Sopot Księgowy/wa – AP/AR/GL z angielskim i/lub niemieckim Lobo HR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi. Dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:Oczekujemy: Wykształcenie średnie lub wyższe. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub bardzo dobra niemieckiego. Znajomość dodatkowych języków mile widziana. Minimum dwa lata doświadczenia w księgowości. Umiejętność pracy w grupie i analitycznego myślenia. Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie. Bogaty system benefitów pozapłacowych (m.in. karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, talony lunchowe). Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Sopot Kontroler Finansowy Lobo HR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi. Dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:Oczekujemy: Wykształcenie wyższe na kierunku finanse lub pokrewnym. Dobra znajomość angielskiego. Doświadczenie mile widziane. Umiejętność pracy w grupie i analitycznego myślenia. Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie. Bogaty system benefitów pozapłacowych (m.in. karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, owoce i soki). Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Praca w przyjaznym środowisku. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Sopot Samodzielna księgowa Lobo HR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi. Dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:Oczekujemy: Wykształcenie wyższe. Znajomość języków obcych mile widziana. Min. rok doświadczenia w księgowości. Umiejętność samodzielnej pracy i analitycznego myślenia. Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie. Bogaty system benefitów pozapłacowych.  Karta Multisport. Prywatna opieka medyczna. Ubezpieczenie grupowe. Owoce i soki. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Praca w przyjaznym środowisku. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Doradca Klienta - Gastronomia Lubisz wino? My też! Faktoria Win to innowacyjny i szybko rosnący projekt Grupy Eurocash, promujący kulturę picia wina i rozwijający handel winem w Polsce.  Faktoria Win a’la carte zajmuje się zaopatrzeniem restauracji, hoteli i kawiarni w najwyższej jakości wina, dostosowane do potrzeb sprzedażowych klientów oraz kart dań. Obecnie naszych win można skosztować już w ponad 1000 lokali w Polsce!  Aktualnie poszukujemy entuzjasty sprzedaży, który razem z nami weźmie udział w dalszym podbijaniu rynku wina na stanowisku: Co musisz mieć i wiedzieć? Posiadać doświadczenie na stanowisku związanym ze sprzedażą dla klientów z branży gastronomicznej Zamiennie do powyższego - kilka lat doświadczenia na stanowisku kelnera/kierownika sali/menadżera lokalu gastronomicznego lub podobnym w gastronomii Być otwartym na zdobywanie nowej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji zawodowych Posiadać motywację do działania i być nastawionym na sukces Posiadać czynne prawo jazdy kat. B oraz znajomość pakietu MS Office Być osobą dyspozycyjną i gotową do pracy w terenie – praca jest bardzo mobilna Co dla Ciebie mamy? Udział w najszybciej rozwijającym się projekcie z dziedziny sprzedaży wina w Polsce Konkrety i benefity – umowę o pracę na pełny etat, bogaty pakiet benefitów (np. intensywne szkolenia winiarskie, karty sportowe, opieka medyczna, paczki i bony na święta, bilety na wydarzenia kulturalne, atrakcje dla dzieci pracowników, imprezy integracyjne, program stypendialny) Niezbędne narzędzia pracy: auto służbowe, telefon, tablet Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Pracownik Hali - Dział Kultura/Zabawki Obecnie poszukujemykandydatów i kandydatek na stanowisko: Nastawienie na współpracę, Otwartość na potrzeby klienta, Zamiłowanie do produktu. Profesjonalnym przyjęciem i obsługą klienta dbając o dobre relacje, Obsługą i doradzaniem klientom produktów odpowiednich do ich potrzeb, Dbałością o produkty i ich oznaczenia.  Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Tczew Zastępca Kierownika Sklepu RTV-AGD-IT Neonet S.A. jest firmą prężnie działającą w handlu detalicznym, hurtowym i internetowym. Opierając się na wspólnych staraniach i doświadczeniach Naszych Pracowników, tworzymy najkorzystniejszą ofertę handlową sprzętów RTV, AGD, IT w Polsce. Weź udział w rekrutacji i dołącz do najlepszych!CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY? doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków wykształcenia minimum średniego, preferowane wyższe umiejętności zarządzania i motywowania podległego zespołu silnej motywacji osiągnięć i sukcesów zorientowania na osiąganie wyznaczonych celów wysokich umiejętności  sprzedażowych samodzielności w działaniu otwartości na zmiany mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku (w zarządzaniu sklepem /lokalem gastronomicznym /placówką usługową itp.) CO OFERUJEMY? umowę o pracę w nowoczesnej Firmie bardzo atrakcyjne wynagrodzenie: wysoką podstawę + atrakcyjny system premiowy! pakiet dodatkowych benefitów (m.in.: karta Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe) szkolenia rozwijające kompetencje menadżerskie, umiejętności sprzedażowe i wiedzę produktową (min.: szkolenia stacjonarne, e-learningi i szkolenia prowadzone przez producentów i dostawców) możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w nowocześnie zarządzanej firmie z Centralą we Wrocławiu Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Financial Controller / Supply Chain EE - Gdansk Podsumowanie / Job summary: In the position of European Supply Chain Controller, you take a crucial role in the Management of our business in Eastern Europe. The role has a dual focus on the financial processes and the bookkeeping on the one hand and on processes within the Supply Chain on the other hand. Kogo szukamy / Profile description: Financial background on a Msc levelLanguages Polish and EnglishKnowledge of and experience in international Supply ChainDeep knowledge of the Polish transfer pricing regulationsStrong communicative skillsFlexible for travellingTeam player with drive for resultAmbitious and eagerLeadership skills Opis stanowiska / Job description: Finance tasksRecognised financial accounting experience in Polish GAAP (including Tax)Monitoring business on performance management, budgeting, reporting and ad hoc analysisDrive product line and business profitability analysis, opportunity identification, and actionsDevelop tools to improve transparency on pricing, margin and profitability dynamics, and to drive operational behaviour and actionsProven track record in collectionStrong understanding of P&L, working capital, cash and balance sheetMonitor effectiveness of European product- portfolio planningAdvisory role towards the Finance Director of the group on all Finance & Control related business issuesOperations tasksProcess analysis and improvementCost price analysis and improvementSafety and securityMonitoring hours and align staffing needs with actual attendanceImprovement of productivityOther tasksAbsenteeism including reporting and contact with government institutesRecruitmentAppraisals Oferujemy / We offer: working for an international oriented leading company in inspiring and challenging work environmentcompetitive salary and bonus package Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdynia Młodszy Księgowy/ Młodsza Księgowa z jęz. niemieckim Manpower (Agencja zatrudnienia - numer certyfikatu 412) to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Obecnie dla jednego ze swoich Klientów poszukuje osób na stanowisko: Wymagania: Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. poziom B2) Wykształcenie wyższe na kierunku Księgowość, Finanse lub Rachunkowość Silne umiejętności analityczne Umiejętność wnikliwego przetwarzania danych Proaktywna postawa w rozwiązywaniu codziennych wyzwań Dobre umiejętności komunikacyjne Zdolności do pracy w zespole Umiejętność dostosowania się do szybko zmieniającej się sytuacji Znajomość programów klasy ERP będzie dodatkowym atutem Bardzo dobra znajomość programu Excel Zadania: Przetwarzanie/ wprowadzanie faktur do systemu Praca w programie SAP Księgowanie płatności przychodzących Tworzenie/ edytowanie dostawców Odpowiadanie na e-mailowe zapytania (wewnętrzne i zewnętrzne) Komunikacja z dostawcami/ klientami w języku niemieckim Fakturowanie Wymagania: Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. poziom B2) Wykształcenie wyższe na kierunku Księgowość, Finanse lub Rachunkowość Silne umiejętności analityczne Umiejętność wnikliwego przetwarzania danych Proaktywna postawa w rozwiązywaniu codziennych wyzwań Dobre umiejętności komunikacyjne Zdolności do pracy w zespole Umiejętność dostosowania się do szybko zmieniającej się sytuacji Znajomość programów klasy ERP będzie dodatkowym atutem Bardzo dobra znajomość programu Excel Oferta: Codzienny kontakt z językiem niemieckim Możliwość awansu w strukturach dynamicznie rozwijającej się firmy Codzienny kontakt ze środowiskiem międzynarodowym Umowa o pracę Miesięczna premia za wyniki Benefity pozapłacowe (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, bilety do kina, kupony do różnych sklepów) Przyjazna atmosfera pracy Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Pielęgniarka / Pielęgniarz Medycyny Pracy Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie. Ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej. Naszym celem jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów. Są nas tysiące. Dołącz do nas!   Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z lekarzem Medycyny Pracy przygotowywanie Pacjenta do badań lekarskich przygotowywanie i nadzór nad dokumentacją medyczną Pacjenta przygotowywanie gabinetów do pracy Jeśli: posiadasz wykształcenie kierunkowe – pielęgniarstwo oraz aktualne prawo wykonywania zawodu dobrze czujesz się pracując w zespole interesujesz się medycyną pracy cenisz sobie wolne weekendy oraz święta jesteś osobą uśmiechniętą, optymistyczną i cechuje Cię chęć niesienia pomocy Zapraszamy do składania aplikacji! Wiecej informacji na temat firmy: www.medicover.pl Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Położna / Położny Współpraca z nami to dostęp do wysokiej jakości sprzętu medycznego, nowoczesnych gabinetów oraz benefitów, które poprawią Twój komfort życia.Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z Lekarzem Ginekologiem przygotowywanie Pacjentki do badań lekarskich wykonywanie badania KTG pobieranie cytologii przygotowywanie i nadzór nad dokumentacją medyczną Pacjentki przygotowywanie gabinetów do pracy Jeśli: posiadasz wykształcenie kierunkowe – położnictwo oraz aktualne prawo wykonywania zawodu umiesz pobierać cytologię chcesz pracować w firmie o międzynarodowych standardach jesteś osobą nastawioną na rozwój i podnoszenie kwalifikacji dobrze czujesz się pracując w zespole Ta oferta jest dla Ciebie!Zapraszamy do składania aplikacji! Wiecej informacji na temat firmy: www.medicover.pl Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Tczew Kierownik Kina Helios S.A. poszukuje do kina w Tczewie osób chętnych do pracy na stanowisku:Wymagania: wykształcenie wyższe mile widziane wykształcenie techniczne, preferowane informatyczne, elektroniczne, elektroakustyczne, elektryczne umiejętności w kierowaniu i motywowaniu pracowników gotowość do pracy w systemie zmianowym bardzo dobra organizacja pracy biegła znajomość pakietu MS Office pełna dyspozycyjność otwartość na zmiany, operatywność, kreatywność zdolności interpersonalne odporność na stres wysoka kultura osobista mile widziane uprawnienia SEP do 1 KV Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Straszyn k/Gdańska, koło obwodnicy SPECJALISTA DS. WSPARCIA SPRZEDAŻY (ANALITYK) Raben Logistics Polska Sp. z o.o. Masz wysoko rozwinięte zdolności logicznego myślenia, analizy i syntezy danych Umiejętnie posługujesz się programem MS Excel Lubisz kreatywne i ambitne zadania. Masz zdolności negocjacyjne Wykazujesz się umiejętnością pracy pod presją czasu i odpornością na stres. Posiadasz doświadczenie w sprzedaży oraz znasz język angielski na poziomie umożliwiającym komunikację - mile widziane. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę plus jasny system premiowy (godz. 8 – 16, wolne weekendy i święta). Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, rozwijającej się, lidera w branży logistycznej. Możliwość rozwoju ścieżki zawodowej Pracę w zgranym zespole, w przyjaznej atmosferze. Benefity, dzięki którym życie jest przyjemniejsze (karta Multisport, dofinansowanie do wypoczynku, karnety do kina, bony świąteczne, imprezy integracyjne). Codziennie świeże owoce i kawę. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Specjalista Projektowania i Optymalizacji Sieci Radiowej Jesteśmy pierwszą i największą w Polsce firmą zajmującą się planowaniem, budową i obsługą współdziałających sieci radiowych Orange i T-Mobile. Oferujemy usługi największym operatorom w kraju, zapewniając im optymalną bazę technologiczną do konkurowania. Wdrażamy innowacyjne technologie i dbamy o efektywność kosztową dla naszych klientów przy zachowaniu wysokiej jakości. Naszym pracownikom zapewniamy unikalne możliwości rozwoju zawodowego i atrakcyjne warunki zatrudnienia. Wyrazem uznania dla wysokiej jakości polityki personalnej, przyjaznej kultury organizacyjnej oraz rozwiązań służących podnoszeniu kwalifikacji pracowników w NetWorkS! jest przyznane nam godło Inwestor w Kapitał Ludzki. W chwili obecnej poszukujemy osób na stanowisko: Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Sopot Php developer Lobo HR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi. Wraz z Klientem, ogólnopolską firmą zajmującą się branżą finansowo-ubezpieczeniową, poszukujemy osoby na stanowisko PHP Developer.Czego oczekujemy? Biegła znajomość PHP 5.6 /7. Biegła znajomość baz danych MySQL. Bardzo dobra znajomość JavaScript Dobra znajomość CSS3, HTML5. Umiejętności korzystania z Git. Samodzielności i zaangażowania. Mile widziana znajomość frameworka Zend 2. Oferujemy: Udział w ciekawych i nowoczesnych projektach. Domową atmosferę w gronie młodych, pełnych pomysłów osób. Dofinansowanie do obiadów. Wyjazdy integracyjne i konferencje. Kartę Multisport.  Ubezpieczenie grupowe. Opiekę medyczną. Szkolenie wprowadzające. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Doradca Klienta Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Kierowca kat. C Idealny kandydat powinien: posiadać prawo jazdy kat. C (wymagane świadectwo kwalifikacyjne na przewóz rzeczy i karta kierowcy); posiadać elektroniczną kartę kierowcy; mieć wykształcenie min. zawodowe; cechować się dokładnością, odpowiedzialnością, uczciwością; bardzo dobrze organizować pracę własną; posiadać umiejętność pracy pod presją czasu; być dyspozycyjnym; mile widziane będzie doświadczenie w pracy jako kierowca w branży spożywczej. Na tym stanowisku zapewniamy: umowę o pracę i terminowe wynagrodzenia; wynagrodzenie 3800 - 4000 zł netto; stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej; pakiet socjalny: bony i paczki świąteczne, dofinansowanie do kolonii dla dzieci pracowników, grupowe ubezpieczenie na życie i inne. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdynia, ul. Obrońców Wybrzeża 10/14 Lekarz Stomatolog Oferujemy: ścisłą współpracę z innymi specjalistami, pracę na 4 ręce z wykwalifikowanym personelem, wsparcie Kierownika Centrum, dobrą organizację pracy, koordynowaną opiekę nad pacjentem opartą o międzynarodowe standardy kliniczne, gabinety wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny m.in mikroskopy, kamery wewnątrzustne, skanery, współpracę w oparciu o kontrakt gospodarczy lub umowę zlecenie, godziny pracy do ustalenia indywidualnego, benefity (prywatna opieka medyczna dla Ciebie przy zatrudnieniu powyżej 80 godz. miesięcznie. Medicover_Benefits, bezpłatny dostęp do platformy MedicoverGO oferującej indywidualne plany dietetyczne i treningowe, możliwość skorzystania z szerokiej oferty akcji profilaktycznych), możliwość pracy w ambitnym, doświadczonym zespole, w innowacyjnej organizacji o wiodącej pozycji rynkowej. Jeśli: zajmujesz się stomatologią ogólną/zachowawczą, ukończyłeś kurs z ochrony radiologicznej, cenisz dobrą organizację pracy i wysokie standardy obsługi pacjenta, chcesz pracować na najnowszym sprzęcie i poznawać nowinki technologiczne w stomatologii Ta Oferta jest dla Ciebie! Zapraszamy do składania aplikacji! Wiecej informacji na temat firmy: www.medicover.pl Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Junior PHP Developer Lobo HR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi. Dla naszego Klienta, jednej z największych firm, która tworzy nowatorskie rozwiązania dla branży e-commerce, poszukujemy do długofalowej współpracy:Oczekujemy: Komercyjnego doświadczenie w realizacji projektów w technologii PHP, Znajomość mySQL, PostgreSQL oraz noSQL: MongoDB, Elastic Search, Umiejętność korzystania z systemu kontroli wersji Git, Znajomości angielskiego umożliwiająca posługiwanie się dokumentacją techniczną, Mile widziana znajomość frameworków dostępnych na rynku. Oferujemy: Szkolenia wewnętrze, Możliwość udziału w konferencjach branżowych, Kartę Multisport, Ubezpieczenie grupowe, Opiekę medyczną, Pracę w ciekawych, złożonych technologicznych projektach, Stabilne zatrudnienie, długofalową współpracę, Pracę w profesjonalnym zespole i sympatycznej atmosferze, Realną perspektywę awansu. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Software test engineer Lobo HR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi. Aktualnie dla naszego międzynarodowego klienta, realizującego projekty z zakresu zapewnienia bezpieczeństwa, kontroli dostępu i automatyki budynkowej szukamy osoby na stanowisko: Oczekiwania: Znajomość conajmniej jednego z  języków skryptowych: Visual Basic, Python, Java Script Mile widziana znajomość języka C# i technologi .NET Znajomość narzędzi wspierających testy automatyczne (np. Selenium/Squish) standardów kodowania h.264, h.265, protokołów TCP/UTD, RTSP będzie dodatkowym atutem Oferujemy: Umowę na pełen etat Elastyczne godziny pracy Twoje zdrowie z LuxMedem Kondycję z Multisportem Dietę z Sodexo Rozwój z licznymi programami szkoleniowymi Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdynia Pracownik biurowy – branża logistyczna Manpower to globalna firma o prawie 70 letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku Manpower obecny jest od 2001 roku i obecnie posiada prawie 35 oddziałów w całym kraju. Rolą Manpower jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Nasi kandydaci nie ponoszą żadnych opłat, nic nie ryzykują. Mogą za to wiele zyskać - profesjonalne doradztwo oraz wymarzoną pracę. Obecnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy osób na stanowisko: Wymagania: Bardzo dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację - warunek konieczny Mile widziana znajomość języka duńskiego/norweskiego/fińskiego/szwedzkiego Mile widziani studenci kierunków studiów związanych z logistyką Doświadczenie w obsłudze klienta Zadania: Obsługa systemów wewnętrznych firmy Obsługa klienta w języku polskim i angielskim Prace administracyjne Wymagania: Bardzo dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację - warunek konieczny Mile widziana znajomość języka duńskiego/norweskiego/fińskiego/szwedzkiego Mile widziani studenci kierunków studiów związanych z logistyką Doświadczenie w obsłudze klienta Oferujemy: Pracę w firmie będącej liderem w branży logistycznej Zatrudnienie w okresie 15/06/2018-30/09/2018 - idealna praca dla studenta Możliwość zatrudnienia za pośrednictwem firmy po zakończeniu okresu wakacyjnego Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Możliwość skorzystania z pakietu benefitów - karta Multisport, ubezpieczenie na życie, pakiet opieki zdrowotnej Atrakcyjny widok z okien biura :) Agencja pracy nr 412Prosimy o załączenie klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 68, 00-838 Warszawa, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z ManpowerGroup oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania." Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Tczew Samodzielna/ny Księgowa/wy Obecnie dla jednego z naszych Klientów, dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmy produkcyjnej, zlokalizowanej w Tczewie, poszukujemy zmotywowanych do rozwoju, doświadczonych Kandydatów na stanowisko Samodzielnej/go Księgowej/go. Opis stanowiska Do zadań osoby na powyższym stanowisku należeć będzie: Bezpośrednia współpraca z Managerem Finansowym. Kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi. Nadzorowanie właściwego obiegu, kompletowania, przechowywania i archiwizacji dokumentów księgowych. Wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego. Dokonywanie rozliczeń operacji księgowych, weryfikacja i uzgadnianie sald. Sporządzanie deklaracji podatkowych i statystycznych. Roczne zamykanie ksiąg rachunkowych i sporządzanie sprawozdań finansowych. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, BANK). Prowadzenie ewidencji i rozliczeń Środków Trwałych. Sporządzanie dodatkowych analiz i zestawień na potrzeby raportowania zgodnego z US GAAP. Wymagania Od kandydatów oczekujemy: wykształcenia wyższego kierunkowego (finanse, rachunkowość, ekonomia), min 4-letniego doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku (mile widziane w firmie produkcyjnej). Praktyczna znajomość przepisów podatkowych (VAT, CIT, SEZ) oraz regulacji księgowych związanych z działalnością firmy (mile widziane) produkcyjnej. Znajomość aspektów związanych z prowadzeniem i kompletowaniem dokumentacji księgowej. Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu ksiąg lub odpowiedzialności za dany obszar księgowy w firmie. Umiejętność sporządzania analiz. Znajomość Polskiej Ustawy o Rachunkowości - praktyczna znajomość aktualnych przepisów podatkowych i zasad rachunkowości. Mile widziana znajomość standardów US GAAP. Od kandydatów oczekujemy również co najmniej dobrej znajomości języka angielskiego. Bardzo dobre znajomości Excel’a oraz znajomości zintegrowanego systemu informatycznego klasy ERP (mile widziany system SAP). Cenione u Kandydata będą także: skrupulatność, bardzo dobra organizacja pracy, postawa pro-aktywna, otwartość w komunikacji i asertywność. Nasz Klient oferuje Samodzielne, eksperckie stanowisko. Możliwości rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie o wysokiej kulturze organizacyjnej. Udział w ciekawych projektach związanych z rozwojem firmy. Przyjazne warunki pracy. Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów. Jeśli jesteś otwarty/a na zmianę i chcesz dowiedzieć się więcej o tej ofercie i jej możliwościach - nie czekaj, prześlij swoje CV jeszcze dziś! (wersja angielska). Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Specjalista w dziale umów z językami obcymi Masz dość pracy w customer service? Jeśli chcesz używać języków obcych na codzień w pracy, ale nie chcesz pracować w customer service, ta oferta jest stworzona dla Ciebie!. Nasz klient -globalna firma zajmująca się produkcją i sprzedażą sprzetu biurowego - poszukuje osób z bardzo dobrą (B1+ min.) znajomością jednego z języków: szwedzki, norweski, węgierski, holenderski, duński, fiński, turecki Jaka będzie Twoja rola? Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za administrowanie kontraktami w wybranym języku. Twoja praca będzie polegać na sprawdzaniu poprawności danych i zgodności z wytycznymi firmy, wprowadzaniu poprawek i współpracy z działem sprzedaży. Ze względu na międzynarodowe środowisko pracy poszukujemy osób z dobra znajomością języka angielskiego. Doświadczenie w pracy z kontraktami nie jest wymagane, ale będzie dodatkowym atutem! Co oferujemy w zamian? Atrakcyjne wynagrodzenie i dodatkowe benefity (prywatna opieka medyczna, karta multisport, imprezy firmowe) oraz stabilne zatrudnienie od czerwca 2018. W związku z tworzeniem się nowej jednostki firmy możesz mieć wpływ na ostateczny kształt nowego centrum biznesowego w Gdańsku i skorzystać z wielu możliwości rozwoju. Let us give you the chance to gain experience! Apply! Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Software development engineer Lobo HR (no.7502) is an international recruitment agency that stands out an excellent customer service, providing professional services with the highest quality, using modern and precise solutions. Lobo HR supports their partners in projects related to human resources management. Lobo HR offers actions related to recruitment, staff outsourcing, training, audits and broad consulting HR.For our Client, a global technology leader in the fast growing electronically security industry, we are looking for:Requirements: At least Bachelor of Science in Computer Science, Software Engineering or relevant 2 year of experience developing server applications in C++ or C# Strong knowledge of C++, including recent language updates Experience with multi-threaded server applications and concurrency models Strong familiarity with version management tools and defect management tools within Windows environments Experience working with databases such as Microsoft SQL Server Good written and verbal communication skills Enjoy working on collaborative team Excellent problem solving and troubleshooting skills Assertive and respectful in technical debate discussions Good written and verbal English communication skills Desired experience: Visual Studio Working with open source projects Multiple languages and paradigms REST APIs Azure or other cloud platforms Agile development Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdynia Recepcjonista/tka Manpower (Agencja zatrudnienia - numer certyfikatu 412) to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Obecnie dla jednego ze swoich Klientów poszukuje osób na stanowisko: Wymagania: Znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych Zdolności komunikacyjne Dostępność do pracy w pełnym wymiarze godzin, od poniedziałku do piątku Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację - warunek konieczny Zaangażowanie w powierzane zadania oraz dobra organizacja pracy Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem Zadania: Obsługa gości odwiedzających firmę Odbieranie połączeń telefonicznych i kierowanie ich do właściwych osób w organizacji Kontakt z kurierami oraz ewidencja poczty przychodzącej i wychodzącej Kontakt z dostawcami artykułów biurowych oraz spożywczych Współpraca z wewnętrznymi działami firmy Wykonywanie zadań zlecanych ad-hoc przez przełożonego Dbanie o wizerunek firmy i recepcji Przestrzeganie przepisów, zasad i procedur obowiązujących w firmie Wykonywanie prac administracyjno-biurowych Wymagania: Znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych Zdolności komunikacyjne Dostępność do pracy w pełnym wymiarze godzin, od poniedziałku do piątku Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację - warunek konieczny Zaangażowanie w powierzane zadania oraz dobra organizacja pracy Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem Oferta: Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu Po okresie ok. 4 miesięcy możliwość zatrudnienia bezpośrednio przez firmę Ciekawa praca w przyjaznym i bezpiecznym środowisku pracy Doświadczenie w środowisku międzynarodowym w rozwijającej się firmie Możliwość korzystania z benefitów: karta Multisport, ubezpieczenie na życie, pakiet opieki zdrowotnej Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami, których profil zawodowy najlepiej odpowiada charakterowi stanowiska. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk, Kwidzyn Kontroler jakości Exact Systems S.A. jest dynamicznie rozwijającą się firmą z branży Sorting & Rework. Od roku 2004 konsekwentnie budujemy swoją pozycję czołowego dostawcy rozwiązań jakościowych dla branży motoryzacyjnej, producentów sprzętu AGD i przemysłu elektronicznego. Swoje usługi świadczymy na terenie Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Belgii, Holandii, Czech, Słowacji, Rumunii, Węgier, Turcji, Chin oraz Rosji. Naszymi Klientami w Polsce są wiodące koncerny przemysłowe, dla których każdego dnia zlecenia realizuje ponad 5 000 Kontrolerów Jakości Exact Systems S.A. W związku z dynamicznym rozwojem obecnie poszukujemy kandydatów/kandydatki do współpracy w roli: Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Słupsk, Gdańsk Kierownik Salonu Łazienek Jesteśmy rozwijającą się Spółką, należącą do MSG Michał Sołowow Group, która daje szerokie możliwości rozwoju w procesie tworzenia i budowania nowoczesnej firmy. W Grupie znajdują się także inne znane marki tj.: Barlinek, Komfort, North Food (North Fish), Synthos, Cersanit, Homla i inne. Nasza firma powstała w 2015 roku, jako sieć salonów z kompleksowym wyposażeniem łazienek tworząc nowy model biznesowy. Wyróżniamy się starannie wyselekcjonowanym asortymentem produktów i usług, jednocześnie utrzymujemy wysokie, jednolite standardy. Zmieniamy się nieustannie, nowe doświadczenia doskonalą nasze umiejętności i tworzą lepszą jakość oferowanych usług. Najważniejsza jest dla nas satysfakcja Klienta oraz wzajemna owocna współpraca, oparta na zaufaniu i partnerskich relacjach. Jeżeli Twoim powołaniem jest praca w sprzedaży, potrafisz dobrze zarządzać zespołem i rozumiesz potrzeby klienta oraz biznesu, to z przyjemnością włączymy Cię do naszego zespołu na stanowisko:Główne zadania Kierowanie i nadzorowanie pracy Salonu Komfort Łazienki zgodnie z wewnętrznymi standardami. Zarządzanie powierzonym kilkuosobowym zespołem pracowników. Realizowanie założonych celów sprzedażowych i marżowych. Aktywne wsparcie i obsługa klienta. Dbanie o zachowanie standardów ekspozycyjnych. Ścisła współpraca z Regional Managerem w zakresie funkcjonowania i rozwijania Salonu. Budowanie wizerunku salonu oraz dbanie o ekspozycję produktów. Oferujemy Budujemy długotrwałe relacje – zatrudniamy na umowę o pracę. Przedstawiamy jasny i atrakcyjny system premiowy. Przygotowujemy do zadań – szkolimy i dostarczamy narzędzia. Monitorujemy rozwój i wspieramy go –  poprzez współpracę z Regional Managerem, spotkania rozwojowe, konferencje itp. Dajemy możliwość wdrażania własnych pomysłów i tworzenia z nami nowej marki. Najlepszym przedstawiamy opcje awansu. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdynia Team Leader z językiem niemieckim LUB angielskim Manpower (Agencja zatrudnienia - numer certyfikatu 412) to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Obecnie dla jednego ze swoich Klientów poszukuje osób na stanowisko: Zadania na stanowisku: Kierowanie zespołem 15-20 pracowników Customer Service Zarządzanie codziennymi zadaniami zespołu Prowadzenie spotkań zespołu Zarządzanie rozwojem podległych pracowników i ich merytoryczne wsparcie Zarządzanie zespołem w celu spełnienia wszystkich ustalonych SLA / KPI Komunikacja z klientami i zapewnienie rozwiązania zapytań klientów Monitorowanie, rejestrowanie, analizowanie i raportowanie działań, trendów, wyników i zaleceń odnoszących się do wydajności zespołu Kwalifikacje: Biegła znajomość języka angielskiego LUB niemieckiego Minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem (co najmniej 10 osób) w branży CS Umiejętność zarządzania ludźmi Doskonała umiejętność rozwiązywania problemów z dbałością o szczegóły Efektywne zarządzanie czasem i określanie priorytetów Doskonałe umiejętności komunikacji pisemnej i ustnej Silne umiejętności interpersonalne i przywódcze Wielozadaniowość i umiejętność szybkiego przystosowania się do zmian Doświadczenie w branży turystycznej będzie atutem Oferujemy: Pracę dla Najlepszego Pracodawcy 2017 roku według Aon Best Employer Survey Świetne biuro w pobliżu stacji SKM Gdynia Redłowo Pracę dla międzynarodowego klienta i udział w rozwoju zespołu Codzienny kontakt z międzynarodowym środowiskiem Bnefity pozapłacowe (możesz wybierać spośród wielu opcji: karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, kupony na benzynę, bilety do kina, kupony do różnych sklepów itp.) Szeroki zakres możliwości rozwoju i szkoleń (w tym umiejętności miękkie, kursy komputerowe i językowe) Przyjazną atmosferę pracy Owocowe poniedziałki Zadania na stanowisku: Kierowanie zespołem 15-20 pracowników Customer Service Zarządzanie codziennymi zadaniami zespołu Prowadzenie spotkań zespołu Zarządzanie rozwojem podległych pracowników i ich merytoryczne wsparcie Zarządzanie zespołem w celu spełnienia wszystkich ustalonych SLA / KPI Komunikacja z klientami i zapewnienie rozwiązania zapytań klientów Monitorowanie, rejestrowanie, analizowanie i raportowanie działań, trendów, wyników i zaleceń odnoszących się do wydajności zespołu Kwalifikacje: Biegła znajomość języka angielskiego LUB niemieckiego Minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem (co najmniej 10 osób) w branży CS Umiejętność zarządzania ludźmi Doskonała umiejętność rozwiązywania problemów z dbałością o szczegóły Efektywne zarządzanie czasem i określanie priorytetów Doskonałe umiejętności komunikacji pisemnej i ustnej Silne umiejętności interpersonalne i przywódcze Wielozadaniowość i umiejętność szybkiego przystosowania się do zmian Doświadczenie w branży turystycznej będzie atutem Oferujemy: Pracę dla Najlepszego Pracodawcy 2017 roku według Aon Best Employer Survey Świetne biuro w pobliżu stacji SKM Gdynia Redłowo Pracę dla międzynarodowego klienta i udział w rozwoju zespołu Codzienny kontakt z międzynarodowym środowiskiem Bnefity pozapłacowe (możesz wybierać spośród wielu opcji: karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, kupony na benzynę, bilety do kina, kupony do różnych sklepów itp.) Szeroki zakres możliwości rozwoju i szkoleń (w tym umiejętności miękkie, kursy komputerowe i językowe) Przyjazną atmosferę pracy Owocowe poniedziałki Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Słupsk Sprzedawca w Sklepie Firmowym T-Mobile Jeśli: posiadasz nieprzeciętny potencjał handlowy poparty doświadczeniem i sukcesami w sprzedaży produktów i/lub usług łatwo nawiązujesz kontakty międzyludzkie umiesz współpracować w zespole jesteś silnie zorientowany na zrealizowanie wyniku masz w sobie dużo energii i inicjatywy pragniesz osiągnąć sukces jesteś pewna/y siebie i elastyczna/y w myśleniu dobrze znasz pakiet MS Office posiadasz minimum średnie wykształcenie Dołącz do T-Mobile! Dlaczego? Bo nasi Sprzedawcy mają lepiej! Twoją rolą będzie: sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez operatora T-Mobile Polska S.A. realizacja indywidualnych planów sprzedażowych profesjonalna obsługa Klientów T-Mobile budowanie przewagi rynkowej poprzez posprzedażną obsługę abonentów Sieci T-Mobile Naszym przyszłym pracownikom gwarantujemy najlepsze warunki do osiągania wyników i rozwoju oraz doskonalą atmosferę pracy.  Przekonaliśmy Cię? Nie czekaj! Aplikuj już dziś! Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk KONSTRUKTOR-TECHNOLOG KADŁUBOWY W związku z rozwojem działalności, Stocznia WISŁA - jedna z wiodących firm polskiego sektora stoczniowego, obecna na rynkach międzynarodowych - poszukuje do pracy osoby na stanowisko: WYMAGANIA: wykształcenie wyższe techniczne, preferowany kierunek Oceanotechnika 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży znajomość technologii budowy statków umiejętność pracy w systemach CAD i podstawowych aplikacjach biurowych dokładność i dobra organizacja pracy znajomość języka angielskiego (język niemiecki będzie dodatkowym atutem) umiejętność pracy w zespole OFERUJEMY: stabilne zatrudnienie - umowa o pracę samodzielną i pełną wyzwań pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej udział w realizacji ciekawych i ambitnych projektów, w środowisku międzynarodowym możliwość rozwoju osobistego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych atrakcyjne warunki wynagradzania pakiet medyczny Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Regionalny Inżynier Sprzedaży (przemysł) Twoja następna firma Skandynawski, dynamicznie rozwijający się producent wysokiej jakości systemów rurociągowych oraz instalacji dedykowanych do przemysłu oraz budownictwa. Jest to bardzo znana i ceniona marka na rynku polskim oraz za granicą. Twoje następne stanowisko Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów przemysłowych. Regionalny Inżynier Sprzedaży będzie odpowiedzialny za badanie potrzeb, kompleksowe doradztwo techniczne, prowadzenie rozmów handlowych i prezentacji, przygotowywanie ofert oraz spotkania w klientami. Wśród klientów znajdują się zakłady produkcyjne w regionie Polski Północnej (woj. pomorskie, kujawsko-pomorskie, zachodnio-pomorskie). Nowo zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za promowanie marki wśród klientów, przygotowywaniu raportów z bieżącej działalności oraz udział w wydarzeniach branżowych. Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces? Poszukujemy osób z doświadczeniem w sprzedaży w branży technicznej, preferowana branża: rury, instalacje, zawory, systemy sterowania, pomiarowe i/lub pokrewne. Poszukiwana osoba powinna umieć badać potrzeby klienta i zaproponować produkt zgodny z oczekiwaniami klientów. Wykształcenie wyższe techniczne będzie atutem, np. inżynieria środowiska, ochrona środowiska, mechanika i budowa maszyn, inżynieria produkcji, energetyka, ciepłownictwo, chemia. Co najmniej komunikatywna znajomość języka angielskiego jest wymagana. Szansę sprawdzenia się na tym stanowisku ma osoba dobrze zorganizowana, zorientowana na biznes i na realizację celów, chętna do rozwoju oraz gotowa do wyjazdów służbowych. Co zyskujesz? Nasz Klient oferuje stabilną pracę dla znanej i dużej firmy z produktami bardzo dobrej jakości, samodzielność, liczne szkolenia, udział w ciekawych i innowacyjnych projektach, atrakcyjne wynagrodzenie, pakiet dodatkowych benefitów oraz wszelkie narzędzia do pracy. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Specjalista w dziale umów z językami obcymi Masz dość pracy w customer service?  Jeśli chcesz używać języków obcych na codzień w pracy, ale nie chcesz pracować w customer service, ta oferta jest stworzona dla Ciebie!.  Nasz klient -globalna firma zajmująca się produkcją i sprzedażą sprzetu biurowego - poszukuje osób z bardzo dobrą (B1+ min.) znajomością jednego z języków: niemiecki, włoski, francuski.  Jaka będzie Twoja rola? Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za administrowanie kontraktami w wybranym języku. Twoja praca będzie polegać na sprawdzaniu poprawności danych i zgodności z wytycznymi firmy, wprowadzaniu poprawek i współpracy z działem sprzedaży.  Ze względu na międzynarodowe środowisko pracy poszukujemy osób z dobra znajomością języka angielskiego.  Doświadczenie w pracy z kontraktami nie jest wymagane, ale będzie dodatkowym atutem! Co oferujemy w zamian? Atrakcyjne wynagrodzenie i dodatkowe benefity (prywatna opieka medyczna, karta multisport, imprezy firmowe) oraz stabilne zatrudnienie od czerwca 2018. W związku z tworzeniem się nowej jednostki firmy możesz mieć wpływ na ostateczny kształt nowego centrum biznesowego w Gdańsku i skorzystać z wielu możliwości rozwoju. Let us give you the chance to gain experience! Apply! Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Tczew Operator produkcji (bez doświadczenia) Manpower (Agencja zatrudnienia - numer certyfikatu 412) to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Obecnie dla jednego ze swoich Klientów poszukuje osób na stanowisko: Wymagamy: Gotowości do pracy w 12h systemie zmianowym Dokładności Rzetelności, odpowiedzialności Chęci do długoterminowej współpracy Lokalizacja: Tczew - zwrot kosztów dojazdu z okolicznych miejscowościOferujemy: Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: podstawa + realna do osiągnięcia premia Zwrot kosztów dojazdu Dofinansowanie do obiadów Pełną odzież roboczą Wynagrodzenie zawsze na czas Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie będącej liderem w branży Możliwość zatrudnienia bezpośrednio przez naszego klienta Wymagamy: Gotowości do pracy w 12h systemie zmianowym Dokładności Rzetelności, odpowiedzialności Chęci do długoterminowej współpracy Obowiązki na stanowisku: Prace produkcyjne nieobciążające fizycznie Dokładna weryfikacja poprawności i jakości wyprodukowanych detali Zaznaczamy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Magazynier (m/k) doświadczenie w pracy w magazynie,dyspozycyjność i chęć do pracy,umiejętność pracy w zespole,mile widziana książeczka sanitarno-epidemiologiczna.zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,podstawowe wynagrodzenie i premie miesięczne,pracę od poniedziałku do piątku w systemie zmianowym (8:00-16:00, 14:00-22:00),oferta dotyczy pracy tymczasowej. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdynia Technical Junior Project Manager Preparation activities relating to data migration events planned by the programme. Identifying and tracking prerequisites for the data migration. Identifying required resources for the data migration events. Contacting required resources line management to confirm their involvement. Collating resource information in a plan/roster format. Working with team members across and outside of the programme to confirm their state of readiness for the data migration events. Creation of change tickets in Remedy for each data migration event. Obtaining approvals for Remedy change tickets. Planning activities relating to data migration events planned by the programme. Project management and planning skills. Basic knowledge of Databases (Oracle DB or DB2). Basic knowledge of MS Project. Good knowledge of MS Excel. Knowledge of MS SharePoint. Knowledge of JIRA and Confluence. Experienced in incident, change and release management. Good knowledge of release and change management processes and tools. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk PHP Developer Lobo HR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi. Dla naszego Klienta, jednej z największych firm, która tworzy nowatorskie rozwiązania dla branży e-commerce, poszukujemy do długofalowej współpracy:Oczekujemy: Komercyjnego doświadczenie w realizacji projektów w technologii PHP, Znajomość mySQL, PostgreSQL oraz noSQL: MongoDB, Elastic Search, Umiejętność korzystania z systemu kontroli wersji Git, Znajomości angielskiego umożliwiająca posługiwanie się dokumentacją techniczną, Mile widziana znajomość frameworków dostępnych na rynku. Oferujemy: Szkolenia wewnętrze, Możliwość udziału w konferencjach branżowych, Kartę Multisport, Ubezpieczenie grupowe, Opiekę medyczną, Pracę w ciekawych, złożonych technologicznych projektach, Stabilne zatrudnienie, długofalową współpracę, Pracę w profesjonalnym zespole i sympatycznej atmosferze, Realną perspektywę awansu. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Pinczyn, k. Starogardu Gdańskiego Specjalista ds. HR Dynamicznie rozwijająca się firma poszukuje osoby na stanowisko: Opis stanowiska: Administracyjne, organizacyjne oraz merytoryczne wsparcie w obszarze HR dla menedżerów oraz pracowników, Współpraca w implementacji narzędzi HR, Działania związane z ubezpieczeniem pracowników oraz opieka medyczną, Wsparcie w realizacji procesów rekrutacyjnych, Dbałość o prawidłowy przepływ informacji. Wymagania: Wykształcenie wyższe kierunkowe, Doświadczenie na podobnym stanowisku, Znajomość "twardych" i "miękkich" zagadnień z obszaru HR, Znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, Znajomość pakietu MS Office, Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne, Kreatywność, samodzielność, Dobra organizacja pracy. Oferujemy:   Odpowiedzialną, stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, Umowę o pracę, Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od umiejętności, Możliwość rozwoju zawodowego w obszarze HR, Praca w rozwijającym się zespole, Pakiet medyczny. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Rusocin Sales Support Specialist - TSL doświadczenie na podobnym stanowisku,rozwinięte umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne,znajomość procesów spedycyjnych,dobra znajomość języka angielskiego,komunikatywność,dobra organizacja pracy własnej.atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia,stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,pracę w firmie o uznanej marce na rynku,niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop),szeroki pakiet świadczeń dodatkowych. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Sprzedawca w Sklepie Firmowym T-Mobile Jeśli: posiadasz nieprzeciętny potencjał handlowy poparty doświadczeniem i sukcesami w sprzedaży produktów i/lub usług łatwo nawiązujesz kontakty międzyludzkie umiesz współpracować w zespole jesteś silnie zorientowany na zrealizowanie wyniku masz w sobie dużo energii i inicjatywy pragniesz osiągnąć sukces jesteś pewna/y siebie i elastyczna/y w myśleniu dobrze znasz pakiet MS Office posiadasz minimum średnie wykształcenie Dołącz do T-Mobile! Dlaczego? Bo nasi Sprzedawcy mają lepiej! Twoją rolą będzie: sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez operatora T-Mobile Polska S.A. realizacja indywidualnych planów sprzedażowych profesjonalna obsługa Klientów T-Mobile budowanie przewagi rynkowej poprzez posprzedażną obsługę abonentów Sieci T-Mobile Naszym przyszłym pracownikom gwarantujemy najlepsze warunki do osiągania wyników i rozwoju oraz doskonalą atmosferę pracy.  Przekonaliśmy Cię? Nie czekaj! Aplikuj już dziś! Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Lębork Doradca ds. Sprzedaży i Usług Media Expert to największa sieć elektromarketów RTV, AGD, IT i multimediów w Polsce – poprzez 400 elektromarketów jesteśmy obecni w niemal 400 miastach na terenie całego kraju. Sieć zatrudnia ok. 7 tys. pracowników. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy pracowników na stanowisko: Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdynia Doradca Klienta Media Expert to największa sieć elektromarketów RTV, AGD, IT i multimediów w Polsce – poprzez 400 elektromarketów jesteśmy obecni w ponad 320 polskich miastach na terenie całego kraju. Sieć zatrudnia ponad 7 tys. pracowników. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy pracowników na stanowisko: Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdynia Kierownik Elektromarketu Media Expert to największa sieć elektromarketów RTV, AGD, IT i multimediów w Polsce – poprzez 400 elektromarketów jesteśmy obecni w niemal 400 miastach na terenie całego kraju. Sieć zatrudnia ok. 7 tys. pracowników. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy pracowników na stanowisko: Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Kierownik Elektromarketu Media Expert to największa sieć elektromarketów RTV, AGD, IT i multimediów w Polsce – poprzez 400 elektromarketów jesteśmy obecni w niemal 400 miastach na terenie całego kraju. Sieć zatrudnia ok. 7 tys. pracowników. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy pracowników na stanowisko: Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Doradca Klienta Media Expert to największa sieć elektromarketów RTV, AGD, IT i multimediów w Polsce – poprzez 400 elektromarketów jesteśmy obecni w ponad 320 polskich miastach na terenie całego kraju. Sieć zatrudnia ponad 7 tys. pracowników. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy pracowników na stanowisko: Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Konsultant ds. klientów Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Tczew JUNIOR MANUFACTURING CONTROLLER A week in the life of a Junior Manufacturing Controller depends on the cycle in which we are. You will participate in all tasks related to month closing – preparing analysis about production (input & output), volumes, inventory, costs, data for accruals etc. To your duties will belong monthly Intercompany reconciliations, support in issuing intercompany recharges. Additionally, you will prepare ad-hoc analysis and you will cooperate with other team members, included Departments out of Finance.Knowledge, Skills and Experience: Degree in finance or equivalent Strong analytical skills The ability to quickly and independently acquire knowledge Resistant to stress Intermediate level MS Office (mainly Excel) Experience with ERP systems Experience in Controlling will be asset B1/B2 level of English Interesting work in a friendly and safe environment in growing company Contract of employment Medical care Group life insurance Extra charge for commuting Extra charge for lunches The ability to use social fund Trainings Opportunity for professional development Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdynia IAM Support Specialist Location: Gdynia. Business trips: Occasional trips to Denmark/Finland/Sweden. Project language: English (required), Polish. Project length: 2,5 years + extension. Assignment type: B2B.  Working knowledge of Excel, Outlook and Sharepoint. Proficient in both spoken and written English is essential. Excellent communication skills. Nice to have: Experience from working with support / customer service  Experience from working with Access management / User administration. VBA and/or automation skills. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Słupsk Pracownik administracyjno - biurowy Jesteśmy grupą firm działającą od ponad 20 lat na rynku. Specjalizujemy się m.in. w produkcji drzewek i stroiszy bożonarodzeniowych, rekrutacją pracowników do pracy zagranicą, jak i pracowników z zagranicy do pracy w Polsce, projektach budowlanych.Wymagania: płynna znajomość języka angielskiego obsługa komputera w tym dobra znajomość pakietu MS Office dobre umiejętności organizacyjne oraz umiejętność samodzielnej pracy umięjętności komunikacyjne chęć podejmowania nowych wyzwań Oferujemy: atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od doświadczenia i osiągancyh wyników możliwość pracy w szybko rozwijającej się firmie, w przyjaznej atmosferze pracę w międzynarodowym środowisku możliwość rozwoju zawodowego Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Recruitment Team Leader Recruitment Team Leader has responsibility to manage recruitment team with a key role in the responding and securing delivery to customer satisfaction.   He/she participates and contributes to business by providing expected delivery (candidates) and by executing the staffing strategy. At the same time has the full responsibility for management and development of dedicated recruitment team - builds a team, provides direction, coaches and develops. An ideal candidate will demonstrate deep IT recruitment experience, customer facing skills and ability to lead the team.Requirements: MA/MS degree with 5 years of experience in IT Technical recruitment and customer facing role Familiarity with social networks such as LinkedIn, Goldenline, Facebook  Experience opening new accounts through recruiting efforts  Strong leadership, supervisory and organizational skills and ability to motivate people. Ability to focus and prioritize in a fast growing business environment. Excellent communication, negotiation and presentation skills Positive, enthusiastic, problem solving, creativity Fluency in English, other language as French or German is a plus Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Senior IT Recruiter NATEK has become one of the key players in IT outsourcing and consulting in CEE region and it has been so mainly thanks to our team acting as a true business partner to our prestige international customers as well as our IT consultants. In order to support our continuous growth on the market, we are looking for new colleague to join our team who will support the recruitment team;Requirements: Proven track record in IT Recruitment (2-3 years) Wide knowledge of IT technologies Ability to identify best candidates (standard and non standard profiles) and using different sources of contact Ability to build long-term relations with candidates Being able to mentor other team members Very good organization of work Excellent communications skills Ability to work independently and efficiently, self-driven individual Flexibility, reliability, versatility MS Office: advanced Advanced command of English Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 
  Gdańsk Data Equipment Processor For our Client, top-tier shipping company based in Gdańsk, we are currently looking for candidates on the position of Equipment Data Processor. Equipment Data Processor will be responsible for managing an allocation of the Client’s goods and stock together with the Team Leader. Additionally, he will be responsible for the data input and co-working with other departments. To succeed in this role you will need to be detail-oriented and have excellent interpersonal, communication and analytical skills. Additionally, we require fluent command of English (min C1; according to CEFR) and very good knowledge of Google package and Excel. Experience using EPR systems and an educational background in Logistics/ Maritime sector will be an asset. Our Client offers a competitive salary, supplementary benefits, as well as possibility to develop in a professional and innovative global company. Ogłoszenie pochodzi z portalu GazetaPraca. 0dni temu
 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z "Polityką Prywatności". Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies zmieniając ustawienia w Twojej przeglądarce. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane na Twoim urządzeniu końcowym. [x] AKCEPTUJ