesz ile chcesz, kiedy chcesz i gdzie chcesz! Nie musisz rezygnować ze swoich dotychczasowych zajęć, ponieważ możesz traktować to zajęcie jako dodatek do głównych zarobków. Jednak z czasem ta praca może stać się głównym źródłem utrzymania. Idealna praca dla studentów, ale nie tylko! Kontakt: familodlaciebie@gmail.com 0dni temu
polska
 
  Gdańsk store shopping experience manager The home furnishing market is expected to triple in Poland by 2035 and IKEA is at the forefront of this growth. With strong expansion plans, we are creating opportunities for innovative, forward-thinking individuals who want to develop themselves, people and the business! We grow and we need you! About you: We are simply looking for a person with true passion for home furnishing. Yes, you need to be able to understand our Customers and their shopping needs, Yes, you need to be able to have broad perspective and design amazing shopping experience, Yes, you need to be a strong communicator and good influencer with energy to challenge how we do things to make sure your ideas are visible for Customers every single day. But... at the end, Passion for Customers is the most important thing of all.   4 Key things that will make you successful in this job: Holistic thinking – Your job will be part HR, part Sales, part Marketing, part Multichannel and part Finance. All these parts create Customer Experience and you should understand these parts... and bigger picture they create as this is the only thing Customer cares about. Ability to observe the World and courage to learn from it – If you can create breakthrough ideas by yourself – great, but there are also many brilliant things done in many different industries. Look at these things from a different angle, understand it, modify it, apply to IKEA and delight our Customers. Then... Repeat again. Great People skills –You will work with great number of brilliant people and it would help if you could build strong relationship with them. We believe that Customer and Employee Experience are strongly connected and to make things happen getting People on board will be essential for you. Striving for Excellence – Every element matters and you need to see beauty and potential in the smallest details, but also be organised and ruthless to make sure the idea is executed brilliantly. It’s not solely a strategic/in-the-cloud job – you are here to make a true difference. We want   that you would stay with us for a longer time - we provide a contract of employment, that you would develop and build your skill with us – together we will create a development path that will suit your needs, to ensure the safety of you and your family - we provide medical care, Pension Plan and Accident Insurance, to appreciate your achievements, to give you the opportunity to choose additional benefits ex. cafeteria programme (including eg. Multisport card). Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Architekt Jesteśmy firmą o międzynarodowym zasięgu, która od ponad 20 lat z sukcesem działa w branży odzieżowej. Zarządzamy pięcioma rozpoznawalnymi markami: RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY. Dzięki sieci prawie 1700 salonów docieramy do milionów klientów w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. W naszych biurach i strukturach sprzedaży tworzymy miejsca pracy dla ponad 22 tys. osób. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko:   WYMAGANIA: Posiadają wykształcenie wyższe kierunkowe (Architektura, Architektura Wnętrz), Posługują się językiem angielskim w stopniu bardzo dobrym (znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem), Znają programy branżowe: REVIT (preferowane) lub co najmniej: AutoCAD, SketchUp oraz min. jeden z programów graficznych: Photoshop, Corel. Dodatkowym atutem będzie umiejętność wykonywania wizualizacji. Bardzo dobrze znają warunki techniczne, prawo budowlane i przepisy z nimi powiązane, Wyróżniają się kreatywnością, zaangażowaniem oraz potrafią pracować pod presją czasu, Cechują się bardzo dobrą organizacją pracy, umieją zarządzać projektami oraz są samodzielne w rozwiązywaniu problemów, Posiadają prawo jazdy kategorii B, Znają MS Project (mile widziane). OFERUJEMY: Stabilne miejsce zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym oraz świadczenia dodatkowe, Ciekawą pracę w dynamicznym zespole, Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i rozwoju zawodowego. Prosimy o zamieszczenie swojego Portfolio (w rubryce List Motywacyjny). Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Miastko Doradca Klienta Media Expert to największa sieć elektromarketów RTV, AGD, IT i multimediów w Polsce – poprzez 400 elektromarketów jesteśmy obecni w ponad 320 polskich miastach na terenie całego kraju. Sieć zatrudnia ponad 7 tys. pracowników. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy pracowników na stanowisko: Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Doradca ds. Sprzedaży i Usług Media Expert to największa sieć elektromarketów RTV, AGD, IT i multimediów w Polsce – poprzez 400 elektromarketów jesteśmy obecni w niemal 400 miastach na terenie całego kraju. Sieć zatrudnia ok. 7 tys. pracowników. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy pracowników na stanowisko: Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdynia Spedytor Międzynarodowy Agencja Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego JOBHOUSE (wpis do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia nr 7097) dla jednego ze swoich Klientów z branży TSL poszukuje osoby do pracy na stanowisku:Obowiązki: Realizacja i pozyskiwanie zleceń transportowych na własny tabor samochodowy; Dodatkowo organizacja współpracy z przewoźnikami, budowanie długotrwałych relacji i pozyskiwanie do współpracy nowych partnerów; Utrzymywanie długotrwałej współpracy z klientem polskim oraz zagranicznym, a także pozyskiwanie nowych zleceń; Monitoring obsługiwanych zleceń; Dbanie o najwyższą jakość świadczonych usług; Kreatywne rozwiązywanie napotkanych problemów; Przygotowywanie raportów i zleceń. Oczekiwania: Doświadczenia na tym lub podobnym stanowisku w obsłudze rynku Skandynawskiego; Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym; Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów; Dobrej organizacji pracy i zaangażowania; Kompetencje negocjacyjne; Umiejętność budowania pozytywnych i trwałych relacji z klientami; Samodzielność, łatwość w podejmowaniu szybkich decyzji, doskonała organizacja czasu pracy; Odporność na stres; Zaangażowanie w powierzone obowiązki, dążenie do wyznaczonych celów; Obsługa komputera pakiet MS Office. Oferujemy: Ciekawą i pełną wyzwań pracę w kreatywnym zespole; Bardzo dobre warunki pracy w miłej atmosferze oraz możliwość rozwoju zawodowego; Atrakcyjne warunki finansowe; Dodatkowe premie i bonusy za osiągnięte cele; Niezbędne narzędzia do pracy; Ubezpieczenie zdrowotne w sieci placówek prywatnych; Możliwość pracy zdalnej. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane przez nas wymagania prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku "Aplikuj" z podaniem nr ref. SPED/SK/GA Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk STARSZY DORADCA KLIENTA BANKOWOŚCI KORPORACYJNEJ Działamy w pierwszej dziesiątce największych banków w Polsce. Przedsiębiorstwom, także tym z sektora rolno-spożywczego, dostarczamy rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku krajowym i międzynarodowym, oraz szereg produktów oszczędnościowo-inwestycyjnych i kredytowych.  Dzięki przynależności do Grupy BNP Paribas istnieje możliwość korzystania z międzynarodowych rozwiązań, a różnorodność oferowanych produktów i usług stwarza pracownikom możliwość budowania ścieżki kariery w różnych obszarach biznesowych Banku.  Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdynia, Gdańsk, Pruszcz Gdański Kwalifikowany Pracownik Ochrony Skontaktuj się z nami, jeśli posiadasz: posiadasz wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, posiadasz legitymację osoby dopuszczonej do posiadania broni  palnej jesteś odpowiedzialny, spostrzegawczy potrafisz radzić sobie ze stresem. Na Twój dzień pracy będzie się składać: ochrona obiektów, obszarów i urządzeń, konwojowanie osób i mienia powierzonego do ochrony, kontrola ruchu osobowo-materiałowego i pojazdów na terenie chronionego obiektu, prowadzenie dokumentacji konwojowej zgodnie z obowiązującymi procedurami. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdynia Doradca Klienta RTV/AGD/IT Neonet S.A. jest firmą prężnie działającą w handlu detalicznym, hurtowym i internetowym. Opierając się na wspólnych staraniach i doświadczeniach Naszych Pracowników, tworzymy najkorzystniejszą ofertę handlową sprzętów RTV, AGD, IT w Polsce. Weź udział w rekrutacji i dołącz do najlepszych!Od Kandydatów oczekujemy: - wykształcenia minimum średniego - rocznego doświadczenia na stanowisku Sprzedawcy - łatwości nawiązywania kontaktów - „żyłki handlowca” - samodzielności w pracy, odpowiedzialności i uczciwości - potrzeby podnoszenia kwalifikacji i uzupełniania wiedzy Wybranym Kandydatom oferujemy: - wysoką podstawę i atrakcyjny system premiowy- zatrudnienie na umowę o pracę- szkolenia rozwijające umiejętności sprzedażowe i wiedzę produktową- możliwość awansu i kariery- bogaty pakiet benefitów (mi.n. prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, ubezpieczenie grupowe, bony świąteczne) Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  pomorskie Auchan Executive Graduate Program     Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdynia Regionalny menedżer ds. sprzedaży Baluo to powstały z pasji i doświadczenia startup działający w branży budowlanej, który stawia sobie za cel kreowanie trendów w budownictwie. Mamy ambitne plany oraz jasną i precyzyjną strategię ich realizacji. Aby osiągnąć sukces potrzebujemy odrobiny szczęścia oraz sporej dawki talentu, takiego jak Twój. Sprawdź co możemy Tobie zaoferować, oraz czego oczekujemy. Obecnie do naszej centrali w Gdyni poszukujemy pracownika/pracowniczki na stanowisko: Poszukujemy profesjonalistów, posiadających wiedzę i umiejętności pozwalające na organiczny rozwój firmy w regionie, spełniających poniższe kryteria: znajomość regionalnego rynku budowlanego lub jego interesariuszy (m.in. projektantów, deweloperów, generalnych wykonawców lub monterów) co najmniej 3-letniego doświadczenie pracy w sektorze budowlanym wysoka komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu relacji umiejętność efektywnego zarządzania czasem oraz realizacji zadań poprzez cele prawo jazdy kat. B mile widziane zainteresowanie tematyką technologii budownictwa lądowego  Baluo stawia na rodzinną atmosferę pracy, ale również na wysoki standard jej wykonywania, dlatego naszym Regionalnym Menedżerom oferujemy następujące warunki: wysokie, trzyskładnikowe wynagrodzenie obejmujące podstawę, system premiowy i prowizję program wynagradzania, doceniający każdy wysiłek związany z pozyskaniem klienta, nie tylko sprzedaż atrakcyjny i przejrzysty model rozwoju zawodowego prowadzący od obecnie zajmowanego stanowiska, aż do roli członka zespołu zarządzającego firmą i współudziałowca nowoczesne narzędzia pracy (samochód służbowy rocznik 2018, telefon, laptop, system elektronicznego raportowania itd.) indywidualny budżet na realizację autorskich działań i pomysłów związanych z rozwojem firmy pracę w przyjaznym środowisku zawodowym opartym na modelu organizacji turkusowej     Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Kierownik Projektów E-commerce Jesteśmy firmą o międzynarodowym zasięgu, która od ponad 20 lat z sukcesem działa w branży odzieżowej. Zarządzamy pięcioma rozpoznawalnymi markami: RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY. Dzięki sieci prawie 1700 salonów docieramy do milionów klientów w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. W naszych biurach i strukturach sprzedaży tworzymy miejsca pracy dla ponad 22 tys. osób. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko: WYMAGANIA: Szukamy osób które: Posiadają minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu projektami (IT/e-commerce), Posiadają minimum 3 lata doświadczenia managerskiego, Posiadają umiejętność planowania (roadmapy, harmonogramy), Charakteryzują się wysokimi kompetencjami komunikacyjnymi oraz umiejętnością pracy w zespole, Rozumieją nowoczesne metody dostarczania oprogramowania, Znają metodyki kaskadowe i agile, Mile widziana jest znajomość branży i narzędzi e-commerce, Są samodzielne w działaniu i nastawione na cele, Bardzo dobrze znają język angielski. OFERUJEMY: Dużą samodzielność, Elastyczne formy współpracy: umowa o pracę lub kontrakt B2B, Atrakcyjny systemem premiowy, Finansowanie zdanych certyfikatów, Pracę w środowisku, gdzie ludzie i interakcje są ważniejsi niż procesy i narzędzia Świadczenia dodatkowe (współfinansujemy pakiet medyczny oraz kartę Multisport), Kupony zniżkowe do naszych sklepów, rozbudowaną platformę szkoleniową, ubezpieczenie grupowe. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Tester automatyczny Jesteśmy firmą o międzynarodowym zasięgu, która od ponad 20 lat z sukcesem działa w branży odzieżowej. Zarządzamy pięcioma rozpoznawalnymi markami: RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY. Dzięki sieci prawie 1700 salonów docieramy do milionów klientów w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. W naszych biurach i strukturach sprzedaży tworzymy miejsca pracy dla ponad 22 tys. osób. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko: WYMAGANIA: Minimum 5 letnie doświadczenie w testowaniu oprogramowania (w tym 3 lata w tworzeniu testów automatycznych), Doświadczenie z frameworkami automatyzacji testów: Selenium, AssertJ, Espresso, JMeter, JUnit, Znajomość SQL i Java na poziomie co najmniej dobrym. Praktycznej znajomości środowiska Linux, Mile widziana znajomość środowiska ciągłej integracji Jenkins, Komunikatywna znajomość języka angielskiego (praca z dokumentacją), Wykształcenie wyższe, Dokładność, systematyczność i zaangażowanie w dążeniu do osiągnięcia postawionych celów, Samodzielność wykonywanych zadań. OFERUJEMY: Elastyczne formy współpracy: umowa o pracę lub kontrakt B2B, Możliwość rozwoju poprzez współtworzenie automatycznego środowiska testowego podczas pokrywania testami kolejnych obszarów aplikacyjnych, Intensywne wdrożenie i nabycie wiedzy z zakresu działania systemów klasy POS, ERP (Oracle), WMS, Możliwość rozwoju zawodowego przy wykorzystaniu nowych technologii (praca na bardzo dużych wolumenach danych i złożonych procesach biznesowych), Atrakcyjny system premiowy, Spotkania integracyjne Atrakcyjne bonusy - zakupy na preferencyjnych warunkach w brandach LPP SA, możliwość skorzystania z karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego. Dostęp do platformy e-learningowej. Przyjemne miejsce pracy z udogodnieniami - np. rowery służbowe. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Pruszcz Gdański Trener wewnętrzny Jesteśmy firmą o międzynarodowym zasięgu, która od ponad 20 lat z sukcesem działa w branży odzieżowej. Zarządzamy pięcioma rozpoznawalnymi markami: RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY. Dzięki sieci prawie 1700 salonów docieramy do milionów klientów w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. W naszych biurach i strukturach sprzedaży tworzymy miejsca pracy dla ponad 22 tys. osób. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko: WYMAGANIA: Wiedza i doświadczenie w przygotowywaniu projektów szkoleniowych, Doświadczenie w prowadzeniu projektów szkoleniowych dla kadry kierowniczej, Wysokie umiejętności współpracy i komunikacji w pionowych i poziomych strukturach firmy, Otwartość i ciekawość nowych rozwiązań, Doświadczenie w branży Retail oraz prawo jazdy kat. B będzie dodatkowym atutem, Znajomość języka angielskiego, OFERUJEMY: Stabilne miejsce zatrudnienia w międzynarodowym środowisku pracy, Realne możliwości poszerzanie swoich kompetencji oraz awansu, Pracę w młodym, kreatywnym zespole, Umowę o pracę, Świadczenia dodatkowe (współfinansujemy pakiet medyczny oraz kartę Multisport), Kupony zniżkowe do naszych sklepów, rozbudowaną platformę szkoleniową, ubezpieczenie grupowe. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Polska Północna Projektant branży procesowo-technologicznej Twoja następna firma specjalizuje się projektowaniu instalacji dla przemysłu energetycznego, chemicznego oraz petrochemicznego.  Twoje następne stanowisko to Projektant branży procesowo-technologicznej. Do codziennych obowiązków Kandydata będzie należeć wykonywanie projektów instalacji technologicznych oraz rozwiązywanie problemów technicznych Klienta na każdym etapie realizacji. Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces? Odpowiedni Kandydat posiada wykształcenie wyższe techniczne o specjalności technologia/inżynieria chemiczna lub pokrewne. Poszukujemy osoby z 3-5 letnim doświadczeniem na stanowisku projektanta w branży procesowo-technologicznej. Wymagana jest bardzo dobra znajomość chemicznych i termodynamicznych procesów wraz z umiejętnością praktycznego modelowania. Idealny Kandydat biegle porusza się w oprogramowaniu CAD oraz zna symulatory procesowe jak ChemCad, PRO II, Hysys. Niezbędne jest również posiadanie znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację. Co zyskujesz? Klient oferuje atrakcyjne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę. Praca dla naszego Klienta to możliwość rozwoju w doświadczonym zespole projektowym, który realizuje skomplikowane inwestycje przemysłowe. Co powinieneś zrobić? Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv. Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Array SPECJALISTA DS. WINDYKACJI TERENOWEJ Naszym celem jest profesjonalna i skuteczna pomoc klientom zadłużonym. Działamy w 23 krajach, zatrudniamy ponad 8000 osób. W codziennej pracy stawiamy na współpracę oraz otwartą komunikację. Kiedy zaczniesz pracę w Lindorff, szybko zrozumiesz, że sercem naszej działalności jest nasz Zespół i nasi Klienci.  27 czerwca 2017 roku firmy Intrum Justitia i Lindorff połączyły siły stając się liderem rynku zarządzania wierzytelnościami na świecie. Jeśli chcesz dołączyć do naszego Zespołu aplikuj już dziś! Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Array SPECJALISTA DS. WINDYKACJI TERENOWEJ MŚP i HIPOTEK Naszym celem jest profesjonalna i skuteczna pomoc klientom zadłużonym. Działamy w 23 krajach, zatrudniamy ponad 8000 osób. W codziennej pracy stawiamy na współpracę oraz otwartą komunikację. Kiedy zaczniesz pracę w Lindorff, szybko zrozumiesz, że sercem naszej działalności jest nasz Zespół i nasi Klienci. 27 czerwca 2017 roku firmy Intrum Justitia i Lindorff połączyły siły stając się liderem rynku zarządzania wierzytelnościami na świecie. Jeśli chcesz dołączyć do naszego Zespołu aplikuj już dziś! Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Array Doradca Wealth Management W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: Zapewnienie najwyższej jakości obsługi dla Klientów Wealth Management Pełnienie funkcji opiekuna Klienta  i budowanie długotrwałych relacji z Klientem, zapewnienie wysokiego, profesjonalnego poziomu obsługi Klienta Wealth Management , Planowanie kalendarza spotkań z Klientami, weryfikację zadowolenia Klienta po dostarczeniu produktów i usług Pozyskiwanie referencji, tworzenie listy potencjalnych Klientów oraz aktywne pozyskiwanie nowych, budowanie własnego portfela Klientów; W odniesieniu do klientów w portfelu, realizowanie procesu inwestycyjnego Wealth Management oraz w oparciu o dostępne środki Klienta, przygotowywanie propozycji pakietu produktów, inwestycji i usług; Sprzedaż i obsługę posprzedażową produktów i usług bankowych skierowanych do klientów segmentu Wealth Management  zgodnie z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi Od kandydatów oczekujemy: Bardzo dobrej znajomości produktów, usług i operacji inwestycyjnych; Znajomości zagadnień z zakresu ekonomii i bankowości  oraz mechanizmów i produktów rynku pieniężno-kapitałowego; Umiejętności koncentracji na kliencie, budowania zaufania i jakości obsługi w długiej perspektywie czasu; Umiejętności prowadzenia rozmowy handlowej i uświadamiania potrzeb finansowych klientom; Umiejętności pracy w zespole; Znajomości  języka angielskiego na poziomie dobrym; Prawa jazdy kat. B Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Chojnice Doradca Klienta Media Expert to największa sieć elektromarketów RTV, AGD, IT i multimediów w Polsce – poprzez 400 elektromarketów jesteśmy obecni w ponad 320 polskich miastach na terenie całego kraju. Sieć zatrudnia ponad 7 tys. pracowników. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy pracowników na stanowisko: Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Monter kadłubów/rurociągów Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe RUROSERW inż. Ryszard Szmit jest prężnie rozwijającą się firmą działającą od ponad 25 lat.  W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy do pracy osób na stanowisko: Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Młodszy Programista ASP.NET C# IT Kontrakt jest Managerem Specjalisty na rynku IT. Od ponad 13 lat wspieramy naszych pracowników w budowaniu i kształtowaniu spersonalizowanej ścieżki kariery. Nasz zespół to ponad 1300 entuzjastów technologii, dla których ważne jest nieszablonowe podejście do współpracy, różnorodność projektów oraz rozwój zawodowy.Informacje o stanowisku: Jeśli masz około roczne doświadczenie w pracy z wykorzystaniem ASP.NET, chcesz się rozwijać w tym kierunku i w codziennej pracy zwracać szczególną uwagę na jakość tworzonego kodu dołącz do naszego Zespołu. Praca polega na projektowaniu i implementacji modułów dużego systemu przy wykorzystaniu ASP.NET. Ważnym aspektem jest tworzenie interface’ów oraz prace integracyjne. Bardzo istotne -  pracujemy na nowoutworzonym systemie (mającym około rok). Skupiamy się na pracy zespołowej, wspieramy się i bardzo często pracujemy w parach, aby uczyć się od siebie nawzajem i inspirować. Zadania: Projektowanie, tworzenie i rozwój nowych modułów dużego systemu przy wykorzystaniu ASP.NET Praca z interfejsem użytkownika i serwisem aplikacyjnym Ścisła współpraca z kolegami i koleżankami z Zespołu Możliwość nauki i pracy z dużą bazą danych (Oracle) Aktywny wkład w rozwój projektu na każdym etapie jego realizacji Ważne dla nas: Otwarty umysł, chęć rozwoju, nauki i doskonalenia umiejętności technicznych Znajomość ASP.NET oraz języka C# Doświadczenie z XML, XSD, SOAP i SQL Umiejętność programowania WebService Ważna jest także znajomość wzorca projektowego MVC lub chęć nauczenia się stosowania tego rozwiązania Otwartość i umiejętność pracy w Zespole Gwarantujemy: Możliwość pracy z dużym, nowoutworzonym systemem Elastyczne godziny pracy (start między 7.00, a 10.00) Nieformalna atmosfera w Zespole, spokojny rytm pracy Szansę współpracy z doświadczonymi Developerami Zadania związane z budową różnych komponentów z wykorzystaniem różnorodnych technologii i narzędzi Decyzyjność Zespołu w zakresie wyboru narzędzi Długofalową pracę w oparciu o dowolną umowę Szeroki pakiet benefitów: pakiet medyczny, karta sportowa, system ubezpieczeń  Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Specjalista ds. inwentaryzacji Jesteśmy firmą o międzynarodowym zasięgu, która od ponad 20 lat z sukcesem działa w branży odzieżowej. Zarządzamy pięcioma rozpoznawalnymi markami: RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY. Dzięki sieci prawie 1700 salonów docieramy do milionów klientów w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. W naszych biurach i strukturach sprzedaży tworzymy miejsca pracy dla ponad 22 tys. osób. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko: Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Specjalista ds. jakości obuwia Jesteśmy firmą o międzynarodowym zasięgu, która od ponad 20 lat z sukcesem działa w branży odzieżowej. Zarządzamy pięcioma rozpoznawalnymi markami: RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY. Dzięki sieci prawie 1700 salonów docieramy do milionów klientów w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. W naszych biurach i strukturach sprzedaży tworzymy miejsca pracy dla ponad 22 tys. osób. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko: Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Sopot Prawnik Oczekujemy: Biegłej znajomości języka angielskiego (również w zakresie terminologii prawniczej) Posiadania prawa jazdy i samochodu. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Koordynator Działu Najmu i Ekspansji Jesteśmy firmą o międzynarodowym zasięgu, która od ponad 20 lat z sukcesem działa w branży odzieżowej. Zarządzamy pięcioma rozpoznawalnymi markami: RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY. Dzięki sieci prawie 1700 salonów docieramy do milionów klientów w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. W naszych biurach i strukturach sprzedaży tworzymy miejsca pracy dla ponad 22 tys. osób. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko:  Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Specjalista ds. Przygotowania Inwestycji Jesteśmy firmą o międzynarodowym zasięgu, która od ponad 20 lat z sukcesem działa w branży odzieżowej. Zarządzamy pięcioma rozpoznawalnymi markami: RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY. Dzięki sieci prawie 1700 salonów docieramy do milionów klientów w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. W naszych biurach i strukturach sprzedaży tworzymy miejsca pracy dla ponad 22 tys. osób. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko:  Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Tczew Chief Accountant Obecnie dla jednego z naszych Klientów, stabilnej, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy zmotywowanych, doświadczonych Kandydatów na stanowisko Chief Accountant. Opis stanowiska Do zadań osoby na powyższym stanowisku należeć będzie: zarządzanie podległym zespołem księgowym, w tym motywowanie i rozwój tego zespołu. Współtworzenie i monitorowanie procedur wewnętrznych. Współtworzenie zasad polityki finansowej firmy. Przygotowywanie sprawozdań finansowych w oparciu o bieżące przepisy oraz zapewnienie prawidłowego i terminowego sporządzania miesięcznych deklaracji VAT oraz CIT. Przygotowywanie kwartalnej sprawozdawczości NBP, GUS, SSE. Bieżąca współpraca z instytucjami zewnętrznymi ( min. banki, instytucje kontrolujące), współpraca z audytorami. Przygotowywanie analiz, kalkulacji, raportów na potrzeby wewnętrzne spółki i centrali. Rozliczenia z podwykonawcami, dostawcami i usługowcami. Dbanie o optymalne rozwiązania podatkowe dla firmy, kontrola dokumentów źródłowych pod kątem ich zgodności z wymogami formalnymi. Wymagania Od kandydatów oczekujemy: wykształcenia wyższego kierunkowego (finanse, rachunkowość, ekonomia), min 4-letniego doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku ( preferowane w firmie produkcyjnej). Dodatkowo, mile wdziane są również profesjonalne kwalifikacje i uprawnienia typu Biegły Rewident, CIMA/ACCA. Ważna jest znajomość Polskiej Ustawy o Rachunkowości, praktyczna znajomość aktualnych przepisów podatkowych, mile widziana jest także znajomość MSR. Od kandydatów oczekujemy również minimum dobrej znajomości języka angielskiego oraz praktycznej znajomości zintegrowanego systemu informatycznego klasy ERP. Świetnie do kultury pracy w firmie i stanowiska dopasują się osoby skrupulatne, komunikatywne, o umiejętnościach zarządzania zespołem i wysokiej kulturze osobistej. Kandydaci otwarci na zmiany, o podejściu „can do”. Nasz klient oferuje Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, samodzielność w działaniu i możliwości dalszego rozwoju poprzez angażowanie się w różnego rodzaju projekty. Pozytywną atmosferę pracy i zgrany zespół. Co również ważne, Klient promuje kulturę pracy opartą na „work-life balance” i filozofii aktywnego wpływ na codzienną prace. Jeśli jesteś otwarty/a na zmianę i chcesz dowiedzieć się więcej o tej ofercie i jej możliwościach - nie czekaj, prześlij swoje CV jeszcze dziś! (CV w języku polskim). Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdynia Pracownik Hali - Dział Spożywczy Obecnie poszukujemykandydatów i kandydatek na stanowisko: Nastawienie na współpracę, Zamiłowanie do produktu, Otwartość na potrzeby Klienta, Szczegółowość i systematyczność. Dbałością o świeżość i jakość sprzedawanego asortymentu, Obsługą i doradzaniem klientom produktów odpowiednio do ich potrzeb, Dbałością o produkty, ich uzupełnianiem oraz poprawnością oznaczenia. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdynia Pracownik Hali - Dział Przemysłowy Obecnie poszukujemykandydatów i kandydatek na stanowisko: Nastawienie na współpracę, Otwartość na potrzeby klienta, Zamiłowanie do produktu. Profesjonalnym przyjęciem i obsługą klienta dbając o dobre relacje, Obsługą i doradzaniem klientom produktów odpowiednich do ich potrzeb, Dbałością o produkty i ich oznaczenia.  Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdynia Manager Handlowy Obecnie poszukujemykandydatów i kandydatek na stanowisko: Pasję do handlu, Wyższe wykształcenie, Ukierunkowanie na potrzeby klienta, Samodzielność i odpowiedzialność, Komunikatywność i nastawienie na współpracę z ludźmi, Przedsiębiorczość oraz zorientowanie na osiąganie rezultatów. Odpowiadaniem na potrzeby klienta, Wdrażaniem strategii działu i realizacją polityki handlowej, Analizą sprzedaży, Zarządzaniem i motywowaniem zespołu, Dbaniem o rozwój pracowników. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Księgowa/y Twoja następna firma Międzynarodowa firma świadcząca usługi księgowo – podatkowe. Twoje następne stanowisko Jako księgowa/y będziesz odpowiedzialna/ y za obsługę pełnej księgowości spółek z kapitałem zagranicznym, terminowe sporządzanie i składanie deklaracji podatkowych VAT i CIT. Twój zakres obowiązków będzie również obejmował wykonywanie raportów i zestawień w systemie księgowym według polskich i międzynarodowych standardów księgowych, pomoc przy sporządzaniu rocznych sprawozdań finansowych, terminowe sporządzanie sprawozdań do GUS, NBP oraz współpracę z audytorami. Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces? Powinieneś/ powinnaś posiadać min. 2 lenie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku (doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym będzie dodatkowym atutem) oraz dobrą znajomość zagadnień księgowych i przepisów podatkowych. Osoba na tym stanowisku powinna dobrze znać język angielski i być samodzielna. Mile widziane będzie wykształcenie kierunkowe oraz znajomość branży nieruchomości. Co zyskujesz? Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie. Nasz klient poza przyjazną atmosferą zapewnia również rozbudowany pakiet benefitów ( szkolenia, nauka języka angielskiego, pakiet medyczny, karta sportowa). Co powinieneś zrobić? Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv. Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Lębork Doradca Klienta Media Expert to największa sieć elektromarketów RTV, AGD, IT i multimediów w Polsce – poprzez 400 elektromarketów jesteśmy obecni w ponad 320 polskich miastach na terenie całego kraju. Sieć zatrudnia ponad 7 tys. pracowników. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy pracowników na stanowisko: Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdynia Doradca klienta indywidualnego - Oddział Light Branch Oczekiwania: wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki w obszarze bankowości i finansów) doświadczenie w aktywnej sprzedaży produktów znajomość technik sprzedaży znajomość podstawowych produktów depozytowych, kredytowych i inwestycyjnych biegła obsługa komputera (MS Office, Internet, aplikacje i systemy bankowe) dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym, również w weekendy Mile widziane: doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych dla klientów indywidualnych znajomość/zainteresowanie obszarem rynku kapitałowego i pieniężnego, sytuacji ekonomicznej, makroekonomii komunikatywna znajomość języka angielskiego Jeśli jesteś osobą otwartą, komunikatywną, łatwo nawiązującą kontakty, a do tego systematyczną i dynamiczną - zapraszamy do aplikowania.Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę szeroki wachlarz szkoleń produktowych i sprzedażowych przyjazne środowisko pracy możliwości rozwoju zawodowego w jednym z najlepszych banków w Polsce atrakcyjny system wynagradzania i pakiet socjalny Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Pruszcz Gdański Inżynier Procesów Logistycznych Jesteśmy firmą o międzynarodowym zasięgu, która od ponad 20 lat z sukcesem działa w branży odzieżowej. Zarządzamy pięcioma rozpoznawalnymi markami: RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY. W 2016 wprowadziliśmy na rynek nowy brand w kategorii premium - Tallinder. Dzięki sieci prawie 1700 salonów docieramy do milionów klientów w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. W naszych biurach i strukturach sprzedaży tworzymy miejsca pracy dla ponad 22 tys. osób. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko:WYMAGANIA: Wykształcenie wyższe techniczne, Praktyczna znajomość narzędzi LEAN, 6 SIGMA, Znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel, Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, Praktyczna znajomość specyfiki operacji magazynowych, głównie w obszarze logistyki wewnętrznej, Znajomość automatycznych systemów sortujących będzie dodatkowym atutem, Doświadczenie w prowadzeniu projektów będzie dodatkowym atutem, Gotowość do pracy w systemie zmianowym. OFERUJEMY: Stabilne miejsce zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym oraz świadczenia dodatkowe, Interesującą pracę w kreatywnym zespole w najnowocześniejszym Centrum Dystrybucyjnym w Europie Środkowo-Wschodniej, Wyzwania umożliwiające rozwój własnych kompetencji. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdynia Specjalista ds. sprzedaży usług spedycyjnych Cartrag sp. z o.o. - firma spedycyjna działająca od 1991 roku na polskim rynku usług spedycyjnych, dostarcza codziennie swoim klientom krajowym, jak i zagranicznym, kompleksowe usługi organizacji transportu kontenerowego, jak i project cargo. minimum 2 letnie doświadczenie w branży TSL,  preferowane wykształcenie wyższe, mile widziane wykształcenie kierunkowe, umiejętności handlowe,  znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie,  prawo jazdy kat. B,  zdolność nawiązywania kontaktów,  zdolność organizacji własnego czasu pracy,  wysoka kultura osobista,  zaangażowanie i chęć rozwoju zawodowego. atrakcyjne wynagrodzenie w przedziale od PLN 6000 do PLN 9000 brutto, umowę o pracę,  pakiet ubezpieczenia zdrowotnego,  wyposażenie niezbędne do pracy,  praca w profesjonalnym, kreatywnym i dynamicznym zespole  możliwość rozwoju zawodowego. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Młodszy specjalista ds łańcucha dostaw i gospodarki magazynowej Firma PCB Service powstała w 1998 r. Pierwsze kroki stawiała na rynku obwodów drukowanych, jako dostawca usług związanych z ich testowaniem. Poszerzając pola aktywności w 2002 roku firma uruchomiła dystrybucję specjalistycznych produktów smarnych i olejowych Omega Lubricants. Wraz z podjęciem w 2004 r. współpracy z firmą Kodak, PCB Service poszerzyła obszar swej działalności o badania nieniszczące (ndt). Z biegiem czasu systematycznie rosła liczba firm reprezentowanych przez PCB Service w naszym kraju, a tym samym oferta produktowa i usługowa. Firma reprezentuje m. in takie marki i firmy jak: - Caresteam Industrex (błony radiograficzne, wywoływarki, systemy radiografii cyfrowej), - ICM (aparaty rengenowskie, urządzenia do prześwietlania bagażu), - Helling (środki i materiały do badań MT/PT), CGM( ławy MPI, FPI) - Phoenix ISL, (głowice ultradźwiękowe, skanery, defektoskopy, grubościomierze) - Stresstech (urządzenia do badania naprężeń: analizator szumu Barkhausena, dyfraktometr rentgenowski, PRISM) - Oxford Instruments (spektometry) Obecnie portfolio produktowe PCB Service obejmuje materiały i sprzęt do wszystkich metod badawczych, m.in. badania radiograficzne, ultradźwiękowe, magnetyczno-proszkowe, penetracyjne, wizualne oraz inne. Owocem nieprzerwanego rozwoju jest współpraca z ponad 2000 firm z terenu całego kraju, począwszy od firm kilkuosobowych po największe przedsiębiorstwa w kraju, reprezentujących wszystkie branże przemysłowe. wykształcenie minimum średnie umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu Office doświadczenie w kontaktach z klientami dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny Cechy charakteru samodyscyplina i dobra organizacja pracy pracowitość kreatywność i samodzielność w działaniu uczciwość miła osobowość   stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę system premiowy  telefon służbowy pakiet medyczny szkolenia branżowe Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Pruszcz Gdański Specjalista ds. Utrzymania Ruchu Jesteśmy firmą o międzynarodowym zasięgu, która od ponad 20 lat z sukcesem działa w branży odzieżowej. Zarządzamy pięcioma rozpoznawalnymi markami: RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY. Dzięki sieci prawie 1700 salonów docieramy do milionów klientów w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. W naszych biurach i strukturach sprzedaży tworzymy miejsca pracy dla ponad 22 tys. osób. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko: WYMAGANIA: posiadają wykształcenie techniczne, mają aktualne uprawnienia energetyczne SEP do 1kV, posiadają doświadczenie przy serwisowaniu urządzeń elektromechanicznych, charakteryzują się dokładnością i rzetelnością, są gotowe do pracy w równoważnym systemie czasu pracy, przejawiają zdolności do zarządzania zespołem, posługują się językiem angielskim na poziomie komunikatywnym, w stopniu podstawowym potrafią obsługiwać pakietu Office.    OFERUJEMY: stabilne miejsce zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, interesująca praca w kreatywnym zespole w najnowocześniejszym Centrum Dystrybucyjnym w Europie Środkowo-Wschodniej, wyzwania umożliwiające rozwój własnych kompetencji.    Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Enterprise Architect – BigData Jesteśmy firmą o międzynarodowym zasięgu, która od ponad 20 lat z sukcesem działa w branży odzieżowej. Zarządzamy pięcioma rozpoznawalnymi markami: RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY. Dzięki sieci prawie 1700 salonów docieramy do milionów klientów w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. W naszych biurach i strukturach sprzedaży tworzymy miejsca pracy dla ponad 22 tys. osób. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko: WYMAGANIA: Posiadają wykształcenie wyższe, informatyczne lub pokrewne, Posiadają minimum 7 lat doświadczenia w obszarze programowania, integracji, DevOps, Posiadają minimum 3 lata doświadczenia z BigData, Są doświadczeni w zakresie zarządzania projektami - minimu 3 lata, Posiadają doskonałe umiejętności organizacyjne (umiejętność wyznaczania celów i priorytetów zadań dla siebie i zespołu), Znają język angielski na poziomie bardzo dobrym, Są zaznajomieni z technikami zwinnymi oraz narzędziami do ich praktycznego wykorzystania.    OFERUJEMY: Dużą samodzielność, Elastyczne formy współpracy: umowa o pracę lub kontrakt B2B, Pracę w środowisku, gdzie ludzie i interakcje są ważniejsi niż procesy i narzędzia, Świadczenia dodatkowe (pakiet medyczny, karta sportowa, kupony zniżkowe do naszych sklepów, rozbudowaną platformę szkoleniową, ubezpieczenie grupowe).    Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Młodszy specjalista ds łańcucha dostaw i gospodarki magazynowej Firma PCB Service powstała w 1998 r. Pierwsze kroki stawiała na rynku obwodów drukowanych, jako dostawca usług związanych z ich testowaniem. Poszerzając pola aktywności w 2002 roku firma uruchomiła dystrybucję specjalistycznych produktów smarnych i olejowych Omega Lubricants. Wraz z podjęciem w 2004 r. współpracy z firmą Kodak, PCB Service poszerzyła obszar swej działalności o badania nieniszczące (ndt). Z biegiem czasu systematycznie rosła liczba firm reprezentowanych przez PCB Service w naszym kraju, a tym samym oferta produktowa i usługowa. Firma reprezentuje m. in takie marki i firmy jak: - Caresteam Industrex (błony radiograficzne, wywoływarki, systemy radiografii cyfrowej), - ICM (aparaty rengenowskie, urządzenia do prześwietlania bagażu), - Helling (środki i materiały do badań MT/PT), CGM( ławy MPI, FPI) - Phoenix ISL, (głowice ultradźwiękowe, skanery, defektoskopy, grubościomierze) - Stresstech (urządzenia do badania naprężeń: analizator szumu Barkhausena, dyfraktometr rentgenowski, PRISM) - Oxford Instruments (spektometry) Obecnie portfolio produktowe PCB Service obejmuje materiały i sprzęt do wszystkich metod badawczych, m.in. badania radiograficzne, ultradźwiękowe, magnetyczno-proszkowe, penetracyjne, wizualne oraz inne. Owocem nieprzerwanego rozwoju jest współpraca z ponad 2000 firm z terenu całego kraju, począwszy od firm kilkuosobowych po największe przedsiębiorstwa w kraju, reprezentujących wszystkie branże przemysłowe. wykształcenie minimum średnie umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu Office doświadczenie w kontaktach z klientami dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny Cechy charakteru samodyscyplina i dobra organizacja pracy pracowitość kreatywność i samodzielność w działaniu uczciwość miła osobowość   stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę system premiowy  telefon służbowy pakiet medyczny szkolenia branżowe Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Development Team Leader Jesteśmy firmą o międzynarodowym zasięgu, która od ponad 20 lat z sukcesem działa w branży odzieżowej. Zarządzamy pięcioma rozpoznawalnymi markami: RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY. Dzięki sieci prawie 1700 salonów docieramy do milionów klientów w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. W naszych biurach i strukturach sprzedaży tworzymy miejsca pracy dla ponad 22 tys. osób. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko: WYMAGANIA: Posiadają umiejętności organizacyjne związane z prowadzeniem dużego zespołu programistów (wymagane kilkuletnie potwierdzone doświadczenie), Doskonale znają metodyki oraz background technologiczny związany z wytwarzaniem oprogramowania, Posiadają doświadczenie w prowadzeniu zespołu wytwórczego zgodnie z metodykami zwinnymi, Mogą pochwalić się szeroką i popartą praktyką wiedzą związaną z zapewnieniem jakości oprogramowania, Potrafią dostosować podejście do zintegrowanego systemu aplikacji biznesowych pochodzących od różnych dostawców, wdrożonych w różnych okresach czasu, Posiadają wiedzę związaną z wytwarzaniem oprogramowania w kontekście szacowania wielkości i złożoności projektów, Posiadają doskonałe umiejętności komunikacyjne, Potrafią dobrze zorganizować własny warsztat pracy, Są odporne na stres i presję czasu. OFERUJEMY: Atrakcyjne wynagrodzenie, Elastyczne podejście do formy zatrudnienia (UP lub B2B), Pracę w stabilnej firmie, Możliwość rozwoju oraz podniesienia swoich kwalifikacji, Pracę z najnowszymi technologiami, Wpływ na rozwój firmy oraz na zastosowane technologie, Intrygujące projekty, Bogaty zestaw świadczeń dodatkowych dla pracowników. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Analityk Systemów Biznesowych – Jesteśmy firmą o międzynarodowym zasięgu, która od ponad 20 lat z sukcesem działa w branży odzieżowej. Zarządzamy pięcioma rozpoznawalnymi markami: RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY. Dzięki sieci prawie 1700 salonów docieramy do milionów klientów w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. W naszych biurach i strukturach sprzedaży tworzymy miejsca pracy dla ponad 22 tys. osób. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko: WYMAGANIA: Posiadają wykształcenie wyższe, preferowane: ekonomiczne, informatyczne lub ścisłe, Posiadają minimum 2-letnie doświadczenie w pracy przy wdrożeniach i/lub rozwoju aplikacji biznesowych, Mają zdolności analityczne, umiejętność trafnego wyciągania wniosków oraz znajdowania adekwatnych rozwiązań, Potrafią tworzyć specyfikacje funkcjonalne i modelować procesy biznesowe, Posiadają wysokie kompetencje komunikacyjne oraz umiejętność pracy w zespole, Są odpowiedzialne i zaangażowane, Wykazują się samodzielnością w działaniu i są nastawione na cele, Posiadają znajomość języka angielskiego na poziomie średnio - zaawansowanym (B1-B2), Posiadają doświadczenie z platformami e-commerce (mile widziane), Mają doświadczenie w pracy z zespołami Agile (mile widziane), Znają Visio, Enterprise Architect lub inne narzędzia do modelowania. OFERUJEMY: Dużą samodzielność, Ciekawe zadania, dostęp do nowych technologii, rozwijanie wiedzy, Elastyczne formy współpracy: umowa o pracę lub kontrakt B2B, Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym oraz świadczenia dodatkowe (pakiet medyczny, rekreacyjny, kupony zniżkowe do naszych sklepów, rozbudowaną platformę szkoleniową, owoce w biurze), Stabilne miejsce zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Project Manager Jesteśmy firmą o międzynarodowym zasięgu, która od ponad 20 lat z sukcesem działa w branży odzieżowej. Zarządzamy pięcioma rozpoznawalnymi markami: RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY. Dzięki sieci prawie 1700 salonów docieramy do milionów klientów w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. W naszych biurach i strukturach sprzedaży tworzymy miejsca pracy dla ponad 22 tys. osób. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko: WYMAGANIA: Posiadają wykształcenie wyższe, Posiadają minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu projektami (szczególnie informatyczne i e-commerce), Potrafią tworzyć szczegółowe plany, harmonogramy i szacunki, Znają metodyki kaskadowe i agile, Wyróżniają się wysokimi kompetencjami komunikacyjnymi oraz umiejętnością pracy w zespole, Chętnie poznają nowe obszary biznesowe, Cechują się samodzielnością w działaniu i nastawieniem na cele, Posiadają dobrą znajomość języka angielskiego. OFERUJEMY: Dużą samodzielność, Elastyczne formy współpracy: umowa o pracę lub kontrakt B2B, Pracę w środowisku, gdzie ludzie i interakcje są ważniejsi niż procesy i narzędzia, Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym oraz świadczenia dodatkowe (kupony zniżkowe do naszych sklepów, pakiet medyczny, pakiet rekreacyjny, rozbudowaną platformę szkoleniową, ubezpieczenie grupowe, owoce w biurze). Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Tester Systemów E-Commerce Jesteśmy firmą o międzynarodowym zasięgu, która od ponad 20 lat z sukcesem działa w branży odzieżowej. Zarządzamy pięcioma rozpoznawalnymi markami: RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY. Dzięki sieci prawie 1700 salonów docieramy do milionów klientów w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. W naszych biurach i strukturach sprzedaży tworzymy miejsca pracy dla ponad 22 tys. osób. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko: WYMAGANIA: Posiadają wykształcenie wyższe - preferowane kierunki ścisłe, szczególnie informatyka, Wyróżniają się skrupulatnością i dokładnością w przeprowadzaniu testów manualnych, Potrafią wnikliwie analizować problemy, Znają system JIRA, Posiadają znajomość podstaw HTML, CSS, Posiadają znajomość SQL, Znają dobrze język angielski, Są dokładne, systematyczne oraz samodzielne w wykonywanych zadań, Posiadają podstawową znajomość jednego z języków programowania: JAVA, PHP, Python (mile widziane). OFERUJEMY: Realny wpływ na wygląd i działanie stron marek Reserved, Cropp, House, Mohito, Sinsay, Perspektywę rozwoju w zakresie najnowszych rozwiązań i narzędzi, Udział w ciekawych projektach wykraczających poza standardowe strony internetowe, Pracę w środowisku, gdzie ludzie i interakcje są ważniejsi niż procesy i narzędzia, Elastyczne formy współpracy: umowa o pracę lub kontrakt B2B, Atrakcyjny systemem premiowy, Pakiet benefitów, Finansowanie zdanych certyfikatów. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdynia Operator maszyn cnc Lobo HR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi. Aktualnie nasz klient do swojego zespołu poszukuje osoby na stanowisko:Wymagania: Wykształcenie techniczne. Doświadczenie na stanowisku Operator maszyn CNC. Umiejętność czytania rysunku technicznego. Umiejętność posługiwania się przyrządami pomiarowymi. Umiejętność pracy w zespole. Dokładność i zaangażowanie. Oferujemy: Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie. Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych umiejętności. Przyjazną atmosferę pracy. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdynia Inżynier sprzedaży Lobo HR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi. Aktualnie nasz klient do swojego zespołu poszukuje osoby na stanowisko:Wymagania: Wykształcenie min. średnie. Doświadczenia w pracy w zespole sprzedaży. Obsługa MS Office. Umiejętność pracy w zespole. Nastawienie na wynik. Dyspozycyjność, samodzielność, sumienność, komunikatywność. Prawo jazdy kat. B i doświadczenie w prowadzeniu samochodu. Oferujemy: Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie. Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego. Narzędzia pracy. Atrakcyjne wynagrodzenie. Przyjazną atmosferę pracy. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdynia Agent Ochrony (monitoring) Obecnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: Odpowiedzialność i zaangażowanie, Nastawienie na współpracę, Otwartość i uprzejmość, Dobrą kondycję fizyczną. Dbaniem o bezpieczeństwo klientów i pracowników firmy, Wsparciem klienta, Ochroną sklepu i mienia firmy. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Kupiec Mody Jesteśmy firmą o międzynarodowym zasięgu, która od ponad 20 lat z sukcesem działa w branży odzieżowej. Zarządzamy pięcioma rozpoznawalnymi markami: RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY. Dzięki sieci prawie 1700 salonów docieramy do milionów klientów w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. W naszych biurach i strukturach sprzedaży tworzymy miejsca pracy dla ponad 22 tys. osób. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko: WYMAGANIA: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz zainteresowanie modą i branżą odzieżową, Wysokie, poparte sukcesami umiejętności negocjacyjno – handlowe, Wykształcenie wyższe, Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, Dobra organizacja i umiejętność pracy w zespole, Kreatywność i doskonałe umiejętności analityczne. OFERUJEMY: Stabilne miejsce zatrudnienia w międzynarodowym środowisku pracy. Wyjazdy zagraniczne w ramach spotkań z dostawcami, targów branżowych, shoppingów i innych wydarzeń. Odpowiedzialną pracę i samodzielność w podejmowaniu decyzji (zarządzanie budżetem, wybór dostawców, materiałów itp.). Współpracę z grupą projektantów, technologów. Realne możliwości poszerzanie swoich kompetencji oraz awansu. Pracę w młodym, kreatywnym zespole. Umowę o pracę. Pakiet relokacyjny. Świadczenia dodatkowe (współfinansujemy pakiet medyczny oraz kartę Multisport), Kupony zniżkowe do naszych sklepów, rozbudowaną platformę szkoleniową, ubezpieczenie grupowe. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Model techniczny - Cropp Jesteśmy firmą o międzynarodowym zasięgu, która od ponad 20 lat z sukcesem działa w branży odzieżowej. Zarządzamy pięcioma rozpoznawalnymi markami: RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY. Dzięki sieci prawie 1700 salonów docieramy do milionów klientów w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. W naszych biurach i strukturach sprzedaży tworzymy miejsca pracy dla ponad 22 tys. osób. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko: WYMAGANIA: Ściśle określone wymiary - 2 cm tolerancji: wzrost -182 cm- obwód klatki piersiowej -102 cm- obwód pasa - 90 cm- obwód bioder - 104 cmOFERUJEMY: Pracę w niepełnym wymiarze godzin- ok. 1-2 godz. dziennie (poniedziałek - piątek), Zatrudnienie na umowę zlecenie (wynagrodzenie uzależnione od ilości godzin przepracowanych w ciągu miesiąca), Możliwość obcowania z modą w przyjaznej atmosferze. Wymiar pracy w zależności od potrzeb działu technologicznego. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Enterprise Architect – E-Commerce / HA Web App Jesteśmy firmą o międzynarodowym zasięgu, która od ponad 20 lat z sukcesem działa w branży odzieżowej. Zarządzamy pięcioma rozpoznawalnymi markami: RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY. Dzięki sieci prawie 1700 salonów docieramy do milionów klientów w Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. W naszych biurach i strukturach sprzedaży tworzymy miejsca pracy dla ponad 22 tys. osób. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko: WYMAGANIA: Posiadają wykształcenie wyższe, informatyczne lub pokrewne, Posiadają minimum 7 lat doświadczenia w obszarze programowania, integracji, DevOps, Mogą pochwalić się minimum 3-letnim doświadczeniem w pracy w serwisie internetowym/E‑Commerce o dużym ruchu i wysokiej dostępności, Posiadają minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu projektami, Doskonale organizują swoją pracę (umiejętność wyznaczania celów i priorytetów zadań dla siebie i zespołu), Posiadają doskonałą znajomość PHP, Mogą pochwailć się znajomością technologii: Docker, Redis, Nginx, Varnish, MySQL, Composer, Jenkins, Git, Znają bardzo dobrze język angielski, Posiadają znajomość technik zwinnych oraz narzędzi do ich praktycznego wykorzystania. OFERUJEMY: Dużą samodzielność, Elastyczne formy współpracy: umowa o pracę lub kontrakt B2B, Atrakcyjny systemem premiowy, Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym oraz świadczenia dodatkowe (kupony zniżkowe do naszych sklepów, pakiet medyczny, pakiet rekreacyjny, rozbudowaną platformę szkoleniową, ubezpieczenie grupowe, owoce w biurze). Finansowanie zdanych certyfikatów. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdynia Hadoop Developer Drive the system lifecycle management within own area as well as incident, problem and change management to ensure a robust, scalable and up-to date business environment.  Identify new possibilities and perform complex application programming activities to significantly improve business process within own area.  Manage the project delivery process according to requirements, quality, standards and timeliness to successfully deliver on targets. Keep track of the latest trends to learn from existing best practices in software development constantly ensuring professional development OneTeam. Hand over documentation and relevant knowledge to maintenance and operations enabling stable operations. Provide technical vision and leadership and define best practice within own area of expertise to enhance technical capabilities and solutions. BI Solution Architecture  Data Warehousing J2EE  Other skills: We are looking for a motivated tech leader with proven ability to work in teams and independently when needed.  An university degree in computer science is required.  Certificates: Software engineer certified in Java/J2EE technologies is an advantage Hadoop Big data developer certified would be excellent. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z "Polityką Prywatności". Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies zmieniając ustawienia w Twojej przeglądarce. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na Twoim urządzeniu końcowym. [x] AKCEPTUJ